نحوه تماشای فوتبال جورجیا و آلاباما بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Paramount+ با Showtime

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۱۱٫۹۹ دلار در ماه
لوگوی Paramount+

اکثر کانال ها

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

این بولداگ جورجیا تیم های فوتبال آلاباما و آلاباما قرار است در بازی قهرمانی کنفرانس جنوب شرقی ۲۰۲۳ در روز شنبه، ۲ دسامبر ۲۰۲۳، در استادیوم مرسدس بنز در آتلانتا، جورجیا، به مصاف هم بروند. بازی قرار است ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت شرقی / ۳ بعد از ظهر CT شروع شود.

گرجستان، رتبه ۱ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۱۲-۰ وارد مسابقه می شود. اخیرا، UGA Bulldogs جورجیا تک را ۳۱-۲۳ در ۲۵ نوامبر شکست داد. ۸-رتبه آلاباما در مجموع ۱۱-۱ وارد مسابقه می شود. در ۲۵ نوامبر، آلاباما ۲۷-۲۴ آبورن را شکست داد. با ورود به شنبه، آلاباما در سری تمام وقت ها ۴۲-۲۶-۴ مقابل جورجیا پیشتاز است.

کربی اسمارت سرمربی تیم فوتبال جورجیا بولداگز است. نیک سابان سرمربی فوتبال آلاباما است.

مسابقات قهرمانی SEC: زمان و شبکه شروع فوتبال UGA Bulldogs در مقابل آلاباما

بازی فوتبال UGA Bulldogs vs. Alabama برای مسابقات قهرمانی SEC قرار است در ساعت ۴ بعد از ظهر ET/3 بعد از ظهر سی تی در روز شنبه، ۲ دسامبر از CBS پخش شود. پخش کنندگان CBS برنامه ریزی شده اند براد نسلر (بازی به بازی)، گری دانیلسون (تحلیلگر)، و جنی دل (خبرنگار حاشیه).

تلویزیون کابلی و ماهواره ای دیگر برای لذت بردن از ورزش های زنده ضروری نیست. گزینه های پخش زنده را برای تماشای بازی شنبه از طریق سرویس هایی مانند Paramount+ و FuboTV در نظر بگیرید.

بهترین خدمات پخش برای جورجیا بولداگز در مقابل فوتبال آلاباما در مسابقات قهرمانی SEC

اگر تلویزیون کابلی یا ماهواره ای ندارید، تماشای فوتبال کالج به یک سرویس پخش نیاز دارد. برای فوتبال جورجیا و آلاباما در بازی قهرمانی SEC در روز شنبه، در اینجا بهترین گزینه‌های پخش جریانی شما وجود دارد.

مقرون به صرفه ترین: پارامونت +

Paramount+ با Showtime

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۱۱٫۹۹ دلار در ماه



اگر می خواهید فقط CBS یا فقط فوتبال جورجیا در مقابل آلاباما را در بازی قهرمانی SEC تماشا کنید، Paramount+ راه حلی ارائه می دهد.

مشترکین جدید Paramount+ از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه برخوردار می شوند. سپس برای طرح Paramount+ که شامل پخش زنده CBS است، به Paramount+ با ردیف Showtime نیاز دارید که ۱۱٫۹۹ دلار در ماه است. اگر برنامه سالانه را انتخاب کنید، ۱۱۹٫۹۹ دلار برای یک سال است که حدود ۱٫۹۹ دلار در ماه پس انداز می کند.

برای دانشجویان، Paramount+ 25٪ تخفیف به شما می دهد.

اکثر کانال ها: FuboTV

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه



با FuboTV، مشترکین جدید می توانند از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه و بیش از ۲۵۰ کانال تلویزیونی زنده، همراه با امکان پخش همزمان در ۱۰ دستگاه لذت ببرند. طرفداران ورزش کالج که می خواهند برای مسابقاتی مانند جورجیا بولداگز و آلاباما در بازی قهرمانی SEC 2023 به CBS دسترسی داشته باشند، سطح FuboTV Pro را می خواهند که دارای نرخ اولیه ۵۴٫۹۹ دلار در ماه با نرخ معمولی ۷۴٫۹۹ دلار است. هر ماه.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-georgia-vs-alabama-football-without-cable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *