نامزدهای جایزه بهترین بازی سال ۲۰۲۳ معرفی شدند

نامزدهای جایزه بهترین بازی سال ۲۰۲۳ معرفی شدند

زمان آن فرا رسیده است – همه نامزدهای جوایز The Game Awards 2023، از جمله شش بازی که برای کسب عنوان ارزنده بازی سال می‌جنگند، اعلام شده‌اند. رای گیری عمومی در حال حاضر در دسترس است تا همه بتوانند نظر خود را در مورد نتیجه نهایی بیان کنند.

همانطور که در وب سایت جوایز بازیشش رقیب GOTY استودیو Larian هستند. دروازه بالدر ۳ (که اخیرا برنده بهترین بازی سال شد جوی استیک های طلایی) Marvel’s Spider-Man 2 از Insomniac Games، Remedy Entertainment’s آلن ویک ۲کپکام بازی Resident Evil 4 بازسازی، و Super Mario Bros. Wonder و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom از نینتندو

شکی نیست که هر بازی رقیب سرسختی دارد – در واقع، تک تک آنها در سال گذشته نقدهای درخشانی را از ما در TRG دریافت کرده اند. دادیم دروازه بالدور ۳، شگفتی برادران سوپر ماریو و بازی Resident Evil 4 پنج ستاره از پنج ستاره، در حالی که اشک پادشاهی و آلن ویک ۲ چهار ستاره و نیم از پنج را به ثمر رساند و مرد عنکبوتی ۲ چهار ستاره از پنج ستاره را به خود اختصاص داد.

جالب توجه است، همانطور که در a پست توییتر، دروازه بالدر ۳ و آلن ویک ۲ با بیشترین تعداد نامزدی در The Game Awards برابری می کنند – هر دو نامزد ۸ جایزه شده اند، بنابراین ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک بیشتر درآمد دارد. Marvel’s Spider-Man 2 هفت نامزدی دریافت کرده است، در حالی که Tears of the Kingdom, Super Mario Bros. Wonder و Hi-Fi Rush هر کدام پنج به دست آورده اند.

پخش زنده جوایز بازی قرار است در ۷ دسامبر برگزار شود – حتماً آن را در تقویم خود علامت بزنید تا آن را از دست ندهید.

قبل از The Game Awards، جمعه سیاه داریم که منتظر آن هستیم. اگر به دنبال هر کدام هستید معاملات بازی جمعه سیاهراهنمای ما برای بهترین ها را ببینید معاملات بازی ویدیویی جمعه سیاه و همچنین بزرگترین معاملات جمعه سیاه PS5 و معاملات جمعه سیاه Xbox Series X.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/the-game-awards-2023-game-of-the-year-nominees-have-been-announced

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *