مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 جدید اینجاست – و مک بوک پرو ۱۳ اینچی را نابود کرد

M3 MacBook Pro 14 اینچی جدید اینجاست! در حال جایگزینی است مک بوک پرو ۱۳ اینچی M2، که به خاطر ارائه عمر باتری فوق العاده معروف است. بنابراین نمی‌توانیم تعجب نکنیم: آیا با عرضه تراشه جدید M3، مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی بیشتر دوام می‌آورد؟ تا زمانی که یک مورد را نگیریم و آن را آزمایش نکنیم، نمی‌دانیم، اما شانس برای اپل خوب به نظر می‌رسد.

غول فناوری مستقر در کوپرتینویی از مجموعه ای از ویژگی های جدید در کنار مک بوک پرو ۱۴ اینچی جدید خبر داد. بنابراین اگر می‌خواهید روی یک لپ‌تاپ جدید اپل تمرکز کنید، به من اجازه دهید به‌روزرسانی‌های جدیدی را که با این به‌روزرسانی مورد انتظار دریافت می‌کنید، بررسی کنم.

۳ ویژگی جدید مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3

جدیدترین مک بوک پرو سطح پایه اپل اولین کامپیوتر اپل با آخرین تراشه سیلیکونی خود، M3 است. چیپست اپل به خاطر سرعت های فوق العاده اش معروف است و M3 مطمئناً تفاوتی نخواهد داشت.

به علاوه، اپل صفحه نمایش ۱۳ اینچی را برای مک بوک پروهای سطح پایه خود کنار گذاشته و به کاربران صفحه نمایش ۱۴ اینچی بزرگتر را بدون نیاز به پرداخت پول اضافی برای دستگاه قدرتمندتر می دهد. این اولین بار است که اپل یک مک بوک پرو ۱۴ اینچی را به چیپست سیلیکونی سطح پایه مجهز می کند.

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

و بالاخره نوار لمسی مرده است. بله، ممکن است برخی از سخت گیران اپل آن را از دست بدهند، اما واضح است که اپل آن را به عنوان یک ویژگی منسوخ نگاه می کند. همانطور که گفته شد، اجازه دهید نگاهی به برخی از موارد بیشتر بیندازیم آگاه مشخصات اپل در مک بوک پرو ۱۴ اینچی جدید:

  1. چیپست M3 اپل، سریعترین تراشه سیلیکونی سطح پایه تا کنون

  2. صفحه نمایش ۱۴ اینچی با قیمت مصرف کننده – نه خریدار

  3. دیگر خبری از نوار لمسی قدیمی نیست که به طور تصادفی در حین تایپ کردن ضربه بزنید


اعتبار: اپل

بیشتر وجود دارد!

علاوه بر این سه مورد اصلی، یکی از مواردی که مصرف کنندگان باید روی آن تمرکز کنند قیمت است. این مک بوک سطح پایه جدید مقرون به صرفه ترین مک بوک پرو ۱۴ اینچی است که تاکنون ۱۵۹۹ دلار قیمت دارد. با این اوصاف، اعتراف می‌کنم که اپل همچنان در سال ۲۰۲۳ یک لپ‌تاپ مدل پایه با رم ۸ گیگابایتی بفروشد، پوچ است. بنابراین، خریداران بالقوه احتمالاً می‌خواهند ۲۰۰ دلار اضافی را برای ۱۶ گیگابایت رم در مجموع ۱۷۹۹ دلار کاهش دهند تا خرید خود را ثابت کنند.

اپل می گوید با آن، شما یک M3 دریافت می کنید که عملکرد رندر آن تا ۱٫۸ برابر سریعتر از M2 و تا ۲٫۵ برابر سریعتر از M1 است. وقتی صحبت از هسته های عملکردی به میان می آید، M3 15 درصد سریعتر از M3 و ۳۰ درصد سریعتر از M1 است.

با این حال، واضح است که این ارتقاها واقعاً برای مشتریان اپل که قبلاً یک رایانه مک M1 یا M2 دارند، نیست. این برای کاربرانی است که رایانه شخصی دارند یا هنوز از مک اینتل چند ساله استفاده می کنند. به عنوان مثال، اپل به اشتراک گذاشت که تراشه M3 است تا ۱۱ برابر سریعتر نسبت به یک مک بوک پرو مبتنی بر اینتل.

به‌علاوه، این مک‌بوک پرو جدید با برخی امتیازات اضافه‌شده مانند عمر باتری ۲۲ ساعت و بدنه ۱۴ اینچی به‌روزرسانی‌شده قبلاً ذکر شده، سرانجام مدل پایه مک‌بوک پرو را در سطح نسخه‌های گران‌تر M3 Pro و M3 Max قرار می‌دهد. پرچمدار لپ تاپ اپل.

اپل در حال حاضر در حال پیش‌سفارش است و کل سری مک‌بوک پروهای جدید M3 در ۷ نوامبر در دسترس خواهند بود.

موضوعات
سیب


منبع: https://mashable.com/article/m3-14-inch-macbook-pro-announced

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *