نحوه تماشای جورجیا و اوله میس به صورت زنده بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
نحوه تماشای جورجیا و اوله میس به صورت زنده بدون کابل

بهترین برای یک بازی

FuboTV

۷ روز آزمایشی رایگان، سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه
لوگوی FuboTV

این بولداگ جورجیا تیم های فوتبال Ole Miss قرار است در یک مسابقه کنفرانس جنوب شرقی در روز شنبه، ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳، در استادیوم سنفورد در آتن، جورجیا، با هم دیدار کنند. بازی قرار است ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت شرقی / ۶ بعد از ظهر CT شروع شود.

گرجستان، رتبه ۱ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۹-۰ و ۶-۰ در SEC وارد مسابقه می شود. اخیراً، UGA در ۴ نوامبر ۳۰-۲۱ میسوری را شکست داد. رتبه ۱۰ خانم باش در مجموع ۸-۱ و در SEC 5-1 وارد مسابقه می شود. در ۴ نوامبر، اوله میس تگزاس A&M را ۳۸-۳۵ شکست داد. با ورود به شنبه، گرجستان در سری تمام دوران ۳۲-۱۳-۱ در مقابل اول میس پیشتاز است.

کربی اسمارت سرمربی تیم فوتبال UGA Bulldogs است. لین کیفین مربی فوتبال اوله خانم است.

زمان و شبکه شروع فوتبال جورجیا در مقابل اوله میس

بازی فوتبال کالج جورجیا بولداگز در مقابل اول میس قرار است در ساعت ۷ بعد از ظهر ET/6 بعد از ظهر CT روز شنبه ۱۱ نوامبر از ESPN پخش شود. پخش کننده های ESPN برای این بازی برنامه ریزی شده است کریس فاولر (بازی به بازی)، کرک هربستریت (تحلیلگر)، و هالی رو (خبرنگار حاشیه).

با کاوش در گزینه‌های پخش زنده آنلاین موجود در FuboTV و Sling، می‌توانید از بازی بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای لذت ببرید.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال UGA در مقابل Ole Miss

برای تماشای فوتبال کالج بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره ای، یافتن یک سرویس پخش ضروری است. برای بازی فوتبال جورجیا بولداگز و اول میس شنبه شب، این گزینه های پخش جریانی بهترین گزینه برای شما هستند.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



Sling TV بسته ای از ۴۶ کانال را با قیمت ۵۵ دلار در ماه ارائه می دهد که بیشتر نیازهای شما را به عنوان یک طرفدار فوتبال کالج برآورده می کند و شامل پوشش ESPN درگیری های مهمی مانند جورجیا و اوله میس فوتبال است. برای بهره مندی از نرخ ماه اول ۲۷٫۵۰ دلار ثبت نام کنید.

اگر به طور انحصاری به دنبال بازی فوتبال UGA Bulldogs vs. Ole Miss هستید، برنامه Orange را با هزینه ماه اول ۲۰ دلار و قیمت معمولی ۴۰ دلار در ماه پس از آن انتخاب کنید.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

FuboTV

۷ روز آزمایشی رایگان، سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه



FuboTV با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه، با دسترسی به بیش از ۲۵۰ کانال و پخش چند صفحه نمایش در حداکثر ۱۰ دستگاه، پذیرای کاربران جدید است. با ۷۴٫۹۹ دلار در ماه، طرفداران فوتبال کالج می توانند ESPN را در بین کانال های خود داشته باشند و بازی فوتبال جورجیا و اوله میس را تماشا کنند.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-ole-miss-vs-georgia-livestream-without-cable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *