نحوه تماشای بسکتبال آرکانزاس مقابل اوکلاهما بدون کابل

آیا نمی دانید که چگونه بسکتبال کالج را در این فصل تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

این اوکلاهاما زودرز تیم‌های بسکتبال مردان آرکانزاس ریزربکز قرار است در یک مسابقه غیر کنفرانسی در روز شنبه، ۹ دسامبر ۲۰۲۳، در مرکز BOK در تولسا، اوکلاهاما، با هم دیدار کنند. این بازی قرار است ساعت ۱۵ به وقت محلی آغاز شود.

اوکلاهاما، رتبه ۱۹ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۸-۰ وارد مسابقه می شود. اخیراً، OU Sooners روز سه شنبه ۷۲-۵۱ Providence را شکست داد. این آرکانزاس ریزربکز در مجموع ۶-۳ وارد مسابقه شد. روز دوشنبه آرکانزاس ۹۷ بر ۸۳ فورمن را شکست داد. با ورود به شنبه، آرکانزاس با نتیجه ۱۷-۱۳ در مقابل اوکلاهاما پیشتاز است.

اوتگا اووه اوکلاهاما سونرز با کسب ۱۵٫۴ امتیاز در هر بازی پس از هشت مسابقه پیشتاز است. علامت تراموا با ۱۷ امتیاز در هر بازی در هشت بازی اول، آرکانزاس ریزربکز را به ثمر رساند.

پورتر موزر سرمربی بسکتبال مردان اوکلاهاما سونرز است. اریک موسلمن سرمربی بسکتبال مردان آرکانزاس ریزربکز است.

زمان و شبکه بازی بسکتبال آرکانزاس در مقابل OU Sooners

بازی بسکتبال مردان آرکانزاس ریزوربکز و اوکلاهما سونرز قرار است ساعت ۳ بعد از ظهر روز شنبه، ۹ دسامبر از طریق ESPN2 پخش شود. پخش کنندگان ESPN2 برای این بازی برنامه ریزی شده اند مارک نیلی (بازی به بازی) و شاه مک کلور (تحلیلگر).

دوران جدید سرگرمی‌های ورزشی را در آغوش بگیرید و بازی بسکتبال مردان آرکانزاس ریزوربکز در مقابل اوکلاهما سونرز را به‌طور زنده در FuboTV و Sling پخش کنید. نیازی به تلویزیون کابلی یا ماهواره ای نیست.

بهترین خدمات پخش برای بازی بسکتبال اوکلاهما در مقابل آرکانزاس

می‌توانید هیجان بازی بسکتبال مردان آرکانزاس ریزوربکز و اوکلاهما سونرز را از طریق این سرویس‌های پخش پیشنهادی مشاهده کنید. اگر تلویزیون کابلی یا ماهواره ای ندارید، کاملاً مناسب است.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



اگر به بسکتبال کالج علاقه دارید، بسته نارنجی و آبی Sling TV یکی از ضروریات است. با ۵۵ دلار در ماه، ۴۶ کانال از جمله ESPN2 را ارائه می دهد که بازی های کلیدی مانند اوکلاهما در مقابل آرکانزاس را پخش می کند. ماه اول با نرخ ویژه ۲۷٫۵۰ دلار ارائه می شود.

با طرح نارنجی Sling TV می‌توانید توجه خود را محدودتر به بازی بسکتبال OU Sooners در مقابل Arkansas Razorbacks معطوف کنید. این طرح شامل ESPN2 است و ۴۰ دلار در ماه است که برای ماه اول به ۲۰ دلار کاهش می یابد.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه



با FuboTV، می‌توانید بازی بسکتبال مردان آرکانزاس Razorbacks و Oklahoma Sooners را در ESPN2 همراه با محتوای ورزشی فراوان دیگر تماشا کنید. این سرویس که یک آزمایش هفت روزه رایگان را به کاربران جدید ارائه می دهد، دارای بیش از ۲۵۰ کانال است و دارای پخش چند صفحه نمایش در حداکثر ۱۰ دستگاه است. طرح FuboTV Pro با قیمت اولیه ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت دو ماه و به دنبال آن نرخ استاندارد ۷۴٫۹۹ دلار در دسترس است.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-arkansas-vs-oklahoma-basketball-livestream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *