معاملات جمعه سیاه آمازون شامل Dyson Airwrap برای پایین‌ترین قیمت آن است

آمازون دارد دایسون ایروپ در فروش برای کم سابقه. ابزار حالت دهنده ابداعی از هوا به جای گرمای شدید برای خشک کردن و فرم دادن به موها استفاده می کند – به طور بالقوه در صورت استفاده منظم، سلامت طولانی مدت موهای شما را تقویت می کند. به طور معمول ۵۹۹ دلار، یک کوپن قابل کلیک در صفحه محصول آن قیمت را به ۴۸۰ دلار کاهش می دهد.

این دایسون ایروپ از اثر کواندا استفاده می‌کند، پدیده‌ای که تمایل جریان هوا به دنبال کردن مسیر یک سطح منحنی را توصیف می‌کند. در اینجا، جت هوا در اطراف بشکه ابزار یا ضمیمه برس جریان می یابد و موهای شما را می پیچد، خشک می کند و حالت می دهد. این کار را بدون گرمای شدید انجام می دهد، که در صورت استفاده طولانی مدت می تواند باعث آسیب مو شود. دایسون می گوید این دستگاه دمای جریان هوا را بیش از ۴۰ بار در ثانیه اندازه گیری می کند و دمای ایمن را برای موهای شما حفظ می کند.

ابزار یک ظاهر طراحی شده دارای یک نوک خنک چرخان، سه سرعت جریان هوا، سه تنظیم گرما و یک ویژگی شات سرد است که فوراً المنت گرمایش را خاموش می کند و استایل شما را با انفجار هوای خنک تنظیم می کند. هفت لوازم جانبی همراه آن عبارتند از: بشکه بلند ۱٫۲ اینچی، بشکه بلند ۱٫۶ اینچی، برس های جداگانه برای صاف کردن نرم یا محکم، خشک کن صاف کننده کوآندا، یک برس حجم دهنده گرد و یک شانه گره گشا. علاوه بر این، یک برس تمیزکننده فیلتر و جعبه ذخیره سازی نیز دریافت خواهید کرد.

معاملات جمعه سیاه آمازون شامل Dyson Airwrap برای پایین‌ترین قیمت آن است
دایسون

ست کادویی تعطیلات رژگونه آبی و یک ست کامل برای موهای صاف تا مواج در این فروش پوشیده شده است. توجه داشته باشید که مدل سوم موجود در صفحه محصول، “کامل پراکنده برای موهای مجعد تا فرفری” واجد شرایط دریافت کوپن ۱۱۹ دلاری نیست.

این دایسون ایروپ یک آیتم داغ در رسانه های اجتماعی بوده است که به طور مرتب در انبار موجود و خارج می شود. بنابراین، اگر شما یکی از آنها را در نظر گرفته اید، ممکن است نخواهید قبل از دست زدن به معامله رکورد آمازون مدت زیادی صبر کنید.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-black-friday-deals-include-the-dyson-airwrap-for-its-lowest-price-yet-203322271.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/amazon-black-friday-deals-include-the-dyson-airwrap-for-its-lowest-price-yet-203322271.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *