مشتریان به افزایش قیمت T-Mobile پاسخ می دهند

تی موبایل قیمت اعلام شده تا ۵ دلار در ماه افزایش می یابد برای منتخب طرح های قدیمی این هفته. به طور طبیعی، مشتریان خشنود نیستند، به خصوص زمانی که ارائه دهنده خود را اعلام می کند ناحامل، تبلیغ ابتکاراتی مانند ضمانت قفل قیمت. از نظر مصرف کنندگان، T-Mobile قرار است مرد خوبی باشد.

متأسفانه، این شرکت‌های غول‌پیکر در این زمان‌های سخت نیاز به کسب درآمد بیشتری دارند، بنابراین مشتریان دو گزینه دارند: پرداخت افزایش قیمت جدید، که می‌تواند از ۲ تا ۵ دلار در هر خط در ماه متغیر باشد، یا اینکه اپراتور را ترک کنند. از درک ما، بسته به برنامه شما، ممکن است شما باشید تحت پوشش قیمت قفل T-Mobileکه به شما امکان می دهد در صورت افزایش قیمت از T-Mobile خارج شوید و اپراتور مجبور به پرداخت صورت حساب نهایی شما شود.

اگر قیمت‌ها را افزایش دهیم، و شما تصمیم به خروج بگیرید، هزینه خدمات تکراری ماه آخر شما را پرداخت می‌کنیم. فقط ظرف ۶۰ روز به ما اطلاع دهید.

ما در اینترنت غوغا کرده‌ایم و سعی می‌کنیم ایده‌ای درباره نحوه دریافت اخبار مشتریان T-Mobile داشته باشیم. من به شما می گویم، آنها چندان خوشحال به نظر نمی رسند. من و همسرم هر دو مشتری T-Mobile هستیم، اما هنوز پیامکی مبنی بر افزایش قیمت دریافت نکرده ایم، بنابراین فعلاً ناراحت نیستم. با این حال، بسیاری دیگر هستند.

در اینجا چند واکنش به اخبار افزایش قیمت که از سراسر وب گرفته شده است، آورده شده است.

جیمز – آره، متنم رو نیم ساعت پیش گرفتم. افزایش خط من ۲ دلار. مطمئن نیستم که آیا این فقط Magenta Max من است یا خط Digits من نیز پاپ خواهد دید. در هر صورت، من خط ارقام خود را لغو خواهم کرد. پس می‌خواهید ۲ دلار در ماه اضافه کنید، TMobile؟ در عوض از دست دادن ۸ دلار در ماه چطور؟

دکتر – همه لقمه خود را از کیک تورم می خواهند.

Tough-Ad-4552 – به خاطر داشته باشید که ورایزون این کار را در اوایل امسال انجام داد، اکنون T-Mobile، AT&T بعدی خواهد بود. یک حامل این کار را انجام می دهد، بقیه دنبال می کنند. هر بار این اتفاق می افتد. پرداخت های ۳۶ ماهه دستگاه، طرح های خدماتی ردیفی، خدمات پخش جریانی با طرح های مختلف، اکنون تنظیمات قیمت.

k84_ – تی موبایل حداقل در شرایط من به پای خود شلیک کردند. اگر آنها چیزها را به حال خود رها می کردند، به دریافت ۱۲۵ دلار در ماه از من ادامه می دادند. در عوض آنها این bs را کشیدند و در نتیجه من یک خط را لغو کردم و برنامه ها را به جایی تغییر دادم که اکنون ۷۵ دلار در ماه می پردازم. همچنین یک اعتبار سرقفلی ۱۲۰ دلاری برای پوشش ماه جاری دریافت کردم. آن ۶۰ دلار اضافی در سال که آنها سعی می کردند از من بیرون بیایند، فقط ۷۲۰ دلار برای سال بعد برای آنها تمام شد. این چیزی است که وقتی آنها حریص می شوند.

trueblue0989 – دارم به رفتن فکر می کنم. من در Simple Choice هستم و به شرکت‌های دیگر، به‌ویژه Google Fi چشم دوخته‌ام. من می دانم که آنها از برج های T-Mobile استفاده می کنند و پوشش ما بسیار خوب است. تمام گوشی های من پرداخت شده اند و من به دنبال ارتقاء تلفن های هر دو سال یکبار نیستم. تنها امتیازی که من از T-Mobile فراتر از سرویس تلفن همراه دریافت می کنم، MLB هر سال است. وگرنه من از هیچ چیز دیگری که ارائه می دهند سودی نمی برم.

فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت کسی را پیدا کنید که مشتاق پرداخت پول بیشتر باشد، اما طیف وسیعی از احساسات مشتریان وجود دارد. این یا افرادی هستند که به خوبی با اخبار کنار می آیند و مواردی مانند تلویزیون رایگان MLB و مواردی از این قبیل را ذکر می کنند، یا کسانی که تا حدودی بالستیک هستند زیرا T-Mobile وعده خود را زیر پا گذاشت. ما در حال گفتگو با ایمیل‌هایی به مدیر عامل، FCC، و صحبت‌های مربوط به دعاوی دسته جمعی هستیم. شخصاً، حتی اگر خطوط من واقعاً تحت تأثیر ۲ تا ۵ دلار در ماه قرار می‌گرفتند، مطمئن نیستم که پهنای باندی برای ناراحت شدن در این مورد داشته باشم.

به بخش نظرات زیر اجازه دهید تا به عنوان فضایی امن برای تخلیه احساسات شما عمل کند. آیا شما تحت تاثیر افزایش قیمت قرار گرفتید؟ اگر بله، چقدر و آیا قصد دارید به T-Mobile بپیوندید؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/24/customers-seem-upset-over-t-mobiles-planned-rate-increases/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *