معاملات جمعه سیاه والمارت در راه است

به روز رسانی: ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۷:۰۰ صبح EST این داستان با پیش نمایشی از بهترین معاملاتی که در طی آن ظاهر می شود به روز شده است والمارتدوم جمعه سیاه رویداد معاملات (از ۲۲ نوامبر شروع می شود).

والمارت در حال آماده شدن برای اجرای نهایی ۲۰۲۳ خود است جمعه سیاه برنامه نویسی.

فروشگاه بزرگ جعبه دوم از دوتخفیف های جمعه سیاه“رویدادها به صورت آنلاین در روز چهارشنبه، ۲۲ نوامبر ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت شرقی آغاز می شود. این فروش شامل سه ساعت دسترسی زودهنگام برای اعضای پولی (غیر آزمایشی) آن خواهد بود. Walmart+ این برنامه قبل از اینکه در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شرقی برای همه خریداران باز شود، و تخفیف های آن در روز جمعه، ۲۴ نوامبر (معروف به جمعه سیاه واقعی) در ساعت ۶ صبح به وقت محلی در فروشگاه ها ادامه خواهد یافت.

در اینجا پیش نمایشی از برخی از بهترین معاملاتی است که می توانید انتظار داشته باشید (تا زمانی که موجودی تمام می شود):

معاملات تلویزیونی

معاملات لپ تاپ

معاملات اپل

معاملات ساعت هوشمند

معاملات بازی

نینتندو سوییچ

پلی استیشن

ایکس باکس

بازی کامپیوتری

تخفیف های هدفون/ایرباد

  • JLab GO Air POP9.88 دلار ۲۵ دلار (۱۵٫۱۲ دلار صرفه جویی کنید)

  • Beats Studio399 دلار ۳۴۹٫۹۵ دلار (۲۵۰٫۰۵ دلار صرفه جویی کنید)

معاملات بلندگو / نوار صدا

معاملات خلاء

معاملات آشپزخانه

معاملات در فضای باز

معاملات دوربین

معاملات اسباب بازی

اگر در مورد در دسترس بودن معامله نگران هستید، ثبت نام در یک معامله را در نظر بگیرید Walmart+ عضویت برای شرکت در بخش دسترسی زودهنگام سه ساعته دومین رویداد معاملات جمعه سیاه Walmart. این برنامه شامل مزایای اضافی مانند حمل و نقل رایگان بدون حداقل سفارش، تخفیف سوخت، و اشتراک رایگان Paramount+ نیز می باشد.

اولین رویداد معاملات جمعه سیاه والمارت از ۸ تا ۱۴ نوامبر برگزار شد و مجموعه ای از معاملات عالی از جمله ۶۹ دلار را به نمایش گذاشت. AirPodsیک دستگاه لیزر ۴۰۰ دلاری وکیوم دایسون۴۹۹ دلار پلی استیشن ۵ Marvel’s Spider-Man 2 دستهو ۴۷۹ دلار لپ تاپ گیمینگ ام اس آی. دومین فروش آن توسط یک رویداد دوشنبه سایبری آنلاین در روز دوشنبه، ۲۷ نوامبر، که همچنین یک دوره دسترسی اولیه برای خدمه +Walmart خواهد داشت، انجام خواهد شد.

والمارت سومین خرده‌فروش بزرگی بود که پس از آن جمعه سیاه ۲۰۲۳ خود را رونمایی کرد بهترین خرید و هدف، که اولین موج معاملات جمعه سیاه خود را به ترتیب در ۲۷ و ۲۹ اکتبر منتشر کرد. آمازون برنامه های خود را برای فروش جمعه سیاه با تاخیر در ۶ نوامبر اعلام کرد.

موضوعات
جمعه سیاه


منبع: https://mashable.com/article/walmart-black-friday-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *