مایکروسافت ویندوز ۱۱ هوم را تنها با ۲۴٫۹۷ دلار دریافت کنید

TL;DR: از ۱۸ دسامبر می توانید دریافت کنید نرم افزار Microsoft Windows 11 Home تنها با ۲۴٫۹۷ دلار به جای ۱۳۹ دلار – این یک پس انداز ۸۲٪ است.


با نزدیک شدن به روز بزرگ، یک هدیه دیجیتال با یک ارتقاء ارزشمند می تواند تنها چیزی باشد که باعث خوشحالی فردی در لیست شما و جلوگیری از مشکلات حمل و نقل شود. روشی را که شما یا هدیه گیرنده‌تان از فناوری تجربه می‌کنید با یک تغییر دهید ترکیبی یکپارچه از عملکرد و بهره وریفروش خانگی ویندوز ۱۱ با فقط ۲۴٫۹۷ دلار (۱۳۹ دلار) تا ۲۵ دسامبر.

چه کسی در لیست شما به تازگی یک رایانه بازسازی شده خریداری کرده باشد یا هنوز از یک سیستم عامل قدیمی استفاده می کند، این ارتقاء خانه ویندوز ۱۱ به آنها کمک می کند در سال های آینده بهره وری بیشتری داشته باشند. حتی جدیدترین به روز رسانی های ویندوز هوش مصنوعی را نیز شامل می شود دستیار جدید هوش مصنوعی، Windows Copilot و به‌روزرسانی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای برنامه Paint. کاربران ابزارهای ویرایش جدیدی را پیدا خواهند کرد که شامل حذف پس‌زمینه و ایجاد محتوا می‌شود.

علاوه بر به‌روزرسانی‌های اخیر، کاربران می‌توانند انتظار یک رابط کاربرپسندتر، یک تجربه چندوظیفه‌ای بهبودیافته که شامل دسکتاپ مجازی و بهره‌وری بالا از طریق ابزارهای داخلی مانند Snap Layouts و Snap Groups باشد، داشته باشند.

کاربران همچنین می توانند با این سیستم عامل امنیت بیشتری را انتظار داشته باشند. Windows Hello یک راه امن و راحت‌تر برای کاربران فراهم می‌کند تا به دستگاه‌های خود دسترسی داشته باشند و بدون نیاز به رمزهای عبور سنتی وارد برنامه‌ها شوند. همچنین دارای محافظت از آنتی ویروس پیشرفته است.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

با تیم‌های مایکروسافت یکپارچه و گرافیک بازی بهتر از طریق DirectX 12 Ultimate، به‌روزرسانی‌های زیادی وجود دارد که هر کاربر ویندوز می‌تواند از آنها لذت ببرد. با این حال، اگر قصد دارید این را به کسی هدیه دهید، حتما به او بگویید که باید ظرف ۳۰ روز پس از خرید آن را بازخرید کنید.

نمره مایکروسافت ویندوز ۱۱ خانه تنها با ۲۴٫۹۷ دلار (حدود ۱۳۹ دلار) با تحویل فوری – و بدون نگرانی حمل و نقل – تا ۲۵ دسامبر ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT.

موضوعات
مایکروسافت


منبع: https://mashable.com/deals/dec-18-microsoft-windows-11-home

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *