نحوه تماشای پخش زنده فوتبال ایالت جورجیا و ایالت یوتا بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار به مدت ۱ ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

تیم های فوتبال ایالت جورجیا و ایالت یوتا قرار است در این شهر به مصاف هم بروند کاسه سیب زمینی آیداهو ۲۰۲۳ روز شنبه، ۲۳ دسامبر در استادیوم آلبرتسونز در بویز، آیداهو. بازی قرار است ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر به وقت شرقی / ۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت MT آغاز شود.

ایالت GA در مجموع با نتیجه ۶-۶ وارد مسابقه می شود. اخیراً، Old Dominion در ۲۵ نوامبر ۲۵-۲۴ GSU را شکست داد. ایالت یوتا در مجموع ۶-۶ وارد مسابقه می شود. در ۲۴ نوامبر، USU در وقت اضافه دو برابر نیومکزیکو را ۴۴-۴۱ شکست داد. این اولین دیدار بین برنامه های فوتبال ایالت جورجیا و ایالت یوتا است.

شاون الیوت سرمربی فوتبال ایالت جورجیا است. بلیک اندرسون سرمربی فوتبال ایالت یوتا است.

Idaho Potato Bowl: زمان و شبکه شروع فوتبال GSU در مقابل USU

جدال فوتبال ایالت جورجیا و یوتا در مسابقات کاسه سیب زمینی آیداهو ۲۰۲۳ در ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر ET/1:30 بعد از ظهر به وقت MT روز شنبه، ۲۳ دسامبر از طریق ESPN برنامه ریزی شده است. پخش کنندگان ESPN برای این بازی برنامه ریزی شده اند. کریس کاتر (بازی به بازی)، مارک هرتزلیچ (تحلیلگر)، و مورگان اوبر (خبرنگار حاشیه).

می‌توانید نحوه تماشای فوتبال کالج را با FuboTV و Sling که بازی‌های زنده آنلاین را پخش می‌کنند، تغییر دهید. این یک جایگزین پویا برای راه اندازی تلویزیون کابلی یا ماهواره ای معمولی است.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال USU vs. GA State

با انتخاب سرویس پخش کامل، تجربه تماشای فوتبال کالج خود را بهبود بخشید، به خصوص برای مسابقه فوتبال ایالت یوتا در مقابل ایالت جورجیا. این یک حرکت بسیار مهم برای طرفداران بدون دسترسی سنتی به تلویزیون کابلی یا ماهواره ای است.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



می‌توانید با ۴۴ کانال نارنجی و آبی Sling TV طرفداران ورزش‌های دانشگاهی خود را با قیمت ۵۵ دلار در ماه افزایش دهید. این یک بسته جامع است که شامل پوشش ESPN از مسابقات، مانند فوتبال ایالت یوتا در مقابل فوتبال GSU است. می توانید تخفیف ماه اول را با ۲۷٫۵۰ دلار دریافت کنید.

در کاسه سیب زمینی آیداهو ۲۰۲۳ با طرح نارنجی، که شامل ۳۲ کانال است، وارد صفر شوید. این انتخاب شامل ESPN است و ماه اول را با ۲۰ دلار ارائه می دهد، قبل از اینکه به نرخ استاندارد آن ۴۰ دلار در ماه حرکت کند.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

FuboTV

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار به مدت ۱ ماه



FuboTV’s Pro Tier با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه، با ارائه دسترسی به بیش از ۲۵۰ کانال، از علاقه مندان به ورزش استقبال می کند. این شامل ESPN برای بازی فوتبال GA State vs. USU است، با نرخ اولیه ۵۴٫۹۹ دلار برای ماه اول و سپس تنظیم به استاندارد ۷۴٫۹۹ دلار در ماه.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-georgia-state-vs-usu-football-livestream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *