مجموعه ای از Felix the Cat در وب سایت ESRB ظاهر شده است

مجموعه ای از Felix the Cat در وب سایت ESRB ظاهر شده است.

همانطور که توسط Subreddit Nintendo Switchاین مجموعه – که در آن بازیکنان “با استفاده از ابزارها و وسایل نقلیه برای شکست دادن موجودات کارتونی کوچک از محیط های پیکسلی دو بعدی عبور می کنند” – به نظر می رسد برای PC، PS4، PS5 و Nintendo Switch عرضه شود.

متأسفانه هنوز خبری از نسخه ایکس باکس نشده است.


فلیکس گربه (NES) Playthrough.

“این مجموعه ای از پلتفرمرهای اکشن است که در آن بازیکنان به فلیکس کمک می کنند دوست دخترش را از دست یک استاد شیطانی نجات دهد.” ESRB می گویدبا استناد به خشونت خفیف فانتزی و “بدون عناصر تعاملی” به بازی امتیاز “E برای همه” داده است.

بازیکنان در حالی که از ابزارها و وسایل نقلیه (مانند دستکش، تانک، زیردریایی ضربه زدن) برای شکست دادن موجودات کارتونی کوچک استفاده می کنند، از محیط های پیکسلی دو بعدی عبور می کنند. ”

در حالی که کاملاً مشخص نیست چه بازی هایی گنجانده شده است که آن را به یک “مجموعه” تبدیل می کند – یا اینکه به عنوان یک عنوان فیزیکی در دسترس خواهد بود یا فقط به دیجیتال محدود می شود – بازی اصلی Felix The Cat در سال ۱۹۹۲ در NES منتشر شد. توسط Hudson Soft توسعه داده شد و در سال بعد به Game Boy نیز منتقل شد.

در حالی که کونامی اولین بار در توسعه یا انتشار بازی دخالتی نداشت، ESRB از Konami Digital Entertainment به عنوان ناشر این مجموعه نام می برد. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد خود بازی نداریم، چه رسد به تاریخ انتشار یا پنجره تقریبی. با این حال، ما به شما اطلاع خواهیم داد که آیا و در چه زمانی آن تغییر کند.

او می‌گوید: «وقتی بچه بودم عاشق بازی NES بودم یک Redditor، شاید توضیح دهد که چرا به نظر می رسد کونامی مشتاق استفاده از نوستالژی است. “این احتمالا پلتفرمر مورد علاقه من بعد از آن بود [Super Mario Bros. 3]”

“یکی از بهترین پلتفرمرهای NES!” او اصرار دارد یکی دیگر.

در حالی که ما در مورد موضوع Konami هستیم. هفته گذشته، من نگاهی به اولین پروژه سایلنت هیل انداختم (این کاملاً یک بازی نیست) که به مدت ۱۱ سال شاهد آن بودیم. سایلنت هیل آسنشن.

در آن زمان نوشتم: «زیرساخت‌های لرزان و سیستم پیشرفت ناهموار Ascension لذت بردن از آن را سخت می‌کند و توصیه آن را به دیگران به غیر از سرسخت‌ترین طرفدار Silent Hill دشوار می‌کند، و حتی آنها در حال حاضر یک نژاد در حال محو شدن هستند.


منبع: https://www.eurogamer.net/a-felix-the-cat-collection-has-popped-up-on-the-esrb-website

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *