متا کوئست ۲ را با کمترین قیمتی که تاکنون در فروش جمعه سیاه آمازون دارد، بخرید

۵۰٫۹۹ دلار پس انداز کنید: از ۱۷ نوامبر، دریافت کنید متا کوئست ۲ هدست واقعیت مجازی تنها با ۲۴۹ دلار. این یک پس انداز ۱۷ درصدی است و پایین ترین قیمتی که دیده ایم.


هدست VR متا کوئست ۲

۲۴۹ دلار در متا (۵۰٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)



واقعیت مجازی همچنان یکی از مهیج ترین مرزها در مورد بازی و به طور کلی فناوری است. اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید، ممکن است بالاخره زمان آن رسیده است که وارد شوید. متا کوئست ۳ ممکن است زنگ ها و سوت های جدیدی برای لذت بردن داشته باشید، اما صدای قبلی متا کوئست ۲ مدل نیز هنوز بسیار ارزش کاوش دارد. جمعه سیاه بهترین زمان برای گرفتن یکی است، به خصوص با کاهش شدید قیمت در آمازون.

از ۱۷ نوامبر، می توانید دریافت کنید Meta Quest 2 (128GB) فقط با ۲۴۹ دلار، در آمازون که از ۲۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. این صرفه جویی ۵۰٫۹۹ دلاری و ۱۷ درصد تخفیف است. به عنوان بخشی از معاملات جمعه سیاه آمازون، این هدست را به پایین ترین قیمت خود می رساند.

برای هرکسی که می‌خواهد بدون خرج کردن در VR فعالیت کند، Meta Quest 2 بهترین انتخاب است. برای تجربه برخی از جالب‌ترین بازی‌های واقعیت مجازی موجود در جهان، به رایانه شخصی یا گوشی هوشمندی نیاز ندارید که فروش آن را برای بسیاری آسان می‌کند.

Meta Quest 2 با همه چیزهایی که برای پرش به عناوینی مانند Beat Saber به محض بیرون آمدن از جعبه یا تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان در یک صفحه بزرگ و شخصی نیاز دارید، ارائه می‌شود. اما در کیفیت کم نمی کند. هنوز هم ۲۰ پیکسل در هر درجه تصاویر و قابلیت‌های ردیابی را ارائه می‌کند که به شما احساس می‌کند واقعاً در حال عبور از بلوک‌های دیجیتال، تیراندازی به زامبی‌ها یا تبدیل شدن به Alyx Vance of Half-Life هستید.

با توجه به قیمت، خیلی بهتر از این نمی شود. اگر به ویژگی‌های پیشرفته Meta Quest 2 نیاز ندارید و پول نقد بالاست، این هدست واقعیت مجازی است که باید به لیست خود اضافه کنید.

موضوعات
واقعیت مجازی


منبع: https://mashable.com/article/black-friday-meta-quest-2-deal-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *