معاملات لپ تاپ جمعه سیاه برای سال ۲۰۲۳: صرفه جویی در نوت بوک های اپل، مایکروسافت، دل و غیره

بلک فرایدی همیشه سیل معاملات لپ‌تاپ را به همراه دارد، اما فهمیدن اینکه کدام نوت‌بوک واقعاً ارزش پول شما را دارد می‌تواند کثیف باشد. برای کمک به شما برای جلوگیری از هدر دادن صدها مورد از انبوهی از آشغال‌ها، وب را جست‌وجو کرده‌ایم و بهترین پیشنهادهای لپ‌تاپ جمعه سیاه را که در زیر می‌توانیم پیدا کنیم، مرتب کرده‌ایم. یافته های ما شامل معاملات قابل توجه در بالا است مک بوک ها، لپ تاپ های بازی، کروم بوک ها، اولترابوک های ویندوز، مدل های بودجه و بیشتر، بنابراین اگر می خواهید لپ تاپ را به روز کنید، باید چیزی متناسب با نیاز شما وجود داشته باشد.

مک بوک ایر اپل (۱۳ اینچی، M2)

۱۳٫۶ اینچی مک بوک ایر اپل در B&H برای پیکربندی سطح پایه با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت SSD و تراشه M2 اپل به ۹۲۹ دلار کاهش یافته است. این ۳۰ دلار بیشتر از کمترین قیمتی است که دیده ایم، اما هنوز ۱۷۰ دلار کمتر از خرید مستقیم از اپل است. اگر به رم و فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، الف مدل با ۱۶ گیگابایت حافظه و ۵۱۲ گیگابایت SSD با ۲۰۰ دلار تخفیف در ۱۲۹۹ دلار است. M2 MacBook Air بهترین انتخاب در راهنمای ما برای بهترین لپ‌تاپ‌ها است و این مدل ۱۳ اینچی موفق به کسب امتیاز نمره ۹۶ در بررسی سال گذشته ما شایان ذکر است که یک تازه سازی با اپل تراشه جدید M3 است طبق گزارش ها برنامه ریزی شده است برای نیمه اول سال ۲۰۲۴، و SSD در پیکربندی سطح اولیه از نظر فنی آرام تر نسبت به ذخیره سازی در مدل های با ظرفیت بالاتر. اما اگر فوراً به یک نوت بوک جدید نیاز دارید، M2 Air همچنان تمام طراحی و جعبه های عملکردی لازم را برای استفاده روزمره مشخص می کند.

مک بوک ایر اپل (۱۵ اینچی، M2)

۱۵٫۳ اینچی مک بوک ایر ۲۵۰ دلار در تنظیمات مختلف در آمازون تخفیف دارد، B&H، بهترین خرید و دیگران. به عنوان مثال، مدلی با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD با قیمت ۱۲۴۹ دلار در دسترس است. یک پیکربندی دیگر با دو برابر حافظه ۱۴۴۹ دلار است. ما به ایر ۱۵ اینچی الف دادیم نمره نقد ۹۶ ژوئن گذشته این دستگاه دارای یک صفحه نمایش واضح، صفحه کلید راحت، باتری با ماندگاری طولانی و تراشه سریع M2 مانند Air کوچکتر است، اما یک سیستم بلندگوی قدرتمندتر را در کنار صفحه نمایش جادارتر خود اضافه می کند. پیکربندی پایه آن نیز به طور پیش‌فرض دارای یک GPU 10 هسته‌ای است، در حالی که Air 13 اینچی با یک GPU 8 هسته‌ای شروع می‌شود. این یکی دیگر از مواردی است که انتظار داریم در سال ۲۰۲۴ شاهد به روز رسانی تراشه M3 باشیم. این تخفیف‌ها در بیشتر ماه‌های گذشته وجود داشته است، اما کمتر شاهد این بودیم که این نوت‌بوک کمتر به فروش برسد.

Apple MacBook Pro (14 اینچی، M3 Pro)

اپل آخرین مک بوک پروهای خود را ماه گذشته عرضه کرد، اما نوت بوک های جدید از قبل برای جمعه سیاه تخفیف دارند. ۱۴٫۲ اینچی مک بوک پروبرای یکی، در آمازون به ۱۷۹۹ دلار کاهش یافته است B&H برای مدلی با تراشه M3 Pro، ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD. این ۲۰۰ دلار از قیمت فهرست اپل کمتر است. آ مدل ۱ ترابایتی ۱۵۰ دلار تخفیف در ۲۲۴۹ دلار است، در حالی که یک نوع با تراشه قدرتمندتر M3 Max 200 دلار تخفیف در ۲۹۹۹ دلار دارد.

همانطور که از نام آن پیداست، MacBook Pro واقعاً برای کدنویس‌ها، ویرایشگرهای چندرسانه‌ای و دیگر انواع حرفه‌ای است که مایلند مقداری قابلیت حمل را با اسب بخار اضافی و صفحه نمایش Liquid Retina XDR روشن‌تر و سریع‌تر عوض کنند. با این حال، اگر در این دسته قرار می گیرید، Pros جدید به طور مناسب سریع، کارآمد و زیبا طراحی شده اند. ما به پرو ۱۴ اینچی امتیاز ۹۰ دادیم بررسی ما اوایل این ماه

جدید مک بوک پرو سطح ابتدایی با صفحه نمایش ۱۴ اینچی و تراشه پایه M3 نیز با قیمت ۱۴۴۹ دلار به فروش می رسد. این یک تخفیف ۱۵۰ دلاری است، اما ما به اکثر مردم توصیه می کنیم از این مدل دوری کنند. این در چیزی شبیه به یک سرزمین بیگانه بین مک بوک ایر و مک بوک پروهای رده بالا قرار گرفته است: نمایشگر فوق العاده دومی دارد، اما افراد کمی دارند. نیاز این، و به ۸ گیگابایت حافظه محدود شده است، که به سختی برای کارهای سطح حرفه ای کافی است. بیشتر آنها بهتر است مقداری پول پس انداز کنند و یک Air با ۱۶ گیگابایت رم خریداری کنند.

مک بوک پرو اپل (۱۶ اینچی)

۱۶٫۲ اینچی مک بوک پرو تخفیف هم دارد مدلی با تراشه M3 Pro، ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD در آمازون به ۲۲۲۹ دلار کاهش یافته است. B&H و بهترین خرید. ۲۰۰ دلار تخفیف داره آ گونه با ۳۶ گیگابایت رم، ۲۶۴۹ دلار (یا ۲۵۰ دلار تخفیف) است، در حالی که یکی دیگر با تراشه M3 Max و یک ترابایت SSD 3299 دلار (یا ۲۰۰ دلار تخفیف) است. پرو ۱۶ اینچی تقریباً مشابه مدل ۱۴ اینچی است. فقط کمی بزرگتر و سنگین تر است و باتری آن یک لمس بیشتر دوام می آورد.

مک بوک ایر اپل (۱۳ اینچی، M1)

قدیمی تر ۱۳ اینچ مک بوک ایر که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و از تراشه M1 اپل استفاده می‌کند، با پیکربندی سطح پایه با قیمت ۷۵۰ دلار نیز به فروش می‌رسد. ما این معامله را چندین بار در چند ماه گذشته دیده‌ایم، اما با کمترین قیمتی که دیده‌ایم مطابقت دارد. اگر می توانید واقعاً ارزش دارد که به M2 Air بروید: طراحی مدرن تر، تراشه سریع تر، وب کم واضح تر و بلندگوهای بهبود یافته برای شما به ارمغان می آورد. ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD در این پیکربندی فقط برای استفاده معمولی مناسب است و تقریباً به طور قطع زمانی که ما به‌روزرسانی اجتناب‌ناپذیر M3 را دریافت کنیم، تولید این مدل متوقف خواهد شد. اما اگر بودجه سخت تری دارید و واقعاً مک بوک می خواهید، M1 Air هنوز خوش ساخت، ماندگار و سریع است. کافی برای موارد ضروری ما در حال حاضر آن را در راهنمای خود برجسته می کنیم بهترین لپ تاپ های مقرون به صرفه.

Dell XPS 13 (9315)

XPS 13 دل برای پیکربندی با پردازنده Core i7-1250U، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD و صفحه نمایش ۱۳٫۴ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ به ۷۹۹ دلار کاهش یافته است. این ۳۰۰ دلار از قیمت فهرست دل و فقط کمی بالاتر از پایین‌ترین قیمتی است که دیده‌ایم. XPS 13 به دلیل طراحی شیک، صفحه کلید و ترک پد قابل اعتماد، عمر باتری طولانی و صفحه نمایش جامد، بهترین انتخاب در راهنمای ما برای بهترین لپ تاپ های ویندوزی است. شما در اینجا آخرین پردازنده را دریافت نمی کنید، اما این مدل هنوز به اندازه کافی برای کارهای روزمره کارایی دارد. مسئله اصلی در اینجا انتخاب پورت است: تنها دو پورت Thunderbolt 4 و جک هدفون اختصاصی وجود ندارد. با این حال، اگر بتوانید هر از چند گاهی استفاده از دانگل را تحمل کنید، این قیمت خوبی برای یک اولترابوک با کیفیت بالا است.

Lenovo IdeaPad Flex 5i Chromebook Plus

را Lenovo IdeaPad Flex 5i Chromebook Plus در Best Buy به ۳۷۹ دلار کاهش یافته است که ۱۲۰ دلار کمتر از قیمت فهرست آن است. این آخرین تکرار از بهترین انتخاب در راهنمای خرید Chromebook ما است. صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی، ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ IPS آن برای پول خوب است، و برای مرور وب و کارهای سبکی که با سیستم عامل Chrome انجام می دهید، بسیار سریع است. هر دو صفحه کلید و ترک پد آن راحت هستند، به علاوه با یک وب کم ۱۰۸۰p مناسب ارائه می شود. این مدل دارای پردازنده Intel Core i3-1315U، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه eMMC، یک پورت USB-A، دو درگاه USB-C 3.2 و یک اسلات کارت microSD است. شاسی به خصوص سبک نیست و وزن آن ۳٫۶ پوند است، و ما متوجه شدیم که باتری در آزمایش حدوداً ۷ ساعت دوام می آورد، که بسیار خوب است. اما برای کمتر از ۴۰۰ دلار، این یک ارزش قوی است.

HP Pavilion Aero 13

را HP Pavilion Aero 13 برای مدلی با پردازنده AMD Ryzen 5 7535U، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD به ۵۵۰ دلار کاهش یافته است. این نوت بوک اغلب به فروش می رسد، اما این پایین ترین قیمتی است که برای این پیکربندی دیده ایم. Pavilion Aero 13 بهترین انتخاب ویندوز در راهنمای خرید لپ تاپ ارزان قیمت ما است. نسبت به هزینه آن بسیار سبک (۲٫۲ پوند) و باریک (۰٫۶۷ اینچ) است، در حالی که صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی آن با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ IPS به اندازه کافی روشن و رنگارنگ است. این صفحه کلید دارای نور پس زمینه جامد و پورت های ضروری نیز می باشد. این لپ‌تاپ هنوز هم یک لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه است، بنابراین محکم‌ترین شاسی را ندارد و به یک وب‌کم ۷۲۰p مجهز شده است. همچنین باید برخی از نرم افزارهای bloatware را مرور کنید. اما اگر نوت‌بوک ارزان‌تری می‌خواهید که زیبایی‌شناسی را کاملاً قربانی نکند، گزینه مناسبی است.

ASUS ROG Zephyrus G14

را ASUS ROG Zephyrus G14 با قیمت ۱۲۰۰ دلار در Best Buy برای پیکربندی با پردازنده Ryzen 9 7940HS، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4060 موجود است. این با کمترین قیمتی که دیده‌ایم مطابقت دارد و ۴۰۰ دلار از قیمت فهرست ایسوس کم می‌کند. این مدل همچنین دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p با نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز است. ROG Zephyrus G14 بهترین توصیه کلی در راهنمای ما برای بهترین لپ تاپ های بازی است. این یک نوت بوک جمع و جور است که به اندازه کافی قادر به انجام بازی های سه گانه A است، اما بخش “لپ تاپ” عبارت “لپ تاپ بازی” را کاملاً قربانی نمی کند. این نسبتا سبک و قابل حمل با وزن ۳٫۶ پوند است و صفحه کلید و ترک پد آن هر دو به خوبی کار می کنند. اگرچه وب‌کم ۷۲۰p آن می‌تواند واضح‌تر باشد.

MSI Stealth 14 Studio

را MSI Stealth 14 Studio یکی دیگر از لپ تاپ های بازی است که ما دوست داریم و در حال حاضر Best Buy آن را با قیمت ۱۱۰۰ دلار عرضه می کند. این مدل شامل تراشه Core i7-13620H، ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت SSD، پردازنده گرافیکی RTX 4060 و صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ با نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز است. ما به استودیو Stealth 14 a امتیاز ۸۷ در بررسی ما در ژوئن گذشته؛ مانند ROG Zephyrus G14، برای یک لپ تاپ بازی سبک است (۳٫۷۵ پوند) و عملکرد قابل قبولی را برای بازی های روزمره ارائه می دهد. این پیکربندی یک مدل پایین‌تر از مدلی است که بررسی کردیم – CPU کمی کندتر دارد و نمایشگر آن به وضوح یا سریع نیست – اما اصل موضوع یکی است. بزرگ‌ترین ایرادات آن، وب‌کم متوسط ​​۷۲۰p و این واقعیت است که می‌تواند تحت بار داغ کار کند. این هنوز هم یک لپ تاپ گیمینگ است، بنابراین عمر باتری نیز شگفت انگیز نیست.

اینکه آیا شما باید این پیکربندی را در قرارداد ROG Zephyrus G14 در بالا دریافت کنید، به این بستگی دارد که بتوانید یک صفحه نمایش با وضوح بالاتر را فدای فضای ذخیره سازی بیشتر کنید. G14 پورت‌های بیشتری نیز دارد، اگرچه استودیو Stealth 14 دارای یک پورت Thunderbolt 4 است که در صورت برنامه‌ریزی برای اتصال یک GPU خارجی ممکن است مهم باشد.

لپ تاپ گیمینگ دل G15 5530

نسخه ای از لپ تاپ گیمینگ دل G15 5530 با پردازنده Ryzen 7 7840HS، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت SSD، پردازنده گرافیکی RTX 4060 و صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی، ۱۰۸۰p، ۱۶۵ هرتز، در آمازون به ۹۰۰ دلار کاهش یافته است. این ۲۲ درصد تخفیف و کمترین قیمتی است که ما پیگیری کرده ایم. یکی دیگر مدل با تراشه قدرتمندتر Core i7-13650HX و ۱ ترابایت رم با قیمت ۱۱۶۰ دلار در دسترس است که حدود ۱۹۰ دلار کمتر از میانگین قیمت خیابانی آن است. این جدیدترین نسخه از انتخاب “بهترین بودجه” در راهنمای خرید لپ تاپ های بازی ما است. این بزرگ، سنگین (۶٫۲ پوند) و نه به خصوص احساس برتری دارد، اما به اندازه کافی قوی است که می‌تواند بسیاری از بازی‌ها را در تنظیمات بالا انجام دهد، و حافظه و فضای ذخیره‌سازی آن توسط کاربر قابل ارتقا است.

Alienware m18

۱۸ اینچی Alienware m18 برای مدلی با پردازنده Ryzen 9 7845HX، ۳۲ گیگابایت رم، ۱ ترابایت SSD و صفحه نمایش ۴۸۰ هرتز با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ به ۲۳۹۰ دلار در آمازون کاهش یافته است. هیچ کس این را مقرون به صرفه نمی داند، اما همچنان ۲۰ درصد از قیمت فهرست دل و پایین ترین قیمتی است که خارج از پیشنهادات ویژه دیده ایم. m18 یکی دیگر از انتخاب‌های راهنمای لپ‌تاپ‌های بازی ما است: آنقدر بزرگ است که واقعاً قابل حمل باشد و وزن آن تقریباً ۹ پوند است، اما صفحه نمایش غول‌پیکر برای بازی‌ها خوب است، محکم ساخته شده است و می‌تواند به طور مداوم عناوین سخت‌افزاری را با نرخ فریم بالا اجرا کند. همچنین قابل ارتقا است، به علاوه دارای آرایه وسیعی از پورت ها است. با این حال، می‌خواهید آن را نزدیک شارژر نگه دارید، و از بی‌صداترین نوت‌بوکی که استفاده کرده‌ایم فاصله زیادی دارد.

Razer Blade 15

را Razer Blade 15 در B&H به ۲۱۰۰ دلار کاهش یافته است نیوگ برای پیکربندی با Core i7-13800H، ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت SSD، پردازنده گرافیکی RTX 4060 و صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی IPS با وضوح ۱۴۴۰p و نرخ تجدید ۲۴۰ هرتز. این ۴۰۰ دلار تخفیف و کمترین قیمتی است که برای این مدل ۲۰۲۳ دیده ایم. Blade 15 بهترین انتخاب در راهنمای خرید لپ تاپ بازی ما است. این مدل به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند اکثر بازی‌های مدرن را با تنظیمات بالا در ۱۰۸۰p یا ۱۴۴۰p انجام دهد، اما دلیل اصلی خرید هر Blade طراحی آن است که باریک‌تر و به طور کلی از بسیاری از نوت‌بوک‌های بازی پریمیوم‌تر است. فقط انتظار نداشته باشید که با شارژ زیاد دوام بیاورد یا در زیر بار خنک بماند. ما نسخه ۲۰۲۲ Blade 15 a را ارائه کردیم امتیاز نقد ۸۶ سال گذشته

Microsoft Surface Laptop Studio 2

را Microsoft Surface Laptop Studio 2 در آمازون به ۲۰۹۳ دلار کاهش یافته است B&H برای پیکربندی با Core i7-13700H، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 4050. این ۳۰۰ دلار کمتر از میانگین نرخ نوت‌بوک و پایین‌ترین قیمتی است که از آن زمان تاکنون دیده‌ایم. دستگاه رسید چند هفته پیش. مدل های دیگر با گزینه های رم، فضای ذخیره سازی و پردازنده گرافیکی متفاوت نیز دارای تخفیف هستند.

ما به Surface Laptop Studio 2 a دادیم امتیاز ۸۵ در بررسی ما قلاب بزرگ صفحه نمایش لمسی لولایی آن است که به پایین صفحه نمایش اجازه می دهد تا مانند سه پایه برای هنرمندان دیجیتال روی صفحه کلید بچرخد و متمایل شود. پنل ۱۴٫۴ اینچی با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰ را دیدیم که به طور کلی بسیار عالی به نظر می رسد، در حالی که عمر باتری، کیفیت ساخت و عملکرد کلی آن نیز همه را تحت تاثیر قرار می دهد. کمی حجیم‌تر از مدل‌های رقیب است، و حتی با این قیمت هنوز هم گران است، اما این معامله آن را برای کسانی که طراحی لولایی را دوست دارند و لپ‌تاپ برای ویرایش رسانه می‌خواهند، کمی قابل دسترس‌تر می‌کند.

مایکروسافت سرفیس پرو ۹

پیکربندی از سرفیس پرو ۹ مایکروسافت با پردازنده Core i5-1235U، ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت SSD و صفحه کلید سرفیس پرو مایکروسافت در Best Buy به ۱۰۰۰ دلار کاهش یافته است. این ۵۴۰ دلار از قیمت فهرست مایکروسافت کمتر است. اگر به صفحه کلید نیاز ندارید، نسخه ای با تراشه قوی تر اینتل Core i7-1255U به قیمت ۱۱۰۰ دلار کاهش می یابد. آمازون، مایکروسافت، B&H و سایر خرده فروشان این پایین ترین قیمت و تقریباً ۲۰۰ دلار از قیمت معمولی پیکربندی است. یکی دیگر مدل Core i7 با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۳۰۰ دلار بیشتر به فروش می رسد.

سرفیس پرو ۹ راهنمای ما در این زمینه است بهترین تبلت های ۲ در ۱. در حالی که تراشه نسل دوازدهم آن است در حال بودن اگر می‌خواهید عملکرد لپ‌تاپ در طراحی باریک تبلت را داشته باشید، این دستگاه هنوز دو نسل قدیمی است. ما از سالی که مایکروسافت به طور معمول به‌روزرسانی را اعلام می‌کرد گذشته‌ایم، اما اگر از سرفیس قدیمی‌تری که شدیداً به ارتقا نیاز دارد، مدل فعلی همچنان مفید خواهد بود.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/black-friday-laptop-deals-for-2023-save-on-notebooks-from-apple-microsoft-dell-and-more-140021323.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/black-friday-laptop-deals-for-2023-save-on-notebooks-from-apple-microsoft-dell-and-more-140021323.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *