متأسفیم، دیگر امکان خرید نمایش تلویزیونی از Google TV وجود ندارد

گوگل این هفته اعلام کرد که کاربران از Google TV در دستگاه‌های مجهز به Google TV، Android TV و برنامه تلفن همراه Google TV دیگر قادر به خرید نمایش‌های تلویزیونی نخواهند بود.

برای کسانی که محتوای خریداری شده زیادی دارند، نگران نباشید، زیرا موارد شما هنوز در همه مکان‌ها قابل دسترسی است، اما Google خرید را به YouTube منتقل می‌کند. گوگل اشاره می کند که این تغییر بر دسترسی به فیلم ها یا امکان خرید و اجاره فیلم تاثیری نمی گذارد.

در زیر جزئیات گوگل از این تغییر آمده است.

ما در حال ایجاد تغییراتی در نحوه خرید برنامه‌های تلویزیونی از Google TV هستیم. این تغییرات بر دسترسی به نمایش‌های تلویزیونی خریداری‌شده قبلی شما یا توانایی ادامه خرید یا اجاره فیلم تأثیری نمی‌گذارد.

با این تغییرات، دیگر نمی‌توانید قسمت‌ها و فصل‌های تلویزیون را از Google TV در دستگاه‌های Google TV، دستگاه‌های Android TV و برنامه Google TV Mobile خریداری کنید.* بسته به دردسترس بودن کشور، می‌توانید به خرید نمایش‌های تلویزیونی از YouTube ادامه دهید.

همچنان می‌توانید در دستگاه‌های Google TV، دستگاه‌های Android TV، برنامه تلفن همراه Google TV برای Android به همه فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی خریداری‌شده قبلی خود (از جمله اجاره‌های فعال و کل فصل‌های تلویزیون، صرف نظر از جایی که خرید انجام شده است) دسترسی داشته باشید. و برنامه iOS و YouTube. با این حال، با حرکت رو به جلو، هر برنامه تلویزیونی خریداری شده در YouTube از امروز فقط از طریق برنامه YouTube یا در YouTube قابل دسترسی خواهد بود.

یکی از نکات مهم در بالا این است که اگر یک برنامه تلویزیونی را در YouTube پس از این اعلامیه خریداری کنید، فقط می توانید از طریق YouTube به آن دسترسی داشته باشید.

فهمیدم؟

// پشتیبانی گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/23/sorry-theres-no-more-purchasing-tv-shows-from-google-tv/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *