معاملات Cyber ​​Monday TV 2023: تا ۵۰۰ دلار در آمازون، تارگت، والمارت و موارد دیگر صرفه جویی کنید

دوشنبه سایبری است و سیل تلویزیون‌های زیادی به همین مناسبت فروخته می‌شوند. با این حال، مثل همیشه، همه این تخفیف ها واقعاً ارزش آن را ندارند. پس بیایید کمک کنیم: ما بهترین پیشنهادهای Cyber ​​Monday TV را که می‌توانستیم برای سال ۲۰۲۳ پیدا کنیم، در زیر گردآوری کرده‌ایم، با تخفیف‌هایی در مجموعه‌های دارای رتبه برتر سامسونگ، ال‌جی، سونی، TCL و Hisense. در حالی که بسیاری از معاملات بهتر از قبل از جمعه سیاه وجود داشته است، برخی از آنها این کار را انجام می دهند تا ۵۰۰ دلار تخفیف قیمت های خیابانی معمولی که در چند ماه گذشته دیده ایم. و اگرچه ما به طور رسمی تلویزیون‌ها را در Engadget بررسی نمی‌کنیم، تاریخچه قیمت‌ها و بررسی‌های سایت‌های دیگر مورد اعتمادمان را به‌طور کامل بررسی کرده‌ایم تا مطمئن شویم مجموعه مناسبی را برای نیازهای خود دریافت می‌کنید – خواه یک تلویزیون OLED ممتاز، یک مدل مقرون‌به‌صرفه یا مقرون‌به‌صرفه باشد. هر نوع صفحه نمایش ۷۵ اینچی ماموت. اگر به تلویزیون جدید نیاز ندارید، ما همچنین چند پیشنهاد Cyber ​​Monday خوب را در مورد سرویس‌های استریم مانند Peacock و Max، نوارهای صوتی Sonos، پخش‌کننده‌های Roku و موارد دیگر قرار داده‌ایم.

بهترین معاملات سایبر دوشنبه تلویزیون OLED

تلویزیون ۵۵ اینچی OLED سامسونگ S90C

یک مدل ۵۵ اینچی از تلویزیون OLED S90C سامسونگ هنوز با قیمت ۱۲۹۸ دلار در آمازون موجود است، والمارت و B&H. خود سامسونگ برای این کار دارد ۲ دلار بیشتر. این قیمت S90C در چند هفته گذشته بوده است، اما به غیر از کاهش مختصر به ۱۰۹۸ دلار در B&H در اوایل این ماه، با کمترین نرخی که ما دنبال کرده ایم مطابقت دارد. S90C دارد اخذ شده نزدیکجهانی ستایش برای پنل QD-OLED خود، که از نقاط کوانتومی برای افزایش حداکثر روشنایی و اشباع رنگ استفاده می کند و در عین حال کنتراست بالا و رنگ های سیاه عمیق یک صفحه نمایش OLED معمولی را حفظ می کند. به عبارت دیگر: عالی به نظر می‌رسد و بهتر از اکثر تلویزیون‌های OLED در یک اتاق روشن است. این تلویزیون همچنین یک تلویزیون بازی ایده آل است، زیرا دارای چهار پورت HDMI 2.1 است که از نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز در ۴K پشتیبانی می کند. اشکال اصلی این است که مانند تمام تلویزیون های سامسونگ، از فرمت محبوب Dolby Vision HDR پشتیبانی نمی کند.

تلویزیون OLED 42 اینچی LG C3

را تلویزیون OLED ال جی C3 برای مدل ۴۲ اینچی در آمازون به ۸۹۷ دلار کاهش یافته است B&H، که با پایین ترین حد خود مطابقت دارد. C3 فاقد فناوری نقطه کوانتومی سامسونگ S90C است، بنابراین نمی تواند به همان اندازه روشن یا رنگارنگ باشد. اما همچنان بیشتر مزایای مورد انتظار یک پنل OLED خوب، از جمله کنتراست بالا، زاویه دید گسترده و حرکت صاف را ارائه می‌کند. همچنین از Dolby Vision HDR نیز پشتیبانی می‌کند، به علاوه در اندازه‌های کوچک‌تر از S90C موجود است – به همین دلیل ما مدل ۴۲ اینچی را در اینجا برجسته می‌کنیم. نسخه‌های بزرگ‌تر نیز تخفیف دارند، اما قیمت آن‌ها به اندازه‌ای نزدیک به S90C است که بیشتر مردم باید به جای آن تلویزیون سامسونگ را انتخاب کنند. اگر می‌خواهید یک تلویزیون درجه یک برای فضای کوچک‌تر داشته باشید – و می‌توانید مجموعه را از تابش خیره کننده دور نگه دارید – این مدل باید مناسب باشد.

تلویزیون ۴۸ اینچی ال جی A2 OLED

۴۸ اینچی تلویزیون OLED ال جی A2در همین حال، با قیمت ۵۵۰ دلار در Best Buy به فروش می رسد. ما در طول سال معاملات متعددی را برای این مجموعه دیده‌ایم، اما این یکی با کمترین قیمتی که ما دنبال کرده‌ایم مطابقت دارد. A2 یک مدل مبتدی از سال ۲۰۲۲ است، بنابراین به نرخ رفرش ۶۰ هرتز محدود می شود، فاقد پورت HDMI 2.1 است و از پورت های دیگر پشتیبانی نمی کند. ویژگی های بازی پسند مانند VRR اوج روشنایی آن به میزان قابل توجهی نسبت به OLED های رده بالاتری مانند C3 نیز کمتر است، بنابراین با محتوای HDR به اندازه کافی ظاهر نمی شود. همانطور که گفته شد، این تلویزیون همچنان یک تلویزیون OLED است، بنابراین همچنان کنتراست عمیق، رنگ‌های پررنگ، زاویه دید وسیع و تاخیر ورودی کم را برای پول ارائه می‌کند. با این قیمت، باید یک گزینه خوب برای اتاق های کوچکتر یا فرعی باشد.

تلویزیون OLED 55 اینچی سونی A95L

اگر پول واقعاً چیزی نیست، ۵۵ اینچ سونی A95L 300 دلار تخفیف دارد و به «پایین» جدید ۲۴۹۸ دلار در آمازون و B&H (و ۲۵۰۰ دلار در بهترین خرید). این بسیار ارزان نیست، اما این تلویزیون QD-OLED فوق‌العاده ممتاز دارد اخذ شده وسیع ستایش برای ارائه سطوح سیاه کامل، پردازش تصویر فوق العاده، به ویژه رنگ های تند، و سطوح روشنایی بالا نسبت به سایر مجموعه های OLED. این یکی دیگر از تلویزیون های گوگل است و برخلاف سامسونگ S90C، از Dolby Vision HDR پشتیبانی می کند. حتی می تواند با Dolby Vision بازی ها را با فرکانس ۴K/120 هرتز انجام دهد و چندین بررسی کیفیت بلندگوهای داخلی آن را ستایش می کنند. نکته منفی اصلی، جدا از قیمت چشمگیر آن، این است که فقط دو پورت HDMI 2.1 دارد. S90C باید بهتر باشد ارزش برای بیشتر، به ویژه گیمرها، اما این معامله باعث می شود A95L حداقل کمی ارزان تر از حد معمول باشد.

بهترین معاملات سایبر دوشنبه ۴K LED تلویزیون

تلویزیون ال ای دی The Frame سامسونگ ۵۵ اینچی (LS03B)

نسخه ۵۵ اینچی از تلویزیون قاب سامسونگ در آمازون به ۹۷۸ دلار کاهش یافته است B&H، که نزدیک به ۴۰۰ دلار کمتر از میانگین قیمت خیابانی آن در ماه های اخیر است. با چند دلار بیشتر در دسترس است سامسونگ و بهترین خرید. اگر چیزی کوچکتر می خواهید، مدل ۵۰ اینچی با قیمت ۸۹۸ دلار نیز خرید خوبی است. این تلویزیون LED فاقد ویژگی‌های افزایش کنتراست مانند کاهش نور محلی و نور پس‌زمینه مینی LED است، بنابراین کیفیت تصویر آن در حالی که خوب است، نمی‌تواند با بهترین مجموعه‌ها در محدوده قیمتی خود مطابقت داشته باشد. در عوض، شما می‌توانید یک تلویزیون فریم برای سبک آن بخرید. کل چیز به گونه ای طراحی شده است که شبیه یک قطعه هنری دیواری قابل نصب، و وقتی چیزی را تماشا نمی کنید، می توانید از آن برای نمایش آثار هنری و عکس ها استفاده کنید. تلویزیون به طور پیش فرض دارای چند قطعه است، در حالی که بقیه با اشتراک اختیاری در دسترس هستند.

تلویزیون ال ای دی ۵۵ اینچی Hisense U8K

۵۵ اینچی هایسنس U8K با قیمت ۶۹۸ دلار در آمازون و والمارت، که پایین ترین قیمت و ۵۰ دلار کمتر از قیمت معمولی آن در خیابان در ماه های اخیر است. بهترین خرید آن را برای ۷۰۰ دلار. را مدل ۶۵ اینچی همچنین به پایین ترین سطح خود یعنی ۸۶۷ دلار کاهش یافته است. چندین بررسی ها دارند ستایش کرد را U8K به عنوان یکی از بهترین ارزش های سال در میان تلویزیون های میان رده، تلویزیونی که به طور چشمگیری روشن می شود و کنتراست قوی را برای یک صفحه نمایش LED ارائه می دهد. این دستگاه دارای دو پورت HDMI 2.1 است که ویدیوهای ۴K را تا ۱۴۴ هرتز پخش می‌کند، از تمام فرمت‌های اصلی HDR پشتیبانی می‌کند و استفاده از پلتفرم Google TV آن راحت‌تر از اکثر رابط‌های تلویزیون هوشمند است. با این حال، عملکرد حرکتی و رنگی آن همچنان یک تلویزیون OLED خوب را دنبال می‌کند، و بررسی‌ها می‌گویند که وقتی از زاویه به آن نگاه کنید، بسیار بیشتر از بین می‌رود. اما اگر می خواهید زیر ۱۰۰۰ دلار بمانید، باید ارزش خوبی داشته باشد.

تلویزیون ال ای دی ۶۵ اینچی Hisense U6K

را هایسنس U6K برای مدل ۵۵ اینچی به ۳۵۰ دلار و برای مدل ۴۹۸ دلار کاهش یافته است مدل ۶۵ اینچی، که هر دو نشان دهنده پایین ترین سطح تاریخ هستند. U6K یک است خوببررسی شده گزینه برای آنهایی که بودجه کمتری دارند، زیرا یکی از معدود مجموعه‌های مقرون به صرفه‌ای است که از نقاط کوانتومی، نور پس‌زمینه مینی LED و کم‌نور محلی آرایه کامل استفاده می‌کند. همه اینها به آن کمک می کند تا کنتراست و حجم رنگ بهتری نسبت به اکثر تلویزیون های این محدوده قیمت ارائه دهد. نمی تواند به روشنایی U8K یا TCL QM8 باشد، بنابراین دقیقاً با محتوای HDR نمی درخشد و تصویر آن در صورت مشاهده در زاویه ضعیف می شود. نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز و عدم وجود درگاه HDMI 2.1 به این معنی است که برای بازی نیز ایده آل نیست. اما برای کمتر از ۵۰۰ دلار انتظار می رود مبادله شود. اگر نمی خواهید برای یک مدل رده بالاتر هزینه پرداخت کنید، به نظر می رسد این یک سازش محکم باشد.

تلویزیون ال ای دی ۷۵ اینچی Hisense U7K

ما همچنین توجه داشته باشید هایسنس U7K، که برای یک مجموعه ۷۵ اینچی در آمازون و والمارت به ۹۰۰ دلار کاهش یافته است. را ۶۵ اینچ و مدل های ۵۵ اینچی همچنین به ترتیب با قیمت های پایین ۷۰۰ و ۴۸۰ دلار در دسترس هستند. همانطور که از نامش پیداست، این تلویزیون بین U8K و U6K در خط تولید Hisense قرار می گیرد: به نظر می رسد به غنی یا درخشان نیست، اما اگر بتوانید بودجه خود را کمی بیشتر کنید، یک پله بالاتر از دومی است.

تلویزیون ال ای دی ۶۵ اینچی TCL QM8

را TCL QM8 به طور کلی به عنوان رقیب نزدیک Hisense U8K در همان دسته قیمت در نظر گرفته می شود. مدل ۶۵ اینچی آن اکنون در آمازون به ۹۰۰ دلار کاهش یافته است بهترین خرید، که تنها ۲ دلار بالاتر از پایین ترین قیمتی است که ما ردیابی کرده ایم. مانند مجموعه Hisense، QM8 از ​​نقاط کوانتومی، نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی و ویژگی کم‌نور محلی گسترده برای ارائه کنتراست قوی برای تلویزیون‌های غیر OLED و روشنایی کافی برای غلبه بر تابش خیره‌کننده در هر اتاق استفاده می‌کند. همچنین گوگل تی وی را اجرا می کند و دارای دو پورت HDMI 2.1 است که می تواند با کیفیت ۴K/144 هرتز پخش شود.

QM8 در سایز کمتر از ۶۵ اینچ موجود نیست، بنابراین کسانی که فضای کافی برای تلویزیون بزرگتر ندارند باید U8K را تهیه کنند. اما تلویزیون TCL یک مزیت برای گیمرها دارد: آن پورت eARC از پورت های HDMI 2.1 آن جدا شده است. این بدان معناست که کسانی که دارای PS5، Xbox Series X و نوار صوتی مجهز به eARC هستند، می‌توانند هر سه را به‌طور هم‌زمان متصل کرده و از بازی‌های ۴K/120Hz در دو کنسول بدون نیاز به تغییر ورودی لذت ببرند. از طرف دیگر، یکی از پورت های HDMI 2.1 U8K به عنوان درگاه eARC عمل می کند، بنابراین ممکن است کمی دردسر ایجاد کند. در غیر این صورت، به نظر می رسد این دو مجموعه عملکرد مشابهی را ارائه می دهند.

تلویزیون ال ای دی ۶۵ اینچی TCL Q6

را ۶۵ اینچ TCL Q6 با قیمت ۵۰۰ دلار در آمازون موجود است، والمارت و بهترین خرید، که ۲۰ دلار بیشتر از پایین ترین قیمت خود است اما هنوز ۵۰ دلار پایین تر از قیمت معمول خیابان است. را مجموعه ۷۵ اینچی همچنین با قیمت ۶۵۰ دلار به فروش می رسد که پایین ترین رقم در تاریخ است. Q6 یکی دیگر از تلویزیون های مقرون به صرفه است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد بررسی ها ما اعتماد داریم از نظر کنتراست و عملکرد HDR به خوبی از Hisense U6K عقب است، اما ارزش برجسته کردن آن را دارد زیرا از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز سریع‌تر پشتیبانی می‌کند – تا زمانی که به جای ۴K با وضوح ۱۰۸۰p یا ۱۴۴۰p بازی کنید. اگر شما یک گیمر رقابت‌پذیر هستید و نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای یک تلویزیون جدید صرف کنید، این نرمی بیشتر ممکن است ارزشمند باشد. توجه داشته باشید که این مجموعه پلتفرم Fire TV آمازون را اجرا می کند، که اگر اغلب از خدمات آمازون مانند Prime Video استفاده می کنید بهترین کار را خواهد داشت.

تلویزیون ال ای دی ۶۵ اینچ TCL S4

۶۵ اینچی TCL S4 در Walmart به ۳۴۸ دلار (یا ۳۵۰ دلار در بهترین خرید) که ۵۰ دلار کمتر از نرخ معمول خود و پایین ترین قیمتی است که دیده ایم. را نوع ۵۵ اینچی به قیمت ۲۶۰ دلار نیز به فروش می رسد. S4 یک تلویزیون ۴K پایین رده است که فاقد نور محلی است، بنابراین فوق العاده روشن نمی شود و برای بازی یا تماشای محتوای HDR ایده آل نیست. اگر می‌توانید به Hisense U6K قدم بگذارید، باید. اما ما می دانیم که گاهی اوقات شما فقط به یک تلویزیون ارزان قیمت نیاز دارید که کار را در خارج از اتاق نشیمن انجام دهد. S4 باید برای این کار قابل استفاده باشد، به خصوص اگر آن را در اتاقی نگه دارید که به شدت تحت تأثیر تابش خیره کننده نباشد. این مدل با همان رابط Google TV مانند چند مورد از انتخاب های ما در بالا اجرا می شود، اما نسخه هایی که استفاده می کنند سیستم عامل Fire TV آمازون نیز دارای تخفیف است.

بهترین معاملات پخش کننده رسانه سایبر دوشنبه

Roku Streaming Stick 4K

را Roku Streaming Stick 4K هنوز در آمازون به ۳۰ دلار کاهش یافته است، هدف، والمارت، بهترین خرید و فروشگاه اینترنتی Roku، بین دیگران. این ۵ دلار بیشتر از پایین ترین قیمت خود است، اما هنوز ۱۴ دلار کمتر از میانگین قیمت خیابانی است که در ماه های اخیر دیده ایم. Streaming Stick 4K بهترین انتخاب در راهنمای ما است بهترین دستگاه های پخش: به سرعت اجرا می شود، از فرمت های اصلی HDR و خدمات استریم پشتیبانی می کند (به استثنای Twitch) و دارای ویژگی های مفیدی مانند پشتیبانی از AirPlay و گوش دادن خصوصی حالت پلت فرم Roku OS جذاب‌ترین بخش طراحی نرم‌افزاری نیست، اما برای پیمایش راحت است و ابزار جستجوی آن برای یافتن نمایش‌ها در بین برنامه‌های متفاوت به خوبی عمل می‌کند.

Roku Express 4K+

چند پخش کننده دیگر Roku نیز در فروش هستند. را Roku Express 4K+به عنوان مثال، در کمتر از یک دلار از پایین ترین سطح خود در ۲۵ دلار است. این دانگل نمی‌تواند مستقیماً به پورت HDMI وصل شود، فاقد پشتیبانی از Dolby Vision است و وای‌فای کمی کندتر از Streaming Stick 4K دارد، اما در غیر این صورت همان تجربه عمومی را ارائه می‌دهد. این معامله در چندین فروشگاه از جمله آمازون موجود است. انبار خانه، بهترین خرید و Roku.com.

سال فوق العاده

را سال فوق العادهدر همین حال، به ۶۹ دلار کاهش یافته است در مختلف خرده فروشان. یعنی ۳۰ دلار تخفیف. Ultra در راهنمای پخش کننده رسانه ما، بهترین گزینه ست تاپ باکس است. از Streaming Stick 4K گران‌تر است، اما یک جک اترنت و یک اسلات microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی اضافه می‌کند. همچنین دارای Voice Remote Pro Roku است که دارای یک باتری قابل شارژ، دو دکمه میانبر قابل برنامه ریزی، یک عملکرد یاب از راه دور و یک جک هدفون داخلی برای گوش دادن خصوصی است. فقط توجه داشته باشید که می توانید آن را خریداری کنید Voice Remote Pro به طور جداگانه و اگر نمی خواهید یک دستگاه کاملا جدید بخرید، از آن با اکثر استریمرهای Roku دیگر استفاده کنید.

Google Chromecast با Google TV

را Google Chromecast به قیمت ۳۸ دلار در آمازون به فروش می رسد، والمارت، هدف و دیگران. این معامله پایین ترین رقم تاریخ را نشان نمی دهد، اما همچنان ۱۲ دلار از قیمت فهرست گوگل کم است. Chromecast در راهنمای دستگاه استریم ما در رتبه دوم قرار دارد: در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و از Wi-Fi 6 پشتیبانی نمی‌کند، اما همچنان به خوبی کار می‌کند و از برنامه‌های اصلی پشتیبانی می‌کند. بزرگترین نقطه فروش آن، رابط Google TV است، که به خوبی می تواند برنامه هایی را که ممکن است بر اساس سابقه مشاهده شما دوست داشته باشید، به خوبی پیشنهاد دهد و عملکرد جستجوی صوتی واقعاً راحت دارد. اگر ایده پخش‌کننده‌ای که با عادات تماشای شما سازگار باشد، جذاب به نظر می‌رسد، شاید ارزش آن را داشته باشد که یکی از پخش‌کننده‌های Roku در بالا را در نظر بگیرید. اگر در حال خرید یک تلویزیون قدیمی هستید، نسخه ۱۰۸۰p Chromecast اکثر مزایای مشابه را ارائه می دهد و با قیمت ۲۰ دلار به فروش می رسد.

Amazon Fire TV Stick 4K

جدید آمازون Fire TV Stick 4K و Fire TV Stick 4K Max هنوز در کمترین قیمت خود تا به امروز برای سایبر دوشنبه هستند. اولی ۵۰ درصد تخفیف با ۲۵ دلار دارد، در حالی که دومی ۳۳ درصد با ۴۰ دلار تخفیف دارد. در بین این دو، Max دارای پردازنده کمی سریعتر با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز (به جای ۱٫۷ گیگاهرتز)، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (به جای ۸ گیگابایت) و پشتیبانی از وای فای ۶E (به جای Wi-Fi 6). همچنین شامل حالت «تجربه محیطی» آمازون است که آثار هنری و ویجت‌ها را زمانی که پخش‌کننده بیکار است نمایش می‌دهد. گفته می‌شود، هر دو دستگاه باید سریع محتوا را بارگیری کنند و هر دو از برنامه‌های جریان مورد نیاز، Dolby Atmos و فرمت‌های اصلی HDR پشتیبانی کنند.

نقطه ضعف اصلی همه دستگاه های Fire TV مانند سال هاست: سیستم عامل Fire آمازون مملو از تبلیغات است و از اینکه شما را به سمت خدمات آمازون مانند Prime Video یا سوق دهد خجالت نمی کشد. فریوی. برای بیشتر، Roku یا Chromecast باید کمی کمتر مضر باشد. اما اگر اغلب از برنامه های آمازون (یا الکسا) استفاده می کنید و فقط یک استریمر مناسب ۴K را ارزان می خواهید، ممکن است مهم نباشد.

مکعب تلویزیون آتش آمازون

در انتهای بالاتر خط Fire TV، مکعب تلویزیون آتش هنوز با قیمت ۱۱۰ دلار به فروش می رسد. این یک تخفیف ۳۰ دلاری است و با کمترین قیمتی که دیده‌ایم. Fire TV Cube یک پخش کننده استریم ۴K را با عملکرد یک بلندگوی هندزفری الکسا ترکیب می کند، بنابراین می توانید از آن به شیوه ای مشابه یکی از دستگاه های Echo این شرکت استفاده کنید. خود جعبه هنوز هم هست عملکردی ترین دستگاه Fire TV، و دارای تعدادی پورت، از جمله جک اترنت و ورودی HDMI است. با استفاده از دومی، می‌توانید یک جعبه کابل یا کنسول بازی را از طریق Cube اجرا کنید و هر زمان که با دستیار صوتی تماس می‌گیرید، باز هم پوشش الکسا را ​​مشاهده کنید. (اگرچه شما به نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز محدود خواهید شد.) همان مشکلات در مورد سیستم عامل Fire TV همچنان وجود دارد، اما پشتیبانی الکسا Cube را به عنوان یکی از منحصر به فردترین پخش کننده های ۴K که می توانید خریداری کنید، قرار می دهد.

Apple TV 4K

معاملات برای Apple TV 4K در سال گذشته بسیار غیرمعمول بوده است و متأسفانه ما هنوز شاهد تخفیف نقدی جدیدی برای Cyber ​​Monday نیستیم. با این حال، اگر مایل به پرداخت کل قیمت فهرست ۱۲۹ دلاری در فروشگاه آنلاین اپل هستید (یا ۱۴۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی)، می توانید گیفت کارت ۲۵ دلاری اپل را بدون هزینه اضافی دریافت کنید. این یک معامله شگفت‌انگیز نیست، اما اگر به ست‌تاپ باکس توجه کرده‌اید و قبلاً برای پرداخت هزینه Apple Music، iCloud یا هر سرویس دیگر اپل برنامه‌ریزی کرده‌اید، بهتر از هیچ‌کاری است.

ما در راهنمای پخش کننده رسانه خود، Apple TV 4K را انتخاب “بهترین ممتاز” می نامیم. این بسیار گرانتر از Roku یا Chromecast است، اما به طور مداوم سریع است، کنترل از راه دور مبتنی بر Siri آن به خوبی کار می کند و از Dolby Atmos و Dolby Vision پشتیبانی می کند. آن را نیز محکم ادغام می شود با سایر دستگاه ها و خدمات اپل؛ به عنوان مثال، می توانید به سرعت مجموعه ای از AirPods را جفت کنید و محتوا را مستقیماً از طریق AirPlay به جعبه ارسال کنید. پلتفرم tvOS اپل نیز نرم است و به راحتی قابل خواندن است، اگرچه تمایل به تبلیغات دارد Apple TV+ نشان می دهد بیش از خدمات دیگر.

NVIDIA Shield TV Pro

را NVIDIA Shield TV Pro در آمازون به ۱۷۰ دلار بازگشته است و بهترین خرید، یک تخفیف ۳۰ دلاری که کمترین قیمتی را که ردیابی کرده ایم دارد. این گزینه “بهترین برای گیمرها” در راهنمای دستگاه های پخش ما است. این روزها یک گزینه نسبتاً مناسب است، زیرا در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و از پلتفرم قدیمی Android TV به جای Google TV به طور کلی شیک تر استفاده می کند. اما تراشه Tegra X1+ هنوز هم سریع آن برای استریم بازی و اجرای عناوین اندروید به خوبی کار می کند و ممکن است منطقی باشد که شما به دنبال آن هستید تقلید بازی های قدیمی تر یا یک سرور رسانه ای Plex را اجرا کنید. خود جعبه دارای پورت‌هایی است و فناوری ارتقاء آن می‌تواند محتوای ۱۰۸۰p را در تلویزیون‌های ۴K واضح‌تر نشان دهد. برای انواع علاقه مندان، این فرصت مناسبی برای پس انداز است.

بهترین معاملات پخش سایبری دوشنبه

اگر از تنظیمات تلویزیون خود راضی هستید اما به چیزهای جدیدی برای تماشا نیاز دارید، توجه داشته باشید که تعدادی سرویس پخش جریانی محبوب وجود دارد. همچنان فروش دارد برای مشترکین جدید و بازگشتی:

  • طاووس یک سال از سرویس Premium خود را با پشتیبانی تبلیغات به قیمت ۲۰ دلار می فروشد که ۴۰ دلار کمتر از حد معمول است. فقط از کد پرداخت استفاده کنید سال.

  • حداکثر شش ماه از سطح تبلیغاتی خود را با قیمت ۳ دلار در ماه ارائه می دهد که از ۱۰ دلار در ماه کاهش یافته است.

  • هولو یک سال از ردیف “با تبلیغات” خود را با قیمت ۱۲ دلار در مجموع ارائه می دهد که از ۸۰ دلار کاهش یافته است.

  • در پارامونت +می توانید آن سه ماه از ردیف “Essential” را به جای ۱۸ دلار با ۶ دلار دریافت کنید.

هیچ یک از این سرویس‌ها ضروری نیستند، اما اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد که قصد تماشای آن را داشته‌اید، پیشنهادهایی مانند این حداقل مانع ورود را کمی کمتر تحمیل می‌کنند. فقط به یاد داشته باشید که اشتراک شما در اکثر موارد روی تمدید خودکار تنظیم می‌شود، بنابراین اگر نمی‌خواهید پس از پایان دوره تخفیف، قیمت کامل را بپردازید، باید به‌صورت دستی آن را لغو کنید.

بهترین معاملات ساندبار سایبر دوشنبه

فروش نوار صوتی سونوس

Sonos هنوز در حال اجرا است فروش تعطیلات که طیف گسترده ای از نوارهای صوتی و تجهیزات سینمای خانگی را تخفیف می دهد. معاملات شامل گل سرسبد است Sonos Arc ساندبار به قیمت ۷۱۹ دلار که ۱۸۰ دلار تخفیف دارد. میان رده Sonos Beam (Gen 2) و اساسی تر سونوس ری همچنین به ترتیب با قیمت ۳۹۹ و ۲۲۳ دلار به فروش می رسند. این یک کاهش ۱۰۰ دلاری برای اولی و ۵۶ دلاری برای دومی است. هر سه دستگاه در راهنمای ما توصیه شده است بهترین ساندبارها. در جای دیگر، Sonos Sub (Gen 3) ساب ووفر ۱۶۰ دلار با ۶۳۹ دلار تخفیف دارد، در حالی که ساب ووفر فشرده تر است Sonos Sub Mini 86 دلار تخفیف در ۳۴۳ دلار دارد.

ما دادیم قوس، پرتو و اشعه نمرات ۸۵، ۸۸ و ۸۲ را مرور کنید. Arc و Beam هر دو از نظر فنی از Dolby Atmos پشتیبانی می کنند، اما فریم بزرگتر و درایورهای حرکت رو به بالا به آن کمک می کند جادارتر به نظر برسد. Ray یک مدل کوچکتر و ابتدایی است که به نظر پویا نیست، اما همچنان نسبت به اندازه و قیمت خود عملکرد خوبی دارد. هر دستگاه مزایای اصلی یک بلندگوی Sonos را برای شما به ارمغان می آورد: جفت شدن آسان با سایر دستگاه های Sonos، فرآیند راه اندازی ساده، یک برنامه ساده با دسترسی به انواع سرویس های پخش، پشتیبانی از AirPlay، طراحی شیک و غیره. تخفیف در دستگاه های Sonos نسبتاً نادر است، اگرچه شایان ذکر است که اخیراً تخفیف داده شده است بلومبرگ گزارش گفت که این شرکت در حال کار بر روی یک Arc به روز شد و سایر تجهیزات سینمای خانگی برای سال آینده.

سال استریمبار

را سال استریمبار در B&H به ۱۰۰ دلار بازگشته است. این پایین ترین قیمت نیست، اما حدود ۱۵ دلار از میانگین قیمت خیابانی دستگاه در اواخر وقت کم می کند. Streambar یک نوار صوتی ۱۴ اینچی است که به عنوان استریمر ۴K Roku نیز کار می کند. به نظر چندان غنی یا گسترده نیست، اما نسبت به اکثر بلندگوهای داخلی تلویزیون ارتقا یافته است. همچنین از Apple AirPlay پشتیبانی می کند، اگرچه با Dolby Vision یا HDR10+ کار نمی کند. با این حال، اگر به دنبال اضافه کردن پشتیبانی از جریان و کیفیت صوتی بهبود یافته به تلویزیون قدیمی هستید، ارزش بررسی کردن را دارد. ما به Streambar امتیاز ۸۶ اینچ دادیم بررسی ما در سال ۲۰۲۰

راهنمای خرید سایبری دوشنبه شما: همه یاهو را ببینید پوشش سایبر دوشنبه، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری سایبر دوشنبه. در مورد بیاموزید روندهای دوشنبه سایبری در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات سایبر دوشنبه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش سایبری دوشنبه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/cyber-monday-tv-deals-2023-save-up-to-500-at-amazon-target-walmart-and-more-172011135.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/cyber-monday-tv-deals-2023-save-up-to-500-at-amazon-target-walmart-and-more-172011135.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *