ما رسماً از خوانندگان اثر انگشت نوری استفاده می کنیم

به نظر می رسد سلسله مراتب بیومتریک برای باز کردن قفل گوشی هوشمند شما به شرح زیر است: حسگر اثر انگشت فیزیکی، خواننده اثر انگشت اولتراسونیک، اثر انگشت خوان نوری، و سپس زیر هر چیز دیگری. حداقل، این چیزی است که کاربران در اینترنت می گویند و همه ما می دانیم که نظر آنها بیش از همه ارزش دارد.

درخواست: بر روی redditیک پست از کاربر وجود دارد اندک با نزدیک به ۶۰۰ رای موافق در پستی که برای خوانا بودن آن را کمی ویرایش کردم، او درخواست اثرانگشت خوان فیزیکی می‌کند و ادعا می‌کند که «گل سرسبد بعدی که دارای حسگر فیزیکی در پشت گوشی است، بنابراین یافتن آن آسان است، ۹۹٫۹۴۷۴ درصد مواقع قفل را باز می‌کند. و به من اجازه می‌دهد تا اعلان‌ها را به سمت بالا و پایین بکشم و خریدم دریافت می‌شود. قفل‌گشایی با چهره مشکلی ندارد، اما می‌توانم قبل از اینکه حتی با پیکسل‌های قدیمی‌تر به آن نگاه کنم، قفل گوشی خود را از جیبم بیرون بکشم.»

ما رسماً از خوانندگان اثر انگشت نوری استفاده می کنیم

او اشتباه نمی کند: به طور جدی، وقتی خودمان به بهترین تجربه بیومتریکی که در تلفن هوشمند داشته ایم فکر می کنیم، مغزمان فوراً به سراغ تلفن هایی مانند Pixel 2 XL و Pixel 5 می رود که هر کدام از این دستگاه ها دارای یک حسگر اثر انگشت در عقب هستند. آنها سریع و آسان یافت می شدند. وقتی به جدیدترین حسگرهای اثرانگشت استفاده شده در مجموعه پیکسل ۸ گوگل فکر می‌کنم، به این فکر می‌کنم که چگونه شب‌ها یا صبح زود در رختخواب دراز می‌کشم و با انگشتم قفل دستگاه را باز می‌کنم. چه اشتباهی بود که حالا چشمانم بی فایده است چون نور هزار خورشید کور شده ام. ایده خوان اثر انگشت نوری چه کسی بود؟ علاوه بر این، ایده آنها این است که به استفاده از آنها ادامه دهید، حتی اگر استفاده از آنها واقعاً خوب نباشد.

اکنون با استفاده از Galaxy S24 Ultra، یک خواننده اولتراسونیک دارد و حداقل یک قدم در مسیر درست است. خیلی سریع خوانده می‌شود، معمولاً برای باز کردن قفل چندین ضربه لازم نیست، و حدس بزنید، من را کور نمی‌کند. این یک حسگر اثر انگشت فیزیکی نیست، اما مطمئناً بهتر از اپتیکال است.

ما مطمئن هستیم که گوگل استدلالی برای ادامه استفاده از خوانندگان نوری دارد، اما اگر خریداران دور هم جمع شوند و بگویند کافی است، در این صورت کاملاً در محدوده احتمالی است که گوگل حداقل به آن گوش دهد. شاید دیگر هرگز خواننده های فیزیکی مانند گوگل یا سامسونگ را نبینیم، زیرا قرار دادن آنها احتمالاً با سایر ویژگی ها و سخت افزار تداخل می کند (شاید شارژ بی سیم؟)، اما منطقی به نظر می رسد که فکر کنیم گوگل در نهایت از خوانندگان اولتراسونیک استفاده خواهد کرد. در واقع، اکنون یک اثرانگشت خوان اولتراسونیک مورد شماره ۱ من برای Pixel 9 است. من بارها کور شده‌ام و نمی‌توانم اجازه بدهم این اسلاید شود.

برداشت شما چیست؟ آیا خوانندگان فیزیکی مانند پیکسل ۵ بهترین هستند؟ یا اولتراسونیک سامسونگ تجربه بیومتریک نهایی است؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/18/users-clamor-for-return-of-physical-fingerprint-readers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *