موارد رایگان در TEMU: چه چیزی جلب توجه می کند؟

موارد رایگان در TEMU: چه چیزی جلب توجه می کند؟

همانطور که همیشه در مورد هر چیزی “رایگان” وجود دارد، یک مشکل وجود دارد. یا در این مورد، یک زوج. راه اصلی برای باز کردن تبلیغات برای آیتم‌های رایگان در Temu، معرفی و دعوت از دوستان است که پس از آن باید برنامه را دانلود کنند، یک حساب کاربری ایجاد کنند، و از کد ارجاع شما در عرض ۲۴ ساعت پس از ایجاد حساب برای کارکرد آن استفاده کنند. با این حال، کدهای ارجاع برای ثبت نام های جدید تنها راه برای دریافت موارد رایگان نیستند. همچنین می‌توانید از کوپن گاه به گاه استفاده کنید یا در برنامه تلفن همراه بازی کنید تا امتیازات رایگان را نیز بدست آورید.

با این حال، اخطارهای بیشتری وجود دارد که باید قبل از پر کردن سبد خرید با اقلام ۰ دلاری در نظر بگیرید. برخی از فهرست‌های رایگان فقط برای کاربران جدید برنامه در دسترس هستند، و وب‌سایت بیان می‌کند که یک سفارش با چندین مورد رایگان «بعضی رایگان خواهند بود» (اما مشخص نیست چه مواردی رایگان خواهند بود یا نه، چه تعداد از یک مورد یا موارد به آن آستانه می رسد و غیره).

همچنین مشخص نیست که آیا ارسال رایگان سایت بسیار تبلیغاتی در این خریدها نقش خواهد داشت یا خیر. چاپ دقیق می گوید که حمل و نقل استاندارد رایگان را برای “سفارش های واجد شرایط” ارائه می دهد، اما معیارهای واجد شرایط بودن را توضیح نمی دهد – احتمالاً به ماهیت خود کالا (اندازه، وزن، وجود یا عدم وجود باتری و غیره) مرتبط است. . را صفحه اطلاعات حمل و نقل هیچ وضوح بیشتری اضافه نمی کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1443051/temu-free-items-explained/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *