نتفلیکس ارزان ترین طرح بدون آگهی خود را در کانادا و بریتانیا در سه ماهه دوم از بین می برد

نتفلیکس در گزارش درآمد سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ خود از اوایل امروز اعلام کرد که از سه ماهه دوم ۲۰۲۴، ارزان ترین قیمت بدون آگهی آن است. "پایه ای" این طرح در کانادا و بریتانیا به طور کامل از بین خواهد رفت. شما نتوانستید برای این سطح ثبت نام کنید از جولای گذشتهاما اکنون، حتی مشترکین فعلی دیگر نمی‌توانند طرح «Basic» خود را که در ابتدا ۱۰ دلار یا ۷ پوند در ماه بود، حفظ کنند. بر هم زد به ۱۲ دلار یا ۸ پوند در ماه اکتبر. به عبارت دیگر، شما اساسا مجبور خواهید شد به یکی از دو بسته گران‌تر بدون آگهی (از ۱۶٫۴۹ دلار یا ۱۱ پوند در ماه) یا طرح ارزان‌تر با پشتیبانی آگهی (۶ دلار یا ۵ پوند در ماه) وارد شوید.

جالب خواهد بود که ببینیم پایگاه کاربران فعلی زمانی که در نهایت باید تصمیم خود را بگیرند به کدام سمت متمایل می شوند، اما واضح است که نتفلیکس می خواهد تجارت تبلیغاتی خود را تقویت کند. به هر حال، طبق گزارش درآمد، برنامه تبلیغات در حال حاضر ۴۰ درصد از ثبت‌نام‌های نتفلیکس در بازارهای تبلیغاتی آن را تشکیل می‌دهد. ما تعجب نخواهیم کرد اگر همین امر در مدت زمان طولانی در مورد ایالات متحده اعمال شود. "ما به دنبال این هستیم که طرح اولیه خود را در برخی از کشورهای تبلیغاتی خود بازنشسته کنیم، از کانادا و بریتانیا در سه ماهه دوم شروع کنیم و آن را از آنجا بگیریم." نتفلیکس اضافه شد.

این شرکت همچنین با مشارکت کاربران در این زمینه شاهد موفقیت در بازی است سه برابر شد در سال ۲۰۲۳ سرقت بزرگ خودرو سه گانه به عنوان نتفلیکس شناخته می شود "موفق‌ترین راه‌اندازی تا به امروز از نظر نصب و تعامل… با برخی از مصرف‌کنندگان که به وضوح برای انجام این بازی‌ها ثبت‌نام می‌کنند." اما این شرکت اضافه کرد که در مقایسه با مقیاس کسب و کار اصلی استریم نتفلیکس هنوز روزهای اولیه است و هنوز ارقام قابل توجهی برای اشتراک گذاری وجود ندارد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/netflix-is-killing-its-cheapest-ad-free-plan-in-canada-and-the-uk-in-q2-024458235.html ظاهر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/netflix-is-killing-its-cheapest-ad-free-plan-in-canada-and-the-uk-in-q2-024458235.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *