نحوه تماشای LSU در مقابل ایالت جورجیا بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

FuboTV

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

را LSU تیم های فوتبال ایالت جورجیا قرار است در یک مسابقه غیر کنفرانسی در روز شنبه، ۱۸ نوامبر ۲۰۲۳، در استادیوم تایگر واقع در باتون روژ، لوئیزیانا، دیدار کنند. بازی قرار است ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت ET/7 بعد از ظهر CT شروع شود.

LSU، رتبه ۱۵ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۷-۳ وارد مسابقه می شود. اخیراً LSU در ۱۱ نوامبر فلوریدا را ۵۲-۳۵ شکست داد. ایالت جورجیا به طور کلی ۶-۴ وارد مسابقه می شود. در ۱۱ نوامبر، ایالت آپالاچی GSU را ۴۲-۱۴ شکست داد. این اولین دیدار بین LSU و برنامه های فوتبال ایالت جورجیا است.

برایان کلی سرمربی فوتبال LSU است. شاون الیوت سرمربی فوتبال ایالت جورجیا است.

زمان و شبکه شروع فوتبال LSU در مقابل GSU

بازی فوتبال LSU در مقابل ایالت جورجیا قرار است در ESPN2 در ساعت ۸ بعد از ظهر ET/7 بعد از ظهر CT در روز شنبه ۱۸ نوامبر پخش شود. پخش کنندگان ESPN2 برای این بازی برنامه ریزی شده اند. روی فیلپات (بازی به بازی)، رادی جونز (تحلیلگر)، و تیلور مک گرگور (خبرنگار حاشیه).

با کاوش در گزینه‌های پخش زنده آنلاین موجود در FuboTV و Sling، می‌توانید از بازی بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای لذت ببرید.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال LSU در مقابل ایالت جورجیا

برای تماشای فوتبال کالج بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره ای، یافتن یک سرویس پخش ضروری است. برای بازی فوتبال LSU در مقابل ایالت جورجیا شنبه شب، این گزینه های پخش جریانی بهترین گزینه برای شما هستند.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



Sling TV بسته ای از ۴۶ کانال را با قیمت ۵۵ دلار در ماه ارائه می دهد که بیشتر نیازهای شما را به عنوان یک طرفدار فوتبال کالج برآورده می کند و شامل پوشش ESPN2 درگیری هایی مانند فوتبال LSU در مقابل ایالت جورجیا است. برای بهره مندی از نرخ ماه اول ۲۷٫۵۰ دلار ثبت نام کنید.

اگر به طور انحصاری به دنبال بازی فوتبال LSU vs.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

FuboTV

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه



می‌توانید ESPN2 را در میان کانال‌های خود داشته باشید و بازی فوتبال LSU در مقابل ایالت جورجیا را با FuboTV تماشا کنید، که با استفاده از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه از کاربران جدید استقبال می‌کند که دسترسی به بیش از ۲۵۰ کانال و پخش چند صفحه‌نمایش را در حداکثر ۱۰ دستگاه دارد. . یک نرخ اولیه دو ماهه ۵۴٫۹۹ دلار در ماه وجود دارد و سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه است.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-lsu-vs-georgia-state-livestream-without-cable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *