ما باید این ۳ مورد را در اولین تریلر Grand Theft Auto 6 ببینیم

تقریباً وقتش است. پس از بیش از یک دهه انتظار، بالاخره ما را به دست خواهیم آورد ابتدا به بازی بعدی Grand Theft Auto نگاه کنید در ماه دسامبر امسال وقتی می رسد، Grand Theft Auto 6 افشای یکی از بزرگ‌ترین اعلان‌های صنعت بازی‌های ویدیویی سال خواهد بود، صرف نظر از آنچه راک‌استار گیمز نشان می‌دهد. با وجود آن، موارد خاصی وجود دارد که GTA 6 تریلر آشکار باید به ما بگوید که به تبلیغات تبلیغاتی خود ادامه دهیم.

اگرچه راک استار گفته است کمی در مورد پروژه قبل از الان GTA 6 ممکن است یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تاریخ باشد، و یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدیویی انفرادی تمام دوران را دنبال می‌کند. گمانه زنی ها در مورد اینکه این بازی در کجا قرار می گیرد، درباره چه چیزی خواهد بود و چه نوآوری هایی برای رسانه ها به ارمغان خواهد آورد، سال هاست که بیداد می کند. من این را می دانم زیرا خودم نقشی در این چرخه تبلیغات بازی کرده ام – و همین مقاله در حال حاضر به آن اضافه می کند.

از آنجایی که انتظارات، هیاهوها و چرخه های شایعات پیرامون بازی بسیار شدید است، اولین تریلر برای GTA 6 باید قابل توجه باشد به طور خاص، تمرکز بر سه عنصر خاص همان چیزی است که هر زمان که تریلر رونمایی که مدت ها منتظرش بودیم، بیفتد، به دنبال آن خواهم بود.

از دست نده:

تنظیمات

ما باید این ۳ مورد را در اولین تریلر Grand Theft Auto 6 ببینیم
بازی Rockstar

تقریباً بعد از آن GTA V منتشر شد، بازگشت بازی بعدی این سری به Vice City اجتناب ناپذیر بود. افشاگری‌های سال گذشته نشان می‌دهد که این مورد است، اما تایید رسمی تنظیمات اولیه چیزی است که تریلر افشاگر باید آن را ایجاد کند. بهتر از آن، نه تنها باید شهری را که در آن اتفاق می‌افتد تأیید کند، بلکه نگاهی عمیق‌تر به نمای مدرن Vice City و حال‌وهوای شلوغ و با نور نئون آن به ما بدهد.

همچنین برخی شایعات کمتر قابل اعتماد وجود دارد که GTA 6 در مناطق بیشتری از Vice City برگزار خواهد شد، بنابراین اگر این درست باشد، خوب است که در مورد آن نیز تاییدیه دریافت کنیم. این تریلر باید لحن و حال و هوای عنوان بعدی Rockstar Games را ایجاد کند، و معرفی شهر بازی و برجسته کردن نحوه زندگی و تعامل افراد درون آن با یکدیگر یکی از راه‌هایی است که می‌تواند این کار را انجام دهد.

قهرمانان

یک شایعه مهم دیگر در مورد GTA 6که با افشای اطلاعات در سال ۲۰۲۲ جسارت پیدا کرد، این است که بازی دوباره چندین قهرمان خواهد داشت. به‌جای سه مرد، به نظر می‌رسد که بازی یک زن و مرد شبیه بانی و کلاید را در ماجراجویی جنایی‌شان دنبال می‌کند. اگرچه من شک دارم که این افشاگری چیزهای زیادی را در مورد داستان به نمایش بگذارد، امیدوارم بتوانم درک کنم که حداقل یکی از این شخصیت ها چه کسی هستند.

چه از طریق روایت انجام شود، چه با نمایش کات سین های بازی، یا با یک فیلم سینمایی منحصر به فرد که فقط برای این نمایش ساخته شده است، GTA 6 تریلر اول باید وزن روایی قابل توجهی داشته باشد که بتواند به طرفداران کمک کند تا تشخیص دهند کدام فاش شده دقیق است، انتظارات را واضح تر تعیین کند و حتی قبل از انتشار بازی، چیز دقیق تری برای بحث و تئوری در مورد آن ارائه دهد.

گیم پلی درون موتوری

ستاره ی راک

آخرین امید من برای GTA 6 اولین تریلر این است که تصاویری از بازی در موتور را نشان می دهد. اغلب اوقات در صنعت بازی، تریلرهای فاش اندکی بیشتر از لوگوهای فاش شده با روایت یا کلیپ های سینمایی شیک هستند که در واقع چیز زیادی در مورد بازی ای که قرار است تبلیغ کنند به بینندگان نمی گوید. ما خیلی منتظر بودیم GTA 6 که اگر تریلر افشای آن فقط همین باشد، کاملاً ناامیدکننده خواهد بود. بعلاوه، فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است که همه ما بعد از این انتظار طولانی، بخشی از بازی را در عمل ببینیم.

در حال حاضر، تنها چارچوب مرجع اکثر افراد برای بازی، گیم پلی لو رفته از آن است یک ساخت در حال توسعهبنابراین فاش شدن باید به ایجاد انتظارات دقیق تر در مورد چه چیزی کمک کند GTA 6 به نظر می رسد و مانند زمانی که در نهایت بیرون می آید، بازی می کند. البته، احتمالاً تریلرهای زیادی بین این رونمایی آینده و انتشار بازی وجود خواهد داشت که می تواند این کار را نیز انجام دهد، اما من در نهایت می خواهم یک طعم واقعی از آنچه را انجام دهد. GTA 6 از تریلر فاش شده آن به دلیل مدت زمانی است که ما رسماً هیچ چیز در مورد آن خارج از محتوای به دست آمده از هک غیرقانونی Rockstar نمی دانیم.

Rockstar قبلاً این کار را انجام داده است

همه اینها ممکن است از اولین تریلر بازی درخواست زیادی به نظر برسد، به خصوص در مورد عنوانی مانند این GTA 6 مطمئناً یک کمپین بازاریابی گسترده در آستانه انتشار خواهد داشت. اگرچه Rockstar Games قبلاً این کار را انجام داده است. دوباره تماشا کردم GTA 5 اولین تریلر پس از اعلام هفته گذشته Rockstar، و هنوز هم یکی از بهترین تریلرهای رونمایی از بازی است که تا به حال دیده ام. بسیاری از عناصر اصلی که ساخته شده است GTA 5 حالت تک نفره ماجراجویی فوق العاده در آن تیزر است.

تریلر Grand Theft Auto V

این توسط مایکل روایت می‌شود و ند لوک نگاهی اجمالی به عملکرد برجسته‌اش نشان می‌دهد در حالی که برخی از موضوعات اصلی داستان بازی را ایجاد می‌کند. اگرچه ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، ستاره واقعی تریلر لوس سانتوس است، زیرا بیشتر تریلر به نمایش بخش های مختلف شهر و افرادی که در آن زندگی می کنند می گذرد. پس از تماشای GTA V تریلر اول، درک آن آسان است GTA V لحن، محیط بی‌نظیر لس آنجلس، و افراد مشکل‌دار که در مرکز همه چیز قرار دارند.

آنچه در تریلر نمایش داده می‌شود نیز به آنچه بازیکنان در نسخه کامل دریافت کردند، نزدیک است، بنابراین با سبک افشاگری‌های دود و آینه که می‌توانست در آن دوران کاملاً رایج باشد، مطابقت ندارد. اگر GTA 5، یکی از بهترین بازی های تمام دوران، می تواند این کار را در تریلر افشای خود انجام دهد GTA 6 همچنین باید. و اگر هیچ چیز دیگری نباشد، تریلری که به سه نقطه اصلی من برخورد کند، پس از سال ها گمانه زنی خسته کننده و افشای درجات باورپذیری متفاوت، خوشحال کننده خواهد بود.

توصیه های سردبیران







از آنجایی که انتظارات، هیاهوها و چرخه های شایعات پیرامون بازی بسیار شدید است، اولین تریلر برای GTA 6 باید قابل توجه باشد به طور خاص، تمرکز بر سه عنصر خاص همان چیزی است که هر زمان که تریلر رونمایی که مدت ها منتظرش بودیم، بیفتد، به دنبال آن خواهم بود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/gta-6-first-trailer-speculation/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *