نحوه تماشای بازی تنسی مقابل جورجیا به صورت زنده بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Paramount+ با Showtime

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۱۱٫۹۹ دلار در ماه
لوگوی Paramount+

اکثر کانال ها

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

این بولداگ جورجیا تیم های فوتبال تنسی وولز قرار است در یک مسابقه کنفرانس جنوب شرقی در روز شنبه، ۱۸ نوامبر ۲۰۲۳، در استادیوم نیلند در ناکسویل، تنسی با هم دیدار کنند. این بازی قرار است از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت شرقی آغاز شود.

گرجستان، رتبه ۱ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۱۰-۰ و در SEC 7-0 وارد مسابقه می شود. اخیرا، UGA در ۱۱ نوامبر ۵۲-۱۷ Ole Miss را شکست داد. رتبه ۲۱ تنسی جلد در مجموع ۷-۳ و در SEC 3-3 وارد مسابقه شد. در ۱۱ نوامبر، میسوری با نتیجه ۳۶-۷ تنسی را شکست داد. با ورود به شنبه، جورجیا در سری تمام وقت ها ۲۷-۲۳-۲ مقابل تنسی پیشتاز است.

کربی اسمارت سرمربی تیم فوتبال جورجیا بولداگز است. جاش هیپل سرمربی تیم فوتبال تنسی ولز است.

زمان و شبکه شروع فوتبال UGA Bulldogs vs Tennessee

بازی فوتبال UGA Bulldogs vs. The Tennessee Vols قرار است در ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر به وقت شرقی شنبه ۱۸ نوامبر از CBS پخش شود. براد نسلر (بازی به بازی)، گری دانیلسون (تحلیلگر)، و جنی دل (خبرنگار حاشیه).

تلویزیون کابلی و ماهواره ای دیگر برای لذت بردن از ورزش های زنده ضروری نیست. گزینه های پخش زنده را برای تماشای بازی شنبه از طریق سرویس هایی مانند Paramount+ و FuboTV در نظر بگیرید.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال جورجیا بولداگز در مقابل تنسی

اگر تلویزیون کابلی یا ماهواره ای ندارید، تماشای فوتبال کالج به یک سرویس پخش نیاز دارد. برای بازی فوتبال جورجیا بولداگز و UT Vols در روز شنبه، در اینجا بهترین گزینه‌های پخش جریانی شما وجود دارد.

مقرون به صرفه ترین: پارامونت +

Paramount+ با Showtime

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۱۱٫۹۹ دلار در ماه



اگر می خواهید فقط CBS یا فقط بازی فوتبال جورجیا و تنسی را تماشا کنید، Paramount+ راه حلی ارائه می دهد.

مشترکین جدید Paramount+ از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه برخوردار می شوند. سپس برای طرح Paramount+ که شامل پخش زنده CBS است، به Paramount+ با ردیف Showtime نیاز دارید که ۱۱٫۹۹ دلار در ماه است. اگر برنامه سالانه را انتخاب کنید، ۱۱۹٫۹۹ دلار برای یک سال است که حدود ۱٫۹۹ دلار در ماه پس انداز می کند.

برای دانشجویان، Paramount+ 25٪ تخفیف به شما می دهد.

اکثر کانال ها: FuboTV

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه



با FuboTV، مشترکین جدید می توانند از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه و بیش از ۲۵۰ کانال تلویزیونی زنده، همراه با امکان پخش همزمان در ۱۰ دستگاه لذت ببرند. طرفداران فوتبال کالج که خواهان دسترسی به CBS برای مسابقاتی مانند بازی فوتبال جورجیا بولداگز در مقابل تنسی ولز هستند، سطح FuboTV Pro را می خواهند که دارای نرخ اولیه دو ماهه ۵۴٫۹۹ دلار در ماه با نرخ معمولی ۷۴٫۹۹ دلار در ماه است.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-georgia-vs-tennessee-streaming-without-cable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *