نحوه تماشای «پرده برداری از آینده فناوری صفحه نمایش» هایسنس در CES 2024

نمایشگاه CES 2024 امسال در حال برگزاری است و لاس وگاس را با فناوری بیشتری پر می کند. گنبد LED غول پیکر غول لوازم الکترونیکی مصرفی Hisense است کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار کند امسال، از ۸ ژانویه ساعت ۱۲ عصر به وقت شرقی شروع می شود. این شرکت آن را مستقیماً از سایت خود پخش خواهد کرد. در این صفحه فرود خاص.

آنچه ما انتظار داریم

هایسنس در پرس چه بحث خواهد کرد؟ این شرکت می‌گوید طیفی از نوآوری‌های پیشگامانه را به نمایش می‌گذارد که نحوه تعامل ما با صفحه‌نمایش‌ها را بازتعریف می‌کند، با عنوان رسمی "دیدن. اتصال. تجربه." به عبارت دیگر، انتظار اطلاعات زیادی در مورد فناوری نمایشگر نسل بعدی داشته باشید.

برای این منظور، هایسنس می گوید که از مجموعه ای از محصولات جدید، تلویزیون های لیزری جدید، تلویزیون های ULED و غیره رونمایی خواهد کرد. دیوید گلد، رئیس Hisense Americas، میزبان این رویداد است و این شرکت قول تلویزیون هایی را می دهد که “شفافیت و کنتراست بی نظیری را ارائه می دهند و اتاق های نشیمن را به پناهگاه های سینمایی تبدیل می کنند.” همه ما می‌توانیم از پناهگاه‌های بیشتری، چه سینمایی و چه غیر سینمایی استفاده کنیم.

کنفرانس مطبوعاتی فقط تلویزیون نخواهد بود، زیرا هایسنس یک شرکت چند وجهی است که در بسیاری از بخش های بازار سهام دارد. همچنین رونمایی از محصولات جدید خانه هوشمند را به نمایش گذاشت و “گزینه های بی شماری را برای انجام کارهای بیشتر” ارائه کرد. همچنین امکان یک یا دو افشای غافلگیرکننده وجود دارد، زیرا فناوری Hisense در همه چیز از داشبورد خودروهای مدرن گرفته تا دستگاه‌های اولتراسوند وجود دارد.

سال گذشته هایسنس UX OLED زرق و برق دار را معرفی کرد تلویزیون هوشمند. این جانور ۸۵ اینچی دارای ۲۰۰۰۰ مینی ال ای دی، ۵۰۰۰ ناحیه کم نور محلی و اولین الگوریتم کنترل نور ۱۶ بیتی صنعت است. همچنین نشان‌دهنده آغاز خط تلویزیون‌های ULED X بود، بنابراین احتمالاً امسال یک یا دو مدل جدید دریافت خواهیم کرد. گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت در حال آماده سازی یک تلویزیون ۱۱۰ اینچی ULED X بوده است صدا و دید.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/how-to-watch-hisense-unveil-the-future-of-display-tech-at-ces-2024-170034199.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/how-to-watch-hisense-unveil-the-future-of-display-tech-at-ces-2024-170034199.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *