من عاشق آیفون ۱۵ پرو هستم و می‌توانید در جمعه سیاه یکی از آن‌ها را ارزان بخرید

اگرچه اپل راه اندازی شد آیفون ۱۵ خط تولید در ماه سپتامبر، بهترین زمان برای خرید یکی از جدیدترین و بهترین آیفون ها اکنون است. اگر در بازار هستید آیفون ۱۵ پرویا حتی یک آیفون ۱۵ پرو مکسشما می توانید تا ۱۰۰۰ دلار از طریق برخی معاملات عالی جمعه سیاه در Best Buy صرفه جویی کنید.

در حال حاضر، Verizon و AT&T معاملات فوق العاده ای برای iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max جدید دارند. اگر با یک تلفن قدیمی معامله کنید و یک خط جدید فعال کنید، می توانید

بسته به چیزی که با آن معامله می کنید. اگر حداکثر ارزش معامله را دریافت کنید، این به معنای یک آیفون ۱۵ پرو رایگان یا یک آیفون ۱۵ پرو مکس بسیار ارزان است.

من عاشق آیفون ۱۵ پرو هستم و می‌توانید در جمعه سیاه یکی از آن‌ها را ارزان بخرید
Apple iPhone 15 Pro Max (سمت چپ) و Apple iPhone 15 Plus اندی باکسال / روندهای دیجیتال

من آیفون ۱۵ پرو خود را در روز عرضه خریدم و یکی از آن ها بود آیفون های مورد علاقه در مدتی امسال، اپل با استفاده از مواد مورد استفاده برای آیفون ۱۵ پرو، تغییر قابل توجهی ایجاد کرد و از فولاد ضد زنگ در قاب به تیتانیوم تغییر داد. این باعث می شود که آیفون ۱۵ پرو بسیار سبک تر از مدل قبلی خود باشد و همچنین دارای لبه های خمیده تری است که در کف دست شما فرو نمی رود، بنابراین دستگاه راحت تر و ارگونومیک تر. هنگامی که از آن برای فواصل طولانی در طول روز استفاده می کنید، این همه تفاوت را ایجاد می کند.

از دست نده:

یکی دیگر از تغییرات بزرگ است دکمه اکشنکه جایگزین سوئیچ خاموش/حلقه ای می شود که از زمان آیفون اصلی وجود داشته است. اگرچه عملکرد پیش‌فرض بی‌صدا/زنگ است، می‌توانید دکمه را برای انجام کارهای دیگر، مانند راه‌اندازی دوربین، روشن کردن چراغ قوه، شروع ضبط یادداشت صوتی و غیره، سفارشی کنید. اگر با Shortcut ها سر و کله زده اید، می توانید دکمه Action را وادار به انجام انواع کارهای شگفت انگیز کنید – امکانات تقریباً بی حد و حصر هستند.

کریستین رومرو چان / روندهای دیجیتال

و در نهایت، آیفون ۱۵ پرو (و بقیه خط تولید) اکنون به جای لایتنینگ از USB-C استفاده می کند. این بدان معناست که می‌توانید از هر کابل USB-C دیگری که قبلاً از سایر لوازم الکترونیکی دارید برای شارژ کردن آیفون ۱۵ پرو خود استفاده کنید، به‌جای اینکه برای پیدا کردن آن یک کابل لایتنینگ تلاش کنید. تراشه A17 Pro نیز بسیار سریع است و تقریباً می تواند هر کاری را که به آن انجام دهید به راحتی انجام دهد، مخصوصاً در مورد ویرایش عکس ها و ویدیوهای شما.

یکی از بزرگترین شکایات من از آیفون ۱۴ پرو این بود که به دلیل لبه های تیز، استفاده از آن خیلی سنگین و ناراحت کننده بود. آیفون ۱۵ پرو این مشکل را برطرف کرده و استفاده از آن بسیار زیباتر است.

دوربین نیز پیشرفت های بزرگی دارد. Smart HDR 5 این بار رنگ‌ها را بسیار بهتر مدیریت می‌کند، بنابراین رنگ‌ها مثل قبل از بین نمی‌روند. و با وضوح ۲۴ مگاپیکسلی پیش فرض جدید، جزئیات بیشتری را در هر تصویر ثبت خواهید کرد. اگر با آیفون ۱۵ پرو مکس همراه باشید، لنز تله فوتو جدید پریسکوپ را خواهید داشت که تا ۵ برابر زوم اپتیکال دارد و آن را برای کنسرت ها و رویدادهای ورزشی عالی می کند.

بنابراین اگر امسال به دنبال یک آیفون جدید هستید، یا شاید به فکر تغییر آن هستید اندروید، آیفون ۱۵ پرو (یا آیفون ۱۵ پرو مکس) راهی برای رفتن است. مخصوصاً اگر بتوانید در این جمعه سیاه یکی را با قیمتی ارزان تهیه کنید. و اگر به دنبال معاملات بیشتر هستید، مطمئن شوید که همه آنها را بررسی کنید سایر معاملات تلفن همراه ما برای شما جمع آوری کرده ایم

توصیه های سردبیران







من آیفون ۱۵ پرو خود را در روز عرضه خریدم و یکی از آن ها بود آیفون های مورد علاقه در مدتی امسال، اپل با مواد مورد استفاده برای آیفون ۱۵ پرو تغییر قابل توجهی ایجاد کرد و از فولاد ضد زنگ در قاب به تیتانیوم تغییر داد. این باعث می شود آیفون ۱۵ پرو بسیار سبک تر از مدل قبلی خود باشد و همچنین دارای لبه های خمیده تری است که در کف دست شما فرو نمی رود، بنابراین دستگاه راحت تر و ارگونومیک تر. هنگامی که از آن برای فواصل طولانی در طول روز استفاده می کنید، این همه تفاوت را ایجاد می کند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/black-friday-2023-deals-iphone-15-pro-best-buy/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *