نحوه تماشای فوتبال وسترن کنتاکی در مقابل ODU بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
نحوه تماشای فوتبال وسترن کنتاکی در مقابل ODU بدون کابل

بهترین برای یک بازی

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار به مدت ۱ ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

تیم های فوتبال وسترن کنتاکی و اولد دومینیون قرار است در این شهر با هم دیدار کنند کاسه نان تست معروف ۲۰۲۳ روز دوشنبه، ۱۸ دسامبر در ورزشگاه جری ریچاردسون در شارلوت. بازی قرار است ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت شرقی / ۱۳:۳۰ بعد از ظهر CT شروع شود.

WKU در مجموع ۷-۵ به مسابقه می رسد. اخیرا WKU در ۲۵ نوامبر ۴۱-۲۸ فلوریدا اینترنشنال را شکست داد. ODU در مجموع ۶-۶ وارد مسابقه می شود. در ۲۵ نوامبر، ODU ایالت جورجیا را ۲۵-۲۴ شکست داد. با ورود به دوشنبه، WKU در سری تمام وقت ۶-۱ در مقابل ODU پیشتاز است.

تایسون هلتون سرمربی فوتبال WKU است. ریکی رهنه سرمربی فوتبال ODU است.

Famous Toastery Bowl: زمان و شبکه شروع فوتبال WKU در مقابل ODU

مسابقه فوتبال غربی کنتاکی و ODU در Famous Toastery Bowl 2023 قرار است در ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر ET/1:30 بعد از ظهر CT روز دوشنبه، ۱۸ دسامبر از ESPN پخش شود. پخش کنندگان ESPN برای این بازی برنامه ریزی شده اند. دیو نیل (بازی به بازی)، تام لوگینبیل (تحلیلگر)، و ابی لابار (خبرنگار حاشیه).

اگر از تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای فراتر بروید و با FuboTV یا Sling پخش آنلاین پخش کنید، می‌توانید فوتبال کالج را مانند قبل تجربه کنید.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال ODU در مقابل WKU

با گرم شدن فصل فوتبال کالج، کسانی که تلویزیون کابلی یا ماهواره ای ندارند، نباید احساس کنند که کنار گذاشته شده اند. برای مسابقه فوتبال Old Dominion و Western Kentucky در Famous Toastery Bowl 2023، در اینجا بهترین گزینه های پخش جریانی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



Sling TV ورزش های دانشگاهی را برای شما به ارمغان می آورد. با ۵۵ دلار ماهانه، بسته ۴۶ کانالی نارنجی و آبی آن، که شامل پوشش ESPN از مسابقاتی مانند فوتبال ODU در مقابل WKU است، یک گزینه عالی است. به علاوه، ماه اول شما با تخفیف ۲۷٫۵۰ دلار عرضه می شود.

برای طرفدارانی که بر روی کاسه نان تست معروف ۲۰۲۳ تمرکز می کنند، طرح نارنجی راهی است که باید انجام شود. با ارائه ESPN، با قیمت اولیه ۲۰ دلار برای ماه اول شروع می شود و به دنبال آن هزینه ماهانه استاندارد ۴۰ دلار می باشد.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار به مدت ۱ ماه



FuboTV یک نقطه شروع ایده آل برای استریمرهای جدید است که یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه را ارائه می دهد. سطح حرفه ای آن که بیش از ۲۵۰ کانال مانند ESPN را برای بازی فوتبال غربی کنتاکی در مقابل ODU پوشش می دهد، در ماه اول از ۵۴٫۹۹ دلار شروع می شود، سپس به ۷۴٫۹۹ دلار در ماه افزایش می یابد.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-wku-vs-odu-football-livestream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *