مایکروسافت ویندوز ۱۱ پرو را تنها با ۲۴٫۹۷ دلار دریافت کنید

TL;DR: از ۱۱ دسامبر دریافت کنید مایکروسافت ویندوز ۱۱ پرو فقط برای ۲۴٫۹۷ دلار (رجوع ۱۹۹).


فناوری دائما در حال تغییر و بهبود است. اگر به دنبال ارتقاء تجربه محاسباتی خود با جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم عامل مایکروسافت هستید، به جای درستی آمده اید. و همینطور است اگر به دنبال یک هدیه لحظه آخری هستید برای متخصص در لیست شما Windows 11 Pro زمانی که تا ۲۵ دسامبر سفارش دهید تنها با قیمت ۲۴٫۹۷ دلار (معادل ۱۹۹ دلار) به فروش می رسد. جالب ترین بخش این است که بدون نگرانی از رسیدن هدیه خود به موقع، تحویل فوری دریافت می کنید.

مایکروسافت به‌روزرسانی‌های اخیر را در دسترس دارد که می‌تواند برای کار یا بازی مفید و سرگرم‌کننده باشد. Microsoft Copilot را بررسی کنید. این یک دستیار جدید هوش مصنوعی که می تواند در انجام کارهایی مانند تغییر لیست های پخش و خلاصه کردن اسناد کمک کند. اپلیکیشن Paint به‌روزرسانی‌های جدیدی دارد که شامل حذف پس‌زمینه (با استفاده از هوش مصنوعی) و ایجاد محتوای تولیدی می‌شود.

ویندوز ۱۱ پرو با در نظر گرفتن مشاغل ایجاد شده است، اما مطمئناً می تواند یک دارایی برای افراد نیز باشد. مهم نیست که چرا آنها خواهان ارتقا هستند، کاربران از ویژگی های امنیتی پیشرفته این سیستم عامل مانند رمزگذاری BitLocker، ابزارهای مدیریتی از طریق Windows Hello for Business و موارد دیگر بهره مند خواهند شد.

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است بخواهید ویندوز ۱۱ پرو را ارتقا دهید این است که با این سیستم عامل، به دریافت برنامه ها و به روز رسانی های جدید ادامه می دهید، اما با ویندوز ۱۰، این کار را نمی کنید.

با ویندوز ۱۱ پرو، این فصل تعطیلات را به جشنی برای نوآوری و کارایی تبدیل کنید. اکنون سفارش دهید تا از قیمت‌های کاهش‌یافته در یک ارتقای قطعی مطمئن شوید که می‌تواند در یک لحظه برای هدیه در دسترس باشد.

گرفتن مایکروسافت ویندوز ۱۱ پرو به قیمت ۲۴٫۹۷ دلار به فروش می رسد (قرارداد ۱۹۹ دلار) تا ۲۵ دسامبر ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT.

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
پنجره ها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/dec-11-microsoft-windows-11-pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *