من عاشق این کنترلرهای Fallout Xbox شده ام

برنامه اقتباسی Fallout TV آمازون قرار است ماه آینده عرضه شود و ایکس باکس برای اینکه حال و هوای همه ما را فراهم کند، یک کنترلر جدید با الهام از Fallout به Design Lab اضافه کرده است.

طرح مورد بحث دارای قاب بالایی Fallout و درپوش‌های جانبی است که با طرح Vault Boys روی جلد را تزئین می‌کند. یکی رنگی است و هنگام بازی روی کنترلر ایکس باکس خودش، مجموعه نمادین آبی و زرد خود را پوشیده است. من دروغ نمی گویم، من این طرح را خیلی دوست دارم و اکنون برای خودم می خواهم.

همانطور که از Design Lab انتظار دارید، کسانی که دوست دارند یک کنترلر ایکس باکس الهام گرفته از Fallout برای خود بگیرند، همچنین می توانند آن را با انواع سبک دکمه ها، تریگرها و گزینه های D-pad سفارشی کنند (اگرچه Xbox ایده هایی با الهام از Vault ارائه کرده است. ساکنان، اخوان، پسر پیپ و البته جهش یافته).


من عاشق این کنترلرهای Fallout Xbox شده امتحویل ویژه ???? – Fallout، اکنون در آزمایشگاه طراحی Xbox موجود است


تحویل ویژه ???? – Fallout، اکنون در آزمایشگاه طراحی Xbox موجود است.

این قیمت این کنترلرها از ۷۲٫۹۸ پوند شروع می شود. می‌توانید تریلر کوچکی از آن را در ویدیوی بالا و تصویری در زیر مشاهده کنید.

اقتباس Fallout آمازون – که در آن نقش آفرینی می کند کایل مک لاکلان از توئین پیکس، الا پورنل از جلیقه زردهاو والتون گوگینز شیلد – در ۱۲ آوریل منتشر می شود.


طراحی کنترلر Fallout Xbox
اعتبار تصویر: ایکس باکس

اوایل این ماه، جاناتان نولان، مجری برنامه گفت که سریال آینده است “تقریبا شبیه به Fallout 5”. و همچنین، نه، این اقتباس با هیچ ارجاعی به اشکالات و اشکالات در فصل اول وارد نخواهد شد.

با وجود اینکه آنها در بسیاری از بازی های Bethesda، به ویژه در تاریخ انتشار، یک اتفاق رایج هستند، فصل اول Fallout هیچ اشاره بازیگوشی به این مشکلات غیر عمدی بازی های ویدیویی را شامل نمی شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/i-have-fallen-for-these-fallout-xbox-controllers?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *