ممکن است سامسونگ طراحی اولترا اپل واچ را دوست داشته باشد

به لطف آخرین نشت، ما در حال دریافت نماهای بسیار دقیق از محصولات آینده هستیم سامسونگ. Unpacked برای ۱۰ ژوئیه برنامه ریزی شده است، بنابراین ما جزئیات کامل را در آن زمان دریافت خواهیم کرد، اما در این بین، بیایید لحظه ای وقت بگذاریم تا ببینیم سامسونگ امسال چقدر از اپل الهام گرفته است.

با حسن نیت از @evleaksما نگاه های خوبی به سامسونگ داریم گلکسی واچ ۷ اولترا، گلکسی واچ ۷ و گلکسی بادز به روز شده. من سعی نمی‌کنم بی‌ادب یا چیز دیگری باشم، اما اگر چشم‌هایتان را به هم بزنید، ممکن است نتوانید تشخیص دهید که به محصولات سامسونگ یا اپل نگاه می‌کنید.

ممکن است سامسونگ طراحی اولترا اپل واچ را دوست داشته باشد

در بالا، Galaxy Watch 7 Ultra (سمت چپ) و Watch Ultra 2 (راست) از اپل با نوار اقیانوس نارنجی آن را داریم. سامسونگ در اینجا بسیار آشکار است، بدون شک، اما صرف نظر از اینکه شبیه به نظر می رسد یا نه، ما مطمئن هستیم که سامسونگ ویژگی های زیادی را در این مورد قرار خواهد داد. دستگاه Wear OS ۷۰۰ دلاری شایعه شده است.

سپس ایربادهای جدید گلکسی بادز (در زیر) هستند که بسیار شبیه به ایرپادهای اپل هستند. متوجه شدم، تنها راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید هدفون را ظاهر کنید، اما جدی؟ با این اوصاف، به نظر می رسد که سامسونگ یک گزینه رنگی دارد که بسیار منحصر به فرد به نظر می رسد و برخلاف هر چیزی که اپل منتشر کرده است.

در اینجا یک تاریخ وجود دارد. این یک تصور دیرینه است که OEM های اندرویدی مدت هاست که طرح های اپل را گرفته و آنها را به شکل خاص خود تغییر داده اند. ما گاهی آن را دیده ایم. در چه نقطه‌ای در تلاش برای بازآفرینی، چیزها کمی احمقانه می‌شوند؟ راستش را بخواهید، این ساعت گلکسی برای من وارد آن قلمرو می شود. گلکسی بادز به اندازه کافی متفاوت به نظر می رسد، اما این رندر گلکسی واچ ۷ اولترا باعث شد وقتی برای اولین بار آن را دیدم، خنده ام گرفت. بله، این یکسان نیست – بیشتر شبیه G-Shock و واچ اولترا است که بچه دار شده اند، اما مطمئناً آنچه را که من اینجا می بینم، می بینید؟

لطفا نظرات خود را در زیر در نظرات به اشتراک بگذارید. آیا این سطح سخت در اینجا کپی شده است یا سامسونگ به خوبی از حقوق هنری خود برخوردار است تا از محصولات تولید شده توسط بزرگترین رقیب خود الهام بگیرد؟ شما قاضی باشید

// @evleaks


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/27/latest-galaxy-watch-7-ultra-galaxy-bud-renders-are-kinda-cringe/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *