نحوه تماشای فینال مسابقات قهرمانی بازیکنان ۲۰۲۳ به صورت آنلاین به صورت رایگان

TL;DR: فینال مسابقات قهرمانی بازیکنان ۲۰۲۳ را در ITVX پخش کنید. دسترسی به این پلت فرم پخش رایگان از هر نقطه در جهان با ExpressVPN.


سفر به باتلینز احتمالاً چیزی نیست که برای این آخر هفته در نظر گرفته بودید، اما اینجاست که اشتباه کرده اید. به طرز وحشتناکی اشتباه

استراحتگاه باتلین در ماین هد مکانی است که این آخر هفته باید در آن باشد، زیرا فینال قهرمانی بازیکنان ۲۰۲۳ به شهر می رسد. برای تهیه بلیط کمی دیر است، اما همه چیز از بین نمی رود. شما هنوز هم می توانید جریان همه اقدامات را از راحتی خانه خود انجام دهید. آنجا بدبخت است، پس چرا در آن بمانیم و آن را بیرون نگذاریم دارت بر؟

اگر می خواهید فینال مسابقات قهرمانی بازیکنان ۲۰۲۳ را به صورت رایگان از هر کجای دنیا تماشا کنید، ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار داریم.

قهرمان قهرمانان چیست؟

مسابقات قهرمانی بازیکنان یک تورنمنت دارت است که توسط شرکت حرفه ای دارت برگزار می شود. ۶۴ بازیکن برتر از سری مسابقات قهرمانی بازیکنان PDC 2023 شرکت می کنند.

قهرمان این دوره مایکل ون گرون است.

قهرمان قهرمانان ۲۰۲۳ چه زمانی است؟

فینال های قهرمانی بازیکنان کازو ۲۰۲۳ پانزدهمین دوره مسابقات دارت PDC خواهد بود. این رویداد از ۲۴ نوامبر تا ۲۶ نوامبر در استراحتگاه باتلین، ماین هد.

نحوه تماشای Champion of Champions به صورت رایگان

می‌توانید تمام فینال‌های قهرمانی بازیکنان ۲۰۲۳ را در ITV3 و ITV4 تماشا کنید، با پخش زنده رایگان در ITVX.

ITVX محدود به انگلستان است، اما هر کسی می‌تواند به این سرویس پخش رایگان دسترسی داشته باشد VPN. این ابزارها می توانند آدرس IP واقعی شما (موقعیت دیجیتال) را مخفی کنند و شما را به یک سرور امن در بریتانیا متصل کنند، به این معنی که می توانید فینال مسابقات قهرمانی بازیکنان را در ITVX از هر کجای دنیا پخش کنید.

با دنبال کردن این مراحل ساده، ITVX را رفع انسداد کنید:

  1. مشترک شدن در یک VPN سازگار با جریان (مانند ExpressVPN)

  2. برنامه را در دستگاه مورد نظر خود بارگیری کنید (بهترین VPN ها برنامه هایی برای Windows، Mac، iOS، Android، Linux و موارد دیگر دارند)

  3. برنامه را باز کنید و به سروری در بریتانیا متصل شوید

  4. بازدید کنید ITVX

  5. فینال مسابقات قهرمانی بازیکنان ۲۰۲۳ را از هر کجای جهان استیم کنید

ExpressVPN (اشتراک ۱ ساله + ۳ ماه رایگان)

۸۲٫۸۲ پوند فقط در ExpressVPN (با ضمانت بازگشت پول)



را بهترین VPN ها برای پخش رایگان نیستند، اما تمایل دارند دوره های آزمایشی رایگان یا ضمانت بازگشت پول را ارائه دهند. با استفاده از این پیشنهادات، می توانید بدون تعهد به پول نقد خود به ITVX دسترسی داشته باشید. بدیهی است که این یک راه حل بلندمدت نیست، اما به شما زمان زیادی می دهد تا قبل از بازیابی سرمایه خود، فینال مسابقات قهرمانی بازیکنان ۲۰۲۳ را پخش کنید.

بهترین VPN برای ITVX چیست؟

VPN های زیادی وجود دارند که می توانند به طور قابل اعتماد به پلتفرم های پخش رایگان مانند ITVX از جمله سرویس های محبوب مانند Surfshark و NordVPN دسترسی داشته باشند. این خدمات محبوب هستند، اما ExpressVPN به چند دلیل بهترین انتخاب است:

  • سرورها در ۹۴ کشور از جمله انگلستان

  • برنامه کاربردی آسان در همه دستگاه های اصلی از جمله آیفون، اندروید، ویندوز، مک و غیره موجود است

  • سیاست دقیق عدم ورود به سیستم

  • سرعت اتصال سریع

  • حداکثر پنج اتصال همزمان

  • با ضمانت برگشت ۳۰ روزه پول

اشتراک یک ساله برای ExpressVPN به قیمت ۸۲٫۸۲ پوند به فروش می رسد و شامل سه ماه اضافی به صورت رایگان — ۴۹ درصد تخفیف برای مدت زمان محدود است. این طرح همچنین شامل یک سال پشتیبان‌گیری ابری نامحدود رایگان و ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول است.

فینال مسابقات قهرمانی بازیکنان ۲۰۲۳ را به صورت رایگان با ExpressVPN تماشا کنید.

موضوعات
امنیت سایبری
جریان
ورزش ها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/uk/deals/players-championship-finals-2023-live-stream-for-free

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *