من تلویزیون‌ها را بررسی می‌کنم و با این معامله Cyber ​​Monday Apple TV 4K زحمتی نمی‌کشم – دلیلش این است که

را Apple TV 4K (2022) هست بهترین دستگاه پخش می توانید بخرید با ناوبری سریع، پشتیبانی از Dolby Vision و HDR 10+ محدوده دینامیکی بالا، و توانایی پخش صدای فضایی به صورت بی سیم در AirPods یا هوم پاد بلندگوها، این یک مکمل عالی برای یکی از بلندگوها است بهترین تلویزیون ها یا بهترین پروژکتورهای ۴K و رابط کاربری ساده اپل نیز بر رابط‌های پر ازدحام و تبلیغاتی که در اکثر تلویزیون‌های هوشمند وجود دارد، شکست می‌دهد.

با توجه به همه اینها، من باید شما را تشویق کنم که این معامله را روی نسخه ۶۴ گیگابایتی فقط Wi-Fi آخرین نسل انجام دهید. Apple TV 4K در B&H با قیمت ۱۲۴٫۹۹ دلار، اما در عوض، من در مورد آن بی علاقه هستم. را معاملات سایبری دوشنبه من امسال دیده ام، به طور خاص معاملات تلویزیون سایبر دوشنبه، واقعاً خوب بوده است، با صرفه جویی قابل توجهی در برخی از مدل های برتر برندهایی مانند سامسونگ، ال جی و سونی. اما این معامله Apple TV 4K فقط ۵ دلار در قیمت معمولی استریمر ۶۴ گیگابایتی اپل فقط وای فای صرفه جویی می کند، و به نظر من، این به سختی یک معامله است. مشکل این است که این تنها معامله Apple TV 4K (2022) است که من پیدا کردم.

در آمریکا نیست؟ برای بهترین معاملات در منطقه خود به پایین بروید.

بهترین معامله اپل تی وی ۴K امروز

من تلویزیون‌ها را بررسی می‌کنم و با این معامله Cyber ​​Monday Apple TV 4K زحمتی نمی‌کشم – دلیلش این است که

Apple TV 4K (2022): بود ۱۲۹٫۹۹ دلار اکنون ۱۲۴٫۹۹ دلار در B&H
این معامله سایبری دوشنبه در B&H 5 دلار از قیمت معمولی آخرین نسل Apple TV 4K کاهش می‌دهد. پخش‌کننده ۴K اپل بهترین انتخاب ما برای دستگاه‌های استریم است، با خروجی ویدیوی جامع و پشتیبانی HDR، ناوبری سریع، و رابط کاربری تمیز و دلپذیر. این دقیقاً بهترین معامله Cyber ​​Monday نیست که دیده‌ایم، اما تنها مورد معتبری است که برای Apple TV 4K (2022) ارائه می‌شود.مشاهده معامله

به‌عنوان یک علاقه‌مند به اپل در بازار لپ‌تاپ مک‌بوک پرو جدید، کاملاً می‌دانم که اپل معمولاً معاملات خوبی را در جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری انجام نمی‌دهد. اما آخرین نسل Apple TV 4K در این مرحله بیش از یک سال از عمر آن می گذرد و رقابت بسیار کم هزینه ای را با شرکت هایی مانند Roku و آمازون دارد.

همچنین شایعاتی از منابع موثق مانند مارک گورمن از بلومبرگ و مینگ چی کو، تحلیلگر نسخه سریع‌تر و ارزان‌تر استریمر اپل در سال ۲۰۲۴، احتمالاً در نیمه اول سال، وارد بازار خواهد شد. با توجه به ورود قریب الوقوع اپل تی وی ۴K جدید و بهبود یافته، آیا منطقی نیست که نسخه فعلی از تخفیف سخاوتمندانه تری برخوردار شود؟

همانطور که من در مورد Apple TV 4K مشتاق هستم – من سال ها از یکی به عنوان جعبه اصلی پخش خود استفاده می کنم – نمی توانم به صراحت بگویم که برای تهیه آن عجله کنید، نه با این قیمت ها، و نه در چرخه تعویض. در شرف زدن است اگر به دنبال یک معامله خوب برای یک دستگاه استریم ارزان هستید، در عوض آن را بررسی می کنم Roku Streaming Stick Plus یا Amazon Fire TV Stick 4K Max. هر دو از ۴K و Dolby Vision HDR (و HDR10+ در مورد استریمر آمازون) پشتیبانی می‌کنند، و هر دو در حال حاضر از تخفیف‌های Cyber ​​Monday برخوردار هستند.

معاملات بیشتر دستگاه پخش جریانی

معاملات بیشتر سایبر دوشنبه

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ دوشنبه سایبری!


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/i-review-tvs-and-wouldnt-bother-with-this-cyber-monday-apple-tv-4k-deal-heres-why

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *