معاملات هدفون جمعه سیاه ۲۰۲۳: بهترین انتخاب‌ها از سونی، اپل، بوز، بیتس و موارد دیگر

بلک فرایدی معمولاً برای معاملات هدفون و ایرباد یک موهبت است و امسال نیز تفاوتی ندارد. معاملات زیادی در سراسر اینترنت برای انواع هدفون وجود دارد، از مدل‌های گران‌قیمت گرفته تا انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه. تخفیف ها شامل چندین مورد از راهنماهای ما گرفته تا بهترین ها می شود هدفون بی سیم، هدفون های بی سیم، هدفون های بی سیم مقرون به صرفه و هدست های بازیو همچنین سایر مدل های محبوب سونی، بیتز، بوز، اپل و غیره. اکنون زمان بسیار خوبی است که یک جفت به عنوان هدیه برای شخصی در لیست خرید تعطیلات خود انتخاب کنید، یا یک جفت کاملاً جدید برای جایگزینی قوطی ها یا جوانه های قدیمی خود. اینها بهترین معاملات جمعه سیاه در مورد هدفون و هدفون هستند که برای سال ۲۰۲۳ پیدا کردیم.

سونی WH-1000XM5

را سونی WH-1000XM5 در آمازون به ۳۲۸ دلار کاهش یافته است B&H و سایر خرده فروشان که ۷۲ دلار کاهش داشته و کمترین قیمتی است که دیده ایم. این بهترین انتخاب در راهنمای ما برای بهترین هدفون های بی سیم است و ما به آن پاسخ دادیم نمره نقد ۹۵ سال گذشته حذف نویز فعال آن (ANC) یکی از گزینه های بهتری است که ما آزمایش کرده ایم، طراحی آن برای استفاده طولانی مدت راحت است و باتری آن حدود ۳۰ ساعت در هر بار شارژ دوام می آورد. صدا به طور پیش‌فرض روی باس سنگین می‌شود، که باید طرفداران موسیقی هیپ‌هاپ و پاپ را خوشحال کند، اما می‌توانید منحنی EQ را از طریق برنامه سونی سفارشی کنید. مانند بسیاری از هدفون های سونی، این هدفون نیز دارای تعدادی ویژگی مفید مفید است. به عنوان مثال، «Speak-to-Chat»، وقتی شروع به صحبت می کنید، به طور خودکار موسیقی شما را متوقف می کند.

سونی WF-1000XM5

برای یک جفت داخل گوش، سونی WF-1000XM5 همچنین با قیمت ۲۴۸ دلار در آمازون به فروش می رسد. B&H و دیگران. (بله، طرح نام‌گذاری هدفون سونی بد است.) این با کمترین قیمتی که دیده‌ایم مطابقت دارد و ۵۲ دلار کمتر از لیست قیمت معمول سونی است. این مجموعه در صدر لیست بهترین هدفون های بی سیم ما قرار دارد و موفق به کسب امتیاز شد امتیاز ۸۷ در بررسی ما در جولای گذشته. مانند XM5 روی گوشی فوق، مجموعه ای از ویژگی های مفید، صدای گرم و در عین حال قابل تنظیم، ANC قدرتمند و تناسب راحت و راحت را ارائه می دهد که به طور طبیعی بخش خوبی از صدای بیرون را به تنهایی جدا می کند. عمر باتری با استفاده متوسط ​​باید حدود هفت تا هشت ساعت باشد.

سونی WH-1000XM4

اگر نمی خواهید برای بالاترین هدفون حذف نویز سونی هزینه پرداخت کنید، آمازون، آدوراما و B&H سونی WH-1000XM4 قدیمی‌تر را نیز به ۲۴۸ دلار کاهش دهید. در حالی که این پایین ترین قیمت نیست، اما ۱۰۰ دلار از قیمت فهرست سونی و کمی کمتر از قیمت فروش معمولی است که در طول سال شاهد آن بوده ایم. XM4 عملکرد ANC و باتری مشابهی را به عنوان جانشین خود ارائه می دهد و تقریباً مجموعه ویژگی های مشابهی دارد. برخلاف XM5، می‌تواند برای ذخیره‌سازی راحت‌تر تا شود. با این حال، میکروفون‌های آن برای تماس‌ها واضح نیستند، کمی حجیم‌تر است (اگرچه هنوز هم راحت است) و در خارج از جعبه کمی پررونق‌تر به نظر می‌رسد. اما با این قیمت، هنوز یک ارزش قوی است. ما به آن ۹۴ اینچ دادیم بررسی ما در سال ۲۰۲۰

Apple AirPods Pro

AirPods Pro اپل به قیمت ۱۹۰ دلار در آمازون به فروش می رسد، والمارت، هدف و بهترین خرید. این ۶۰ دلار کمتر از خرید مستقیم از اپل است و به پایین ترین حد خود رسیده است. این گزینه “بهترین برای iOS” در راهنمای هدفون های بی سیم ما به لطف مجموعه ای از ویژگی های مفید مخصوص اپل است، از جمله دسترسی هندزفری به سیری، جفت شدن سریع با آیفون و ردیابی دستگاه از طریق شبکه Find My اپل. ANC موثر (اگر نه در کلاس پیشرو)، یک حالت شفافیت عالی و صدای گرم دلپذیر نیز برجسته است. با این اوصاف، عمر باتری شش ساعته Pro فقط متوسط ​​است و مانند هر مجموعه ای از AirPods، شما باید یک طرفدار اختصاصی اپل باشید تا بیشترین استفاده را از آن ببرید.

این معامله در مورد آخرین تکرار از این هدفون، که با یک جعبه شارژ USB-C عرضه می شود. اگر مشکلی ندارید از کیس شارژ لایتنینگ استفاده کنید، والمارت نسخه قبلی را دارد در فروش با قیمت پایین ۱۶۹ دلار. در هر صورت، ما به AirPods Pro یک امتیاز دادیم نمره نقد ۸۸ سال گذشته

Apple AirPods (نسل سوم)

را ایرپادهای نسل سوم با قیمت ۱۴۰ دلار در آمازون موجود است، هدف، بهترین خرید و دیگران. به طور معمول، این هدفون‌های بی‌سیم در ماه‌های اخیر بین ۱۰ تا ۲۰ دلار بالاتر فروخته می‌شوند، اما تخفیف‌های شدیدتر غیرمعمول بوده است. ما به این جفت الف دادیم نمره نقد ۸۸ در سال ۲۰۲۱: مطمئناً گزینه‌های با صدای بهتری برای پول وجود دارد، اما ایرپادهای نسل سوم به طور قابل توجهی غنی‌تر از نسل قبلی خود هستند و کنترل‌های لمسی لمسی آن‌ها در مجموع راحت‌تر هستند. با این حال، این یکی دیگر از طراحی های باز است، بنابراین هنوز چیز زیادی در راه باس عمیق یا حذف نویز وجود ندارد. برای همه، هدفون‌های پهن‌تر نیز راحت نیست.

Apple AirPods (نسل دوم)

را ایرپادهای نسل دوم در آمازون به ۸۰ دلار کاهش یافته و هدفقیمتی که پایین ترین رقم تاریخ نیست، اما تقریباً ۲۰ دلار کمتر از قیمت معمول خیابانی این جفت در ماه های اخیر است. اینها هدفون‌های بی‌سیم سطح پایه اپل هستند که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده‌اند. این روزها توصیه کردن آن‌ها کمی سخت‌تر است، زیرا طراحی یک‌اندازه آن‌ها برای همه مناسب نیست و حتی می‌توانید کیفیت صدای بهتری داشته باشید. با این نرخ تخفیف اما اگر طراحی باز را ترجیح می دهید که مجرای گوش شما را به طور کامل مسدود نکند یا فقط ایرپادهای معمولی را با کمترین هزینه ممکن می خواهید، این حداقل قیمت قابل قبول تری است.

Apple AirPods Max

هدفون برتر اپل، AirPods Maxدر آمازون تا ۴۵۰ دلار تخفیف داده می شود و بهترین خرید. این ۲۰ دلار بیشتر از کمترین قیمتی است که دیده ایم، اما حدود ۳۰ دلار کمتر از قیمت معمولی این جفت در خیابان است. خود اپل این هدفون را به قیمت ۵۵۰ دلار به فروش می رساند. AirPods Max حتی با این تخفیف هنوز برای اکثر افراد گران است، اما آنها به طور غیرقابل انکاری ممتاز هستند، با ANC سطح بالا، پروفایل صدای فوق العاده متعادل، طراحی آلومینیومی با کیفیت بالا، کنترل های قابل اعتماد و تمام ویژگی های معمول AirPods. آنها سنگین هستند، با این حال، و “مورد” گنجانده شده آنها به طرز گیج کننده ای ضعیف است. ما به AirPods Max a دادیم امتیاز نقد ۸۴ در اواخر سال ۲۰۲۰

هدفون Bose QuietComfort Ultra

بوز جدید هدفون QuietComfort Ultra 50 دلار تخفیف دارند چندگانه خرده فروشان، قوطی های روی گوش را به ۳۷۹ دلار کاهش داد. خارج از a بسیار مختصر چند هفته قبل رها کنید که ممکن است یک خطای قیمت گذاری بوده باشد، این اولین تخفیف قابل توجهی است که دیده ایم. Bose تنها ماه گذشته QuietComfort Ultra را منتشر کرد. ما به آن یک امتیاز ۸۶ در بررسی ما، طراحی راحت قابل پیش‌بینی، ANC برجسته، کیفیت تماس بالاتر از حد متوسط ​​و صدای پیش‌فرض بیس آن را تحسین می‌کنیم. ما هنوز هم Sony XM5 را به بیشتر توصیه می کنیم، زیرا این جفت مجموعه ویژگی های گسترده تری را ارائه می دهد و امکان استفاده غیرفعال (یعنی بدون روشن شدن) را ارائه می دهد، اما QuietComfort Ultra ممکن است ارزش دیدن را داشته باشد اگر باید نویز بسیار قوی داشته باشید. لغو

ما همچنین توجه داشته باشید که جدید، غیر Ultra هدفون QuietComfort 100 دلار تخفیف دارند که آنها را به پایین ترین قیمت ۲۴۹ دلاری می رساند. ما هنوز این مدل را بررسی نکرده‌ایم، اما دنباله‌ای از QuietComfort 45 2021 است که ما عموما دوست داشتیم. دیگر بررسی ها پیشنهاد می دهد با این حال، صدای باس سنگین تری دارد، و ما انتظار داریم که کمی پایین تر از Ultra در سراسر صفحه باشد.

هدفون Bose QuietComfort Ultra

جدید هدفون Bose QuietComfort Ultraدر همین حال، به ۲۴۹ دلار کاهش یافته است چندین مغازه ها. این یک تخفیف ۵۰ دلاری دیگر و یک پایین ترین قیمت است. ما به این در گوش یک نمره نقد ۸۸ در سپتامبر و اخیراً در راهنمای خرید هدفون های بی سیم ما، آنها را به عنوان “بهترین برای حذف نویز” انتخاب کرده ایم. همانطور که از عنوان نشان می دهد، دلیل اصلی در نظر گرفتن این جفت نسبت به Sony WF-1000XM5 عملکرد ANC آن است که قوی ترین عملکردی است که ما از یک مدل بی سیم واقعی آزمایش کرده ایم. ما همچنین از فناوری صوتی فضایی Bose لذت می بریم. اما گوشی‌ها در سمت بزرگ‌تر قرار دارند، کیفیت تماس و عمر باتری (در شش ساعت) خوب است و هیچ پشتیبانی از جفت شدن چند دستگاه وجود ندارد.

Beats Fit Pro

را Beats Fit Pro به ۱۵۹ دلار بازگشته است، که پایین ترین رقم تاریخ نیست، اما هنوز هم تقریباً ۲۰ دلار کمتر از میانگین قیمت خیابانی خود است. این گزینه “بهترین برای تمرین” در راهنمای خرید هدفون های بی سیم ما است، زیرا بسیاری از راحتی های سازگار با iOS ایرپادهای اپل را با طراحی اسپرت تر و پایدارتر در خود جای داده است. همچنین به جای پنل های لمسی از دکمه های کنترل فیزیکی استفاده می کند و صدای تند آن با اکثر موسیقی های محبوب به خوبی پخش می شود. اما نمی تواند همزمان به چندین دستگاه متصل شود، از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند و ANC آن، در حالی که خوب است، به اندازه AirPods Pro توانایی ندارد. Fit Pro به دست آورد امتیاز ۸۷ در بررسی ما از سال ۲۰۲۱٫

Beats Studio Pro

را Beats Studio Pro برای جمعه سیاه در آمازون به ۱۷۰ دلار کاهش یافته است. هدف و بهترین خرید. این قیمت ۱۰ دلار از پایین ترین سطح قبلی این جفت بالاتر می رود و حدود ۱۳۰ دلار کمتر از میانگین قیمت خیابانی خود در ماه های اخیر است. استودیو پرو در هیچ یک از راهنماهای ما انتخاب برتر نیست، اما ما آن را به خوبی نشان دادیم امتیاز نقد ۸۱ در ماه جولای. صدای آن تا حد زیادی دلپذیر و یکنواخت است، ANC آن به اندازه‌ای قوی است که مفید باشد و اگر از طریق کابل USB-C وصل شوید، می‌تواند صدایی با کیفیت بالاتر پخش کند. با iOS و Android نیز به خوبی کار می کند، اگرچه از جفت شدن چند دستگاه در مورد اول پشتیبانی نمی کند. هنگام برداشتن هدفون نیز توقف خودکار وجود ندارد و طراحی آن بیشتر از پلاستیک است. اما اگر سبک Beats را دوست دارید، پذیرش این نقص ها با این قیمت کمی آسان تر است.

Amazon Echo Buds (2023)

ما توصیه می کنیم آمازون اکو بادز راهنمای هدفون‌های بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه ما برای کسانی که از احساس هدفون‌های سنتی درون گوش متنفرند. آنها اکنون به ۳۵ دلار برای جمعه سیاه کاهش یافته اند، ۱۵ دلار کاهش که با پایین ترین قیمت تاریخ مطابقت دارد. Echo Buds یک طراحی نیمه باز دارد، بنابراین مقدار خوبی از صدای بیرون را وارد می کند و نمی تواند باس عمیق تولید کند، اما برخی از آنها شکل را به جفتی که در مجرای گوششان می چسبد ترجیح می دهند. آنها می توانند با کمی تغییر EQ کاملاً مناسب به نظر برسند، در حالی که ویژگی هایی مانند جفت شدن چند دستگاه، تشخیص سایش و هندزفری الکسا همگی خوب هستند. با این حال، شارژ بی سیم وجود ندارد، عمر باتری (پنج یا چند ساعت در هر بار شارژ) متوسط ​​است و رتبه IPX2 در برابر تعریق برای ورزشگاه بسیار ضعیف است. برنامه همراه آمازون نیز نسبتاً پف کرده است. اما اینها نباید برای ۳۵ دلار معامله شکن باشند. ما به Echo Buds a دادیم امتیاز نقد ۷۷ در ماه جولای.

Anker Soundcore Space A40

را Anker Soundcore Space A40 یکی از بهترین قیمت ها در ایرفون های بی سیم با قیمت معمولی آن ۷۹ دلار است، اما اکنون برای جمعه سیاه به ۵۴ دلار کاهش یافته است. این کمترین قیمتی است که ما ردیابی کرده ایم. Space A40 راهنمای ما برای بهترین هدفون‌های بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه است، زیرا بیشتر ویژگی‌هایی را که از هدفون‌هایی با قیمت دو برابر انتظار داریم، ارائه می‌کند. راحت است، ANC آن واقعاً قادر است، باتری آن تا ۱۰ ساعت در هر بار شارژ دوام می آورد، کیف کوچک آن از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و می تواند همزمان با دو دستگاه جفت شود. صدای گرم آن به طور پیش فرض برای اکثر افراد به اندازه کافی دلپذیر خواهد بود، اما همچنین می توان آن را از طریق یک برنامه همراه تمیز سفارشی کرد. تنها نقطه ضعف اصلی، کیفیت متوسط ​​میکروفون و عدم توقف خودکار هنگام برداشتن هدفون است.

Anker Soundcore Liberty 4 NC

را Anker Soundcore Liberty 4 NC در راهنمای ارزان‌قیمت هدفون‌های بی‌سیم، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است، زیرا مجموعه‌ای از ویژگی‌های بسیار مشابه اسپیس A40 را ارائه می‌کند، اما در طراحی ساقه‌ای بزرگ‌تر که یادآور ایرپادهای اپل است، ارائه می‌شود. به طور پیش‌فرض صدای باس به جلو بیشتری دارد، که ممکن است برای برخی خسته‌کننده باشد، اما همچنین دارای کنترل‌های لمسی کمی گسترده‌تر است و از نظر فنی از تشخیص سایش پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر Liberty 4 NC در آمازون به ۷۰ دلار کاهش یافته است. B&H و بهترین خرید، که از پایین ترین سطح قبلی خود ۱۰ دلار عبور کرده و ۳۰ دلار از قیمت لیست Anker پایین تر است. اگر این نوع شکل حجیم‌تر را ترجیح می‌دهید، اما برداشتن آن آسان‌تر است، این یک ارزش عالی است.

Anker Soundcore Space Q45

اگر به دنبال یک جفت هدفون روی گوشی با قابلیت حذف نویز هستید، Anker’s Soundcore Space Q45 ارزش نگاهی به قیمت جمعه سیاه آن ۱۰۰ دلار است. برای این مقدار، ANC بهتر از متوسط ​​این جفت، طراحی با پد نرم و جفت شدن چند دستگاه، ارزش بالایی را ایجاد می کند. آن V شکل نمایه صدا خیلی دقیق نیست، اما می تواند به اندازه کافی برای موسیقی پاپ کار کند و از طریق برنامه Anker قابل تنظیم است. با این حال، کیفیت تماس متوسط ​​است. این تخفیف ۵۰ دلاری با کمترین قیمتی که ما پیگیری کرده‌ایم مطابقت دارد و هم در آمازون و هم در آمازون موجود است فروشگاه اینترنتی Anker; فقط از کوپن موجود در صفحه برای دومی استفاده کنید.

Audio-Technica ATH-M20xBT

را Audio-Technica ATH-M20xBT با تخفیف ۱۰ دلاری برای جمعه سیاه، هدفون بی سیم را به ۶۹ دلار کاهش می دهد. ما دیدن این جفت در طی فروش پرایم دی آمازون در ماه جولای به ۵۵ دلار سقوط کرد، اما این قیمت تقریباً به همان اندازه است که خارج از آن بوده است. M20 به دلیل تناسب راحت، عمر باتری ۶۰ ساعته، اتصال چند دستگاه و کیفیت صدای نسبتاً دقیق، انتخاب مقرون به صرفه ای در راهنمای هدفون های بی سیم ما است. فاقد ANC است و محکم‌ترین طراحی را ندارد، اما اگر فقط به یک هدفون بی‌سیم بدون حاشیه و ارزان نیاز دارید، باید این کار را انجام دهد.

EarFun Free 2S

را EarFun Free 2S با تخفیف فقط Prime و کد پرداخت به ۲۴٫۵۹ دلار در آمازون کاهش یافته است FREE2SPD1. این یک پایین ترین سطح است. Free 2S بهترین انتخاب زیر ۵۰ دلار در راهنمای هدفون های بی سیم ارزان قیمت ما است. این صدای بسیار باس به جلو دارد، اما برخی ممکن است با هیپ هاپ یا EDM از آن لذت ببرند و نمایه از طریق برنامه EarFun قابل تنظیم است. گوشی‌ها راحت و کاملاً ضد آب هستند، باتری حدود هفت ساعت دوام می‌آورد و مجموعه کنترل‌های لمسی به طور قابل اعتمادی کار می‌کنند، که در این محدوده قیمت مشخص نیست. با این حال، هیچ ANC، اتصال چند دستگاهی یا تشخیص سایش وجود ندارد و میکروفون داخلی صدای باد را دریافت می کند، اگر در خارج از منزل مکالمه داشته باشید.

Samsung Galaxy Buds 2 Pro + گیفت کارت آمازون ۱۰ دلاری

را Samsung Galaxy Buds 2 Pro به قیمت ۱۶۰ دلار برای جمعه سیاه فروخته می شوند و می توانید آنها را با گیفت کارت آمازون ۱۰ دلاری بدون هزینه اضافی دریافت کنید. این یک راه خوب از پایین ترین قیمت آنها است – آنها برای مدت کوتاهی به ۱۰۵ دلار در سال گذشته سقوط کردند – اما هنوز ۳۰ دلار یا بیشتر از میانگین قیمت فروش آنها در ماه های اخیر کمتر است. در حالی که گلکسی بادز ۲ پرو در هیچ یک از راهنماهای ما انتخاب برتر نیست، اما اگر از گوشی گلکسی استفاده می‌کنید ارزش دیدن را دارند، زیرا می‌توانند به سرعت با سایر دستگاه‌های سامسونگ (از جمله تلویزیون‌ها) جفت شوند و بین آن‌ها تعویض شوند و از کدک صوتی با کیفیت بالاتر در گوشی های این شرکت. به طور کلی، این یکی از بهترین جفت‌های هدفون بی‌سیمی است که ما آزمایش کرده‌ایم، با وضوح چشمگیر و باس کنترل‌شده، و خود جوانه‌ها هم راحت و هم ضد آب هستند. با این حال، نمی توانید همزمان به دو دستگاه متصل شوید و عمر باتری ۵ ساعته ضعیف است. ما دادیم Galaxy Buds 2 Pro نمره بررسی ۸۶ در سال گذشته.

Jabra Elite 3

انتخاب دیگری از راهنمای هدفون های بی سیم ارزان قیمت ما، Jabra Elite 3، در Best Buy به ۴۰ دلار کاهش یافته است. این با بهترین قیمتی که ما ردیابی کرده ایم مطابقت دارد. صدای باس ملایم این جفت برای پول بسیار عالی است و طراحی راحت و دارای رتبه IP55 آن برای تمرینات مناسب است. اگرچه این یک مجموعه نسبتا ابتدایی است، زیرا فاقد ANC، جفت شدن چند دستگاه، شارژ بی سیم و تشخیص سایش است. اما پذیرش این موارد حذفی با ۴۰ دلار آسانتر است. ما به Elite 3 a دادیم امتیاز ۸۸ در بررسی ما از سپتامبر ۲۰۲۱٫

JLab Go Air Pop

را JLab Go Air Pop با قیمت ۱۷ دلار در آمازون در دسترس است، که پایین ترین قیمت نیست – این جفت در اوایل این هفته در Walmart برای مدت کوتاهی به ۱۰ دلار کاهش یافت – اما همچنان حدود ۶ دلار از نرخ معمول خود کم می کند. ما Go Air Pop را در راهنمای هدفون‌های بی‌سیم مقرون به صرفه خود به‌عنوان افتخاری برجسته می‌کنیم. طراحی دارای رتبه IPX4 سبک و به طور کلی راحت است، باتری آن حدود هشت یا نه ساعت در هر بار شارژ دوام می آورد و برخلاف بسیاری از هدفون های ارزان قیمت، کنترل های لمسی آن در واقع کار می کنند. نمایه صدای پرطرفدار آن به طور قابل پیش بینی برنده هیچ جایزه ای نخواهد بود، اما برای کمتر از ۲۰ دلار قابل استفاده نیست. JLab حتی سه پیش تنظیم EQ مختلف را مستقیماً در هدفون قرار می دهد. اگر به دنبال یک نسخه پشتیبان ارزان قیمت برای هدفون های بی سیم اصلی خود هستید، این یک ارزش عالی است.

Google Pixel Buds Pro

را Google Pixel Buds Pro با قیمت پایین ۱۱۵ دلاری در Wellbots در دسترس هستند که حدود ۵۰ دلار کمتر از میانگین قیمت خیابانی آنها است. سایر خرده فروشان دوست دارند آمازون و بهترین خرید آنها را با ۵ دلار بیشتر داشته باشید. ما Pixel Buds Pro را بهترین گزینه برای کاربران اندرویدی در راهنمای خرید هدفون‌های بی‌سیم خود می‌دانیم، زیرا با سیستم عامل (و به‌ویژه تلفن‌های پیکسل گوگل) ادغام می‌شوند. صدای ANC و V شکل آنها نیز جامد است (اگر نه عالی) و بسته به اینکه چند بار از اولی استفاده می کنید، می توانند تا ۱۱ ساعت دوام بیاورند. با این حال، تناسب ممکن است برای کسانی که کانال های گوش کوچکتری دارند دشوار باشد. ما به این جفت الف دادیم امتیاز ۸۷ در بررسی سال گذشته ما

Beyerdynamic DT 900 Pro X

Beyerdynamic’s DT 900 Pro X هدفون در آمازون به ۲۴۹ دلار کاهش یافته است هدف از یک فروشنده شخص ثالث قابل اعتماد. این تنها ۲۰ دلار کاهش نرخ معمول آنها است، اما ما در چند ماه گذشته شاهد تخفیف های بزرگتر زیادی نبوده ایم. DT 900 Pro X یک جفت هدفون با سیم با پشت باز است که برای گوش دادن انتقادی در خانه طراحی شده است. در حال حاضر این بهترین هدفون در راهنمای ما برای بهترین هدفون برای بازی است، زیرا صدای فوق‌العاده جادار آن به خوبی شما را در جزئیات هر بازی معینی قرار می‌دهد. مانند بسیاری از قوطی‌های پشت باز، نمی‌تواند زیر باس واقعا عمیق تولید کند، اما به اندازه کافی سطح پایین را ارائه می‌کند تا به انفجارهای درون بازی حس تاثیرگذاری قدرتمندی بدهد. مجموعه ای از گوشواره های مخملی نرم، همه چیز را راحت نگه می دارد، اگرچه نمی تواند تا شود، و طراحی باز به این معنی است که وقتی بیرون از خانه هستید، صدای خارجی زیادی را مسدود نمی کند.

سنهایزر HD 560S

را سنهایزر HD 560S یکی دیگر از هدفون های سیمی با پشت باز است که در راهنمای هدست بازی خود به آن اشاره می کنیم. در آمازون به ۱۵۰ دلار کاهش یافته است. B&H، فروشگاه اینترنتی Sennheiser و سایر خرده فروشان – این معامله باورنکردنی نیست، زیرا این جفت اغلب در اوایل سال با همان نرخ فروخته می شد، اما حدود ۳۰ دلار کمتر از قیمت خیابانی است که از تابستان دیده ایم. صرف نظر از این، HD 560S نمایه صدای متعادل، جادار و دقیق و فریمی را ارائه می دهد که برای مدت طولانی پوشیدن آن راحت است. گاهی اوقات می‌تواند کمی نافذ به نظر برسد، به اندازه DT 900 Pro X ساخته نشده است و دوباره، نشت می‌کند و صدای زیادی وارد می‌کند. اما اگر هدفون های صوتی محور را با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار می خواهید، این یکی از گزینه های بهتر در رنج قیمت است.

در سایر معاملات سنهایزر، Drop X Sennheiser HD 6XX به قیمت ۱۶۹ دلار در Drop به فروش می رسد، یک تخفیف ۵۰ دلاری که تنها ۱۰ دلار بیشتر از پایین ترین قیمتی است که ما ردیابی کرده ایم. ما به طور رسمی این جفت را بررسی نکرده‌ایم، اما بیلی استیل، متخصص صوتی Engadget، نظرات مثبتی ارائه داد. به صورت عملی در سال ۲۰۱۶، و جفتی که بر اساس آن ساخته شده است ( سنهایزر HD 650) مدتهاست که در میان علاقه مندان به موسیقی مورد علاقه بوده است. اگر یک جفت پشت باز با گرمای بیس بیشتر را ترجیح می دهید، شاید ارزش دیدن را داشته باشد.

Astro A40 TR

هدست بازی اختصاصی مورد علاقه ما برای اکثر مردم، Astro A40 TR، در آمازون به ۱۰۰ دلار کاهش یافته است. یعنی ۳۰ دلار تخفیف. این قرارداد هدست را با MixAmp M80 Astro که یک آمپ اختیاری است که به کنترل‌کننده‌های Xbox متصل می‌شود و کنترل‌های صوتی مختلفی را ارائه می‌کند، همراه می‌کند. حتی بدون لوازم جانبی، ما A40 با پشت باز را برای ارائه صحنه صوتی گسترده تر از اکثر هدست های بازی دوست داریم. به اندازه Beyerdynamic DT 900 Pro X یا Sennheiser HD 560S باز یا دقیق نیست، و جزئیات بیشتری را در محدوده سه‌گانه از دست نمی‌دهد، اما غوطه‌ور است، با افزایش جزئی باس، جلوه‌های درون بازی را کمی افزایش می‌دهد. هدست به طور کلی “گیمر” به نظر می رسد، اما راحت است. و در حالی که میکروفن داخلی آن واضح‌ترین میکروفونی نیست که آزمایش کرده‌ایم، حداقل برای چت اولیه قابل استفاده است.

HyperX Cloud Stinger 2

اگر تنها چیزی که می خواهید یک هدست بازی مناسب و با کمترین هزینه ممکن است HyperX Cloud Stinger 2 ارزش آن را با ۳۵ دلار در نظر گرفتن دارد. این تنها ۵ دلار کمتر از نرخ معمول خود است، اما با کمترین قیمتی که دیده ایم مطابقت دارد. Cloud Stinger 2 انتخاب بودجه ای در راهنمای هدست بازی ما است: نسبت به Astro A40 باریک تر و متعادل تر به نظر می رسد، اما میکروفون داخلی آن برای پول عالی است و مشخصات باس سنگین آن حداقل باعث می شود صحنه های اکشن کمی احساس شوند. هیجان انگیز تر. همگی راحت است، اگرچه تا حد زیادی از پلاستیک ساخته شده است.

لاجیتک G535

را لاجیتک G535 یکی دیگر از موارد افتخارآمیز در راهنمای هدست های بازی ما است، موردی که به طور خاص برای کسانی که می خواهند یک گزینه بی سیم با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار دارند، جذاب باشد. اگر شما هستید، خبر خوب: با قیمتی کمتر از ۸۰ دلار در آمازون در دسترس است. B&H و بهترین خرید، که حدود ۲۵ دلار از قیمت معمول خیابان خود کمتر است. قاب بسیار سبک G535، صدای نسبتاً متعادل و پشتیبانی از بلوتوث، همه را نسبت به قیمت آن تحت تأثیر قرار می دهد. فقط توجه داشته باشید که با Xbox کار نمی کند و صدای میکروفون آن کمی نازکتر از هدست های سیمی است که در بالا مشخص شده است. عمر باتری آن در هر بار شارژ بین ۳۰ تا ۳۵ ساعت است که مناسب است اما عالی نیست.

Shokz OpenRun Pro

را Shokz OpenRun Pro برای بلک فرایدی به ۱۲۵ دلار کاهش یافته است، که ۲۵ دلار بیشتر از پایین ترین قیمت خود است اما ۵۵ دلار کمتر از قیمت معمول خیابانی آن است. این هدفون‌های هدایت استخوانی هستند، به این معنی که دور سر شما می‌چرخند و صدا را از طریق ارتعاشات به جمجمه می‌رسانند. اگر می خواهید به موسیقی و پادکست ها بدون مسدود کردن کامل دنیای بیرون گوش دهید، ممکن است منطقی باشند. ویژگی‌های جانبی این است که استفاده از آن‌ها در مناطق پر سر و صدا سخت‌تر است و به طور کلی به اندازه هدفون‌های سنتی درون گوشی صدای کاملی ندارند. ویرایشگر Engadget جان توری این جفت را پیدا کرد با این حال، برای ارائه عمق پایین تر از بسیاری از همتایان خود. همچنین می تواند تا ۱۰ ساعت با هر بار شارژ دوام بیاورد.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/black-friday-headphone-deals-2023-the-best-picks-from-sony-apple-bose-beats-and-more-011220591.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/black-friday-headphone-deals-2023-the-best-picks-from-sony-apple-bose-beats-and-more-011220591.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *