مشخصات احتمالی دوربین گلکسی S24 FE لو رفت

برخی از جزئیات گوشی بعدی Fan Edition سامسونگ یعنی، گلکسی S24 FE، توسط یک منبع نزدیک به سامسونگ لو رفته است. ظاهراً این گوشی چند وقتی است که در دست توسعه قرار دارد، اما دوربین آن احتمالاً ویژگی خارق‌العاده‌ای نخواهد داشت.

به گزارش وب‌سایت «گلکسی کلاب»، گلکسی S24 FE طبق گزارش‌ها دارای همان سنسور دوربین اصلی نسل قبلی خود خواهد بود. این سنسور ISOCELL GN3 است که در گلکسی S24، گلکسی +S23 و +S24 وجود دارد.

سری FE برای اولین‌بار در سال گذشته با Galaxy S23 FE ارتقای دوربین اصلی پشتی دریافت کرد، بنابراین جای تعجب نیست که سامسونگ هیچ‌گونه ارتقایی برای Galaxy S24 FE در نظر نداشته باشد. همین امر در مورد دوربین جلو نیز صدق می‌کند که از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی میان‌رده در S20 FE و S21 FE، به سنسور ۱۰ مگاپیکسلی پیشرفته در Galaxy S23 FE تبدیل شد.

دوربین‌های فوق عریض و زوم نیز احتمالاً بدون تغییر باقی خواهند ماند، اگرچه فعلاً همه این‌ها حدس و گمان است. مدتی طول می‌کشد تا اطلاعات کامل و صحیحی از مشخصات گلکسی اس ۲۴ FE دریافت کنیم، زیرا جدول زمانی عرضه آن نشان می‌دهد که شاید تا اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه نشود.

مشخصات احتمالی دوربین گلکسی S24 FE لو رفت

تراشه احتمالی گلکسی S24 FE

بزرگ ترین سؤال برای بسیاری از طرفداران سامسونگ انتخاب چیپست‌هایی است که قدرت گلکسی S24 FE را تأمین می‌کند. سامسونگ با استفاده از تراشه‌های یک سال پیش اگزینوس و اسنپدراگون برای گلکسی S23 FE به‌جای تراشه‌های موجود در گوشی‌های غیر FE، از مسیر سنتی خود دور شده است، اما باید دید که این شرکت چه رویکردی را برای دنباله مسیر در پیش خواهد گرفت.

به‌نظر می‌رسد باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم تا از صحت این اطلاعات اطمینان حاصل کنیم. بااین‌حال، این گوشی احتمالاً قیمت بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌ای نسبت به سری S24 خواهد داشت. همچنین احتمال معرفی این گوشی در رویداد آتی Unpacked سامسونگ، نامحتمل به‌نظر می‌رسد.


منبع: https://digiato.com/mobile/some-possible-specifications-of-galaxy-s24-fe-were-leaked

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *