نحوه تماشای رویداد Scary Fast اپل امروز، ۳۰ اکتبر

اپل در حال برگزاری رویدادی است ۳۰ اکتبر ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت شرقی. بله، آن هم در تاریکی شب در شبح آورترین فصل ها. این شرکت آن را یک رویداد “سریع ترسناک” می نامد، که مطمئناً یا به این معنی است که اپل وارد شورت های ترسناک می شود، یا اینکه برخی از سخت افزارهای بهبود یافته را اعلام می کند – شرط ما بر روی دومی است. می توانید رویداد اکتبر اپل را تماشا کنید در یوتیوب روی اپل وب سایت رسمی و در دستگاه های Apple TV. یا، فقط می توانید این صفحه را باز نگه دارید، همانطور که جریان در زیر تعبیه شده است.

در رویداد مک اکتبر اپل چه انتظاری داریم

بنابراین چه چیزی در اسکله برای این است جریان مجاور هالووین؟ ما قبلا بزرگ را داشتیم فاش شدن آیفون ۱۵ به طوری که کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ این شرکت را ترک می کند. با توجه به نام رویداد، به احتمال زیاد اپل تراشه M3 را که مدت ها انتظارش را می کشید کنار بگذارد. نزدیک به ۱۷ ماه از معرفی M2 و قانون مور و همه اینها می گذرد. برای مرجع، ۱۹ ماه بین پرتاب M1 و اولین M2 فاصله بود.

تراشه‌ها فقط به اندازه ابزارهایی هستند که از آنها استفاده می‌کنند، بنابراین باید چند اعلان سخت‌افزاری برای همراهی با چیپست «سریع ترسناک» M3 وجود داشته باشد. مینگ چی کو، تحلیلگران اپل و بلومبرگ مارک گورمن هر دو پیشنهاد می کنند که یک مک بوک پرو مجهز به M3 در مرکز این رویداد قرار خواهد گرفت.

همچنین زمان زیادی است که اپل تعدادی iMac جدید عرضه کند، زیرا بیش از دو سال از آن می گذرد از تجدید رنگارنگ ۲۰۲۱٫ Gurman گزارش داده است که در این رویداد احتمالا شاهد معرفی یک iMac 24 اینچی جدید خواهیم بود که از تراشه شایعه شده M3 نیز پشتیبانی می کند. او اشاره می‌کند که iMac‌های فعلی در فروشگاه‌های خرده‌فروشی کمبود دارند و این معمولاً نشان‌دهنده ارتقای آینده است.

همچنین ممکن است برخی از اطلاعیه های iPad در این رویداد وجود داشته باشد. اگر کل جریان حول محصولات مجهز به M3 بچرخد، به احتمال زیاد ما یک iPad Pro جدید خواهیم داشت تا یک تبلت معمولی. با این حال، تنها یک سال از معرفی جدیدترین آیپد پرو می گذرد، اگرچه عرضه در سال ۲۰۲۲ صرفاً یک ارتقاء متوسط ​​بود. البته، دیگر مدل‌های آی‌پد می‌توانند کمی مورد توجه قرار گیرند و آن‌ها را درست به موقع برای تعطیلات راه‌اندازی کنند.

ممکن است شگفتی‌هایی وجود داشته باشد، اما ما به تازگی آیفون‌ها و ساعت‌های جدیدی دریافت کرده‌ایم، و می‌دانیم که Vision Pro تا سال آینده عرضه نمی‌شود، بنابراین گزینه‌های زیادی باقی نمی‌ماند. حداقل، مجریان اپل احتمالا مجبور خواهند شد لباس های هالووین بپوشند، که باید سرگرم کننده باشد. شاید تیم کوک را در لباس آن گربه اسمورف آبی که در اوایل این ماه در TikTok منفجر شد، ببینیم.

همه اخبار مربوط به رویداد اکتبر “سریع ترسناک” اپل را دنبال کنید درست همین جا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/how-to-watch-apples-scary-fast-event-today-october-30-183040989.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/how-to-watch-apples-scary-fast-event-today-october-30-183040989.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *