می توانید ۱۵۹۰ دلار از Galaxy Z Fold 6 کپی کنید

برای یک روز تبلیغات کافی است، احتمالاً می‌دانید که آیا Galaxy Z Fold 6 دستگاهی است که می‌خواهید مقداری پول برای آن خرج کنید. شما می دانید ویژگی ها و مشخصات و آن قیمت قدیمی. احتمالا اکنون می خواهید بدانید بهترین معامله چیست – ما آن را برای شما داریم.

چند بخش در این پیش‌خرید گلکسی Z Fold 6 وجود دارد، بنابراین بیایید پیش برویم و سعی کنیم همه آن را خراب کنیم.

۱۲۰۰ دلار تخفیف تجاری: برای دریافت کمترین قیمت، مانند همیشه، سامسونگ از شما می خواهد که پیشنهاد قبلی خود را در این دسته معامله کنید. برای عرضه Galaxy Z Fold 6، آنها از شما می خواهند که Galaxy Z Fold 5 خود را معامله کنید. اگر این کار را انجام دهید، آنها به شما ۱۲۰۰ دلار تخفیف می دهند. فورا. این بلافاصله قیمت را به ۶۹۹ دلار کاهش می دهد (از ۱۸۹۹ دلار) که بسیار وحشی است.

Fold 5 را ندارید؟ گلکسی زد فولد ۴ ۱۰۰۰ دلار تخفیف دارد، گلکسی فولد ۳ و گلکسی اس ۲۴ اولترا هر دو ۹۰۰ دلار تخفیف دارند و گلکسی اس ۲۳ اولترا ۸۰۰ دلار ارزش دارد. همه اینها عمدتاً دستگاه‌های جدیدی هستند که جدا شدن از آنها ممکن است سخت باشد، اما من فکر می‌کنم دارندگان Fold 3 حداقل باید به این موضوع توجه کنند. این یک ارتقاء بزرگ برای آن افراد است.

و دوباره، برنامه تجارت در سامسونگ ارزش تجارت خود را به شما می دهد امروز به عنوان تخفیف فوری این یکی از آن معاملاتی نیست که بعداً در آن بازپرداخت می‌کنید – آنها بلافاصله ارزش را به عنوان کاهش قیمت به شما می‌دهند.

۱۰۰ دلار اعتبار پاداش: برای شیرین کردن بیشتر معامله، فقط با استفاده از پیوندهای پیش‌سفارش ما، می‌توانید ۱۰۰ دلار تخفیف اضافی ذخیره کنید (شبیه این یکی). می دانم که عجیب به نظر می رسد، اما شریک معامله ما از نزدیک با سامسونگ همکاری می کند و تنها از طریق معاشرت با ما و کلیک کردن روی پیوندهای پیش خرید ما، ۱۰۰ دلار تخفیف به شما ارائه کرده است. گفتن این یک جورهایی ناخوشایند است، اما هی، ۱۰۰ دلار تخفیف رایگان! با این ۱۰۰ دلار در بالای معامله ۱۲۰۰ دلاری، شما به ۵۹۹ دلار کاهش پیدا می کنید.

۵۰ دلار فروشگاه SAMSUNG APP: پیشنهاد خرید اپلیکیشن سامسونگ در فصل تعطیلات را به خاطر دارید، جایی که با خرید از طریق آن، صرفه جویی بیشتری کردید؟ به نظر می رسد سامسونگ از شما می خواهد که دوباره از آنجا خرید کنید، بنابراین اگر این کار را انجام نداده اید، اگر اولین خرید شما از آنجا باشد، ۵۰ دلار تخفیف اضافی به شما می دهد. (دانلود فروشگاه سامسونگ)

ذخیره سازی دوبل رایگان: در نهایت، سامسونگ همانطور که اغلب انجام می‌دهد، به‌روزرسانی رایگان دوگانه ذخیره‌سازی خود را انجام می‌دهد. این بدان معناست که شما بدون هزینه اضافی (۱۲۰ دلار) از ۲۵۶ گیگابایت به ۵۱۲ گیگابایت می‌روید. اگر به ۱ ترابایت امیدوار بودید، می توانید با قیمت مدل ۵۱۲ گیگابایتی (مقدار ۲۴۰ دلار) به آن ارتقا دهید.

بسیار خوب، این مقدار زیادی بود، بنابراین خلاصه آن این است:

  • تا ۱۲۰۰ دلار تخفیف با معاملات
  • ۱۰۰ دلار تخفیف استثنایی از ما
  • پاداش ۵۰ دلاری در فروشگاه سامسونگ در صورت اولین خرید
  • ارتقاء فضای ذخیره سازی دو برابر رایگان به ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت

در مجموع، می توانید ۱۵۹۰ دلار در Galaxy Z Fold 6 صرفه جویی کنید.

لینک پیش خرید Galaxy Z Fold 6


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/10/best-galaxy-z-fold-6-pre-order-deals-1200-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *