مسواک برقی هوشمند مورد علاقه ما در اولین معامله جمعه سیاه آمازون ارزان تر از همیشه است

هنوز چند هفته تا بلک فرایدی فاصله داریم، اما اگر به دنبال یک مسواک برقی جدید هستید، می‌توانید از همین امروز با یکی از مدل‌های Oral-B معامله کنید. را مسواک برقی Oral-B iO Series 7 که با دو سر برس همراه است در حال حاضر با قیمت ۱۵۰ دلار در آمازون به فروش می رسد که برای دستگاهی که معمولاً ۲۰۰ دلار به فروش می رسد یک رکورد پایین است. حتی بهتر از آن، اگر کوپن ۱۰ دلاری وب‌سایت را اعمال کنید، می‌توانید آن را با ۱۴۰ دلار دریافت کنید، بنابراین فراموش نکنید که کادر کوچک را دقیقاً در کنار آن علامت بزنید.

ما Oral-B iO Series 7 را به عنوان خود نامگذاری کردیم بهترین مسواک برقی هوشمند برای سال، زیرا قیمت آن درست در وسط طیف قیمت دسته قرار دارد. با این تخفیف، گزینه جذاب تری می شود. این دستگاه مجهز به یک ژیروسکوپ داخلی و شتاب سنج است که به آن امکان می دهد موقعیت خود را در داخل دهان هنگام مسواک زدن تشخیص دهد. اگر مسواک زدن هدایت‌شده را در برنامه روشن کنید، تصویری سه‌بعدی از دندان‌هایتان را می‌بینید که در حین مسواک زدن آبی می‌شوند – این برنامه حتی می‌تواند به شما بگوید که آیا قسمت‌های خاصی را تا پایان جلسه دو دقیقه‌ای از دست داده‌اید یا خیر.

این برنامه جلسات مسواک زدن بدون هدایت را نیز ردیابی می کند و از زمان و مدت آنها یادداشت می کند. در خود مسواک، یک صفحه LED داخلی خواهید دید که زمان و حالتی را که انتخاب کرده اید نشان می دهد، بنابراین نیازی نیست همیشه برنامه را در نزدیکی باز کنید. توجه داشته باشید که این دستگاه دارای پنج حالت تمیز کردن است، از جمله یکی که می توانید در صورت داشتن دندان های حساس از آن استفاده کنید. و اگر تمایل دارید مسواک خود را فشار دهید، یکی از ویژگی‌های مفید این است که حلقه نور در پایه مسواک اگر فشار زیادی را فشار دهید قرمز می‌شود و زمانی که فشار درست را اعمال می‌کنید سبز می‌تابد.

همانطور که در ما ذکر کردیم لیست بهترین مسواک برقیOral-B iO Series 7 تقریباً مشابه سطح بالاتر iO Series 9 است. تنها تفاوت این است که دومی با حالت‌های اضافی، صفحه نمایش تمام رنگی و حتی دقیق‌تر براشینگ مبتنی بر برنامه ارائه می‌شود. با این حال، اگر می خواهید آن را بدهید Oral-B iO Series 9 یک بار امتحان کنید، همچنین در حال حاضر در آمازون با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می رسد که با کوپن قابل برش آن می تواند به ۲۳۰ دلار نیز برسد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/our-favorite-smart-electric-toothbrush-is-cheaper-than-ever-in-an-early-amazon-black-friday-deal-074549994 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/our-favorite-smart-electric-toothbrush-is-cheaper-than-ever-in-an-early-amazon-black-friday-deal-074549994.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *