نحوه تماشای فوتبال جورجیا تک و یو سی اف به صورت زنده بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار به مدت ۱ ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

تیم های فوتبال جورجیا تک و یو سی اف قرار است در این شهر با هم دیدار کنند کاسه گاسپاریلا ۲۰۲۳ روز جمعه، ۲۲ دسامبر در استادیوم ریموند جیمز در تامپا، فلوریدا. این بازی قرار است از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت شرقی آغاز شود.

فناوری جورجیا در مجموع ۶-۶ وارد مسابقه می شود. اخیراً، گرجستان در ۲۵ نوامبر جورجیا تک را ۳۱-۲۳ شکست داد. UCF به طور کلی ۶-۶ وارد مسابقه می شود. در ۲۵ نوامبر، UCF 27-13 هیوستون را شکست داد. با ورود به جمعه، GT در سری تمام وقت ها ۳-۲ در مقابل UCF پیشتاز است.

کلید برنت سرمربی تیم فوتبال جورجیا تک است. گاس مالزهن سرمربی فوتبال UCF است.

Gasparilla Bowl: زمان و شبکه شروع فوتبال GT در مقابل UCF

مسابقه فوتبال Georgia Tech و UCF در Gasparilla Bowl 2023 در ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر به وقت ET در روز جمعه، ۲۲ دسامبر از طریق ESPN پخش می شود. پخش کنندگان ESPN برای این بازی برنامه ریزی شده اند. وس دورهام (بازی به بازی)، تیم هاسلبک (تحلیلگر)، و تیلور تانباوم (خبرنگار حاشیه).

اگر می خواهید بدون نیاز به تلویزیون کابلی یا ماهواره ای در هیجان فوتبال کالج شیرجه بزنید، یک سرویس پخش زنده آنلاین مانند FuboTV یا Sling را برای تماشای هر بازی انتخاب کنید.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال Georgia Tech در مقابل UCF

می‌توانید هیجان بازی‌های کاسه فوتبال دانشگاهی، از جمله مسابقه GA Tech و UCF در Gasparilla Bowl 2023 را با ضربه زدن روی سرویس پخش مناسب باز کنید. اگر تلویزیون کابلی یا ماهواره ای ندارید، این امر ضروری است.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



اگر از طرفداران پرشور ورزش های کالج هستید، بسته نارنجی و آبی Sling TV یک بازی را تغییر می دهد. با ۵۵ دلار در ماه برای ۴۶ کانال، از جمله پوشش جامع ESPN از رویدادهایی مانند مسابقه فوتبال جورجیا و UCF، این یک گزینه عالی است. به علاوه، نرخ ویژه ماه اول ۲۷٫۵۰ دلار دریافت کنید.

برای تمرکز بر بازی Gasparilla Bowl 2023، طرح نارنجی برجسته است. این شامل ESPN است و با نرخ ۲۰ دلار برای ماه اول شروع می شود و به دنبال آن نرخ ۴۰ دلار در ماه است.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار به مدت ۱ ماه



FuboTV از کاربران جدید دعوت می‌کند تا با استفاده از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه، کانال‌های وسیع خود را کشف کنند. سطح حرفه ای، دارای بیش از ۲۵۰ کانال از جمله ESPN برای بازی فوتبال UCF vs. Georgia Tech، در ابتدا ۵۴٫۹۹ دلار برای ماه اول و سپس نرخ معمولی ۷۴٫۹۹ دلار در ماه قیمت گذاری شده است.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-georgia-tech-vs-ucf-football-livestream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *