متا با اکراه ۹٫۹۹ یورو اشتراک بدون آگهی را برای فیس بوک و اینستاگرام راه اندازی کرد

تأثیرات جنگ صلیبی نظارتی اتحادیه اروپا بر فناوری بزرگ در حال نشان دادن خود به مصرف کنندگان است. دیروز، متا خدمات اشتراک بدون آگهی را برای فیس بوک و اینستاگرام در داخل بلوک کاربران می توانند از ۹٫۹۹ یورو برای استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی بدون دیدن تبلیغات پرداخت کنند – یا به استفاده از آنها به صورت رایگان ادامه دهند و خود را داشته باشند. داده ها جمع آوری شده.

ما احتمالاً در این تجربه تنها نیستیم که تبلیغات به طور کامل بر بسیاری از چیزهایی که به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط واقعی با دوستان (و به اشتراک گذاشتن عکس‌های ناهار ما) شروع شده بود، تسخیر شده است. علاوه بر آن، با تبلیغات هدفمند و ردیابی پیچیده‌تر و پیچیده‌تر در میان برنامه‌های مختلف، تبلیغات گاهی اوقات به طرز وحشتناکی دقیق می‌شوند.

وقتی مورد بررسی قرار گرفت، واکنش غریزی تحریریه TNW یک «نه» قاطع بود. با این حال، ۹٫۹۹ یورو در ماه برای فرار از رگبار تبلیغات ممکن است برای همه چنین پیشنهاد وحشتناکی به نظر نرسد – اگرچه با توجه به مدل درآمدی متا، مدلی که غول فناوری نمی‌خواست مجبور به ارائه آن شود.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به اینترنت رایگان با پشتیبانی از تبلیغات اعتقاد داریم – و همچنان به مردم دسترسی رایگان به محصولات و خدمات شخصی‌شده‌مان را بدون در نظر گرفتن درآمد ارائه می‌کنیم. با این حال، این شرکت اعلام کرد که مدل جدید اشتراک را برای مطابقت با مقررات اتحادیه اروپا معرفی می کند.

متا همچنین، شاید با کمی عصبانیت، اضافه کرد که “به روح و هدف این مقررات اروپایی در حال تحول احترام می گذارد و متعهد به رعایت آنها است.”

خرید از طریق فروشگاه برنامه، پرداخت بیشتر

خدمات اشتراک بدون آگهی همچنین برای ساکنان کشورهای منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس در دسترس خواهد بود و بسته به جایی که آن را خریداری می کنید، قیمت متفاوتی دارد. ۹٫۹۹ یورو هنگام خرید آن از طریق وب است، در حالی که هزینه آن را از طریق پرداخت می کنید iOS یا اندروید ۱۲٫۹۹ یورو قیمت دارد. متا اظهار داشت که قیمت بالاتر به دلیل هزینه های اضافی توسط اپل و گوگل از طریق سیاست های مربوطه خود است.

این سرویس اشتراک برای افراد ۱۸ سال و بالاتر در دسترس خواهد بود، در حالی که این شرکت اعلام کرد که “به بررسی چگونگی ارائه یک تجربه تبلیغاتی مفید و مسئولانه به نوجوانان با توجه به این چشم انداز قانونی در حال تحول ادامه خواهد داد.”

متا گفت که اگر کاربران تصمیم بگیرند که به طور رایگان با پلتفرم‌هایش ارتباط برقرار کنند، تجربه آنها یکسان خواهد ماند. تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند به اجرای کمپین‌های تبلیغاتی شخصی‌سازی شده در اروپا ادامه دهند.


منبع: https://thenextweb.com/news/meta-ad-free-subscription-facebook-instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *