نحوه تماشای فوتبال اوهایو مقابل جورجیا جنوب بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

FuboTV

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار به مدت ۱ ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

تیم های فوتبال دانشگاه اوهایو و جورجیا جنوبی قرار است در این دیدار با یکدیگر دیدار کنند کاسه ساحلی Myrtle 2023 روز شنبه، ۱۶ دسامبر در استادیوم بروکس در کانوی، کارولینای جنوبی. این بازی قرار است ساعت ۱۱ صبح به وقت شرقی آغاز شود.

دانشگاه اوهایو در مجموع ۹-۳ وارد مسابقه می شود. اخیراً اوهایو در ۲۴ نوامبر ۲۵-۱۴ آکرون را شکست داد. جورجیا جنوبی به طور کلی ۶-۶ وارد مسابقه می شود. در ۲۵ نوامبر، ایالت آپالاچی GA Southern را ۵۵-۲۷ شکست داد. Myrtle Beach Bowl قرار است اولین دیدار بین برنامه های فوتبال دانشگاه اوهایو و جورجیا جنوبی باشد.

تیم آلبین سرمربی فوتبال دانشگاه اوهایو است. کلی هلتون سرمربی گرجستان جنوبی فوتبال است.

Myrtle Beach Bowl: اوهایو در مقابل جورجیا جنوبی شروع فوتبال فوتبال و شبکه

مسابقه فوتبال دانشگاه اوهایو و GA ساترن در بازی Myrtle Beach Bowl 2023 قرار است ساعت ۱۱ صبح به وقت شرقی شنبه، ۱۶ دسامبر از ESPN پخش شود. پخش کنندگان ESPN برای این بازی برنامه ریزی شده اند. درو کارتر (بازی به بازی)، داستین فاکس (تحلیلگر)، و بوونانتونی طوفانی (خبرنگار حاشیه).

اگر تلویزیون کابلی یا ماهواره ای ندارید، پلتفرم های پخش زنده آنلاین مانند FuboTV و Sling جایگزین هایی برای لذت بردن از بازی ارائه می دهند.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال GA Southern در مقابل اوهایو

اگر از تلویزیون کابلی و ماهواره ای خلاص شده اید، به یک پلت فرم استریم نیاز دارید. برای دیدن بازی شنبه مورتل بیچ باول با جورجیا ساترن در مقابل فوتبال دانشگاه اوهایو، در اینجا بهترین راه حل های پخش جریانی در دسترس شما هستند.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



بسته نارنجی و آبی ۵۵ دلاری Sling TV 46 کانال را ارائه می‌کند که نیازهای طرفداران ورزش کالج را برآورده می‌کند و شامل پوشش ESPN مسابقات مسابقه‌هایی مانند Myrtle Beach Bowl 2023 با فوتبال جورجیا جنوبی در مقابل دانشگاه اوهایو است. تازه واردان Sling TV از نرخ ۲۷٫۵۰ دلار برای ماه اول برخوردار هستند.

طرح نارنجی برای طرفدارانی که به طور خاص به بازی فوتبال GA Southern در مقابل اوهایو نگاه می کنند ایده آل است. با گنجاندن ESPN، هزینه ماه اول ۲۰ دلار و به دنبال آن قیمت معمولی ۴۰ دلار در ماه ارائه می دهد.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

FuboTV

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار به مدت ۱ ماه



می توانید FuboTV را به مدت هفت روز به صورت رایگان امتحان کنید و مجموعه گسترده بیش از ۲۵۰ کانال تلویزیونی زنده را بررسی کنید. اگر از طرفداران ورزش های کالج هستید، بسته جامع برای ماه اول ۵۴٫۹۹ دلار هزینه دارد و کانال هایی مانند ESPN برای تماشای فوتبال دانشگاه اوهایو در مقابل جورجیا جنوبی در بازی Myrtle Beach Bowl 2023 وجود دارد. پس از نرخ اولیه یک ماهه، قیمت معمولی ۷۴٫۹۹ دلار در ماه است.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-ohio-vs-georgia-southern-football-livestream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *