معاملات اولیه هدفون بلک فرایدی Beats شروع کندی دارند

بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه در هدفون Beats:


بهترین پیشنهاد هدفون

Solo3 را می زند

۱۱۹٫۹۹ دلار در Target
(۷۹٫۹۶ دلار صرفه جویی کنید)
معاملات اولیه هدفون بلک فرایدی Beats شروع کندی دارند

بهترین پیشنهاد EARBUD

Beats Fit Pro

۱۴۹٫۹۹ دلار در Verizon
(۵۰ دلار صرفه جویی کنید)
Beats Fit Pro در رنگ ماهی سالمون

چه در تمام طول سال به یک جفت هدفون توجه کرده باشید و چه به دنبال بررسی لیست خرید تعطیلات خود هستید، رسما بهترین زمان از سال برای خرید یک جفت هدفون است. مطمئن جمعه سیاه هنوز به طور رسمی وارد نشده است، اگر کتاب را ادامه دهیم، اما معاملات جمعه سیاه در پایان اکتبر آغاز شد. و ما قبلاً آن را دیده ایم نسل دوم AirPods Pro به پایین ترین قیمت خود رسیده است.

زیر همان سیب به عنوان چتر AirPods، ما Beats را نیز داریم – که مسلماً در مقایسه با هدفون‌های بهتری هستند. در حالی که معاملات Beats در این فصل نسبت به اقوام اپل خود کندتر شروع می شود، همه چیز شروع به گرم شدن کرده است. ما قطعاً انتظار داریم که با نزدیک‌تر شدن به روز بزرگ شاهد کاهش قیمت‌های بزرگ‌تری باشیم. با این وجود، برخی از معاملات اولیه Beats هنوز ارزش زمان و پول شما را دارند. ما بهترین تخفیف‌های جمعه سیاه اولیه را در مورد هدفون و هدفون Beats در زیر گردآوری کرده‌ایم و به‌طور مرتب آن را با آخرین افت قیمت به‌روزرسانی می‌کنیم.

معاملات هدفون بلک فرایدی بیتس

انتخاب ما: Beats Fit Pro

۱۴۹٫۹۹ دلار در Verizon (50 دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

در حالی که ورایزون اولین انتخاب ما برای خرده‌فروشی برای معاملات جمعه سیاه نیست، اما اتفاقاً Beats Fit Pro را فقط با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار در اختیار دارد – که با آنها مطابقت دارد. کمترین قیمت تا به امروز – قبل از روز رسمی این جوانه ها دارای کیفیت صدای عالی، راحتی تمام روز، عمر باتری طولانی مدت (شش ساعت با روشن بودن ANC) و حذف نویز هستند که مطمئناً حتی در شلوغی و شلوغی خیابان های شهر تأثیرگذار خواهند بود. الکس پری، گزارشگر فناوری Mashable، آنها را “بهترین هدفون در مجموعه اپل، دوره” نامید. و این چیزی می گوید. در حالی که جوانه ها برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ منتشر شدند، این نام تجاری سه رنگ جدید را در فوریه ۲۰۲۳ حذف کرد. هر سایه با ۵۰ دلار تخفیف به فروش می رسد.

بررسی کامل ما از Beats Fit Pro را بررسی کنید.

معاملات بیشتر هدفون Black Friday Beats


منبع: https://mashable.com/article/beats-black-friday-headphones-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *