نحوه عبور از اقیانوس اطلس در حین کار تمام وقت

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شدنحوه عبور از اقیانوس اطلس در حین کار تمام وقت

تصور کنید در وسط دریای کارائیب کار می کنید. بسیاری می گویند که این یک رویا است، اما برای لوز سلست، نماینده موفقیت مشتری در هاستینگر، این یک واقعیت است. به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه او بیش از ۵۰۰۰ مایل دریایی را طی کرد و وارد صنعت فناوری شد.

توجه، لوز سوار است!

لوز همیشه از داستان هایی در مورد ملوانان، بودن در آب و تماشای شب های پرستاره الهام گرفته است.

از قضا، او متوجه شد که در یک روز آفتابی آزادی بیشتری در زندگی می خواهد: “روز از پنجره های بزرگ عالی به نظر می رسید… اما من آنجا بودم، پشت آنها.”

سرانجام، پس از گذراندن تعطیلات در پرو و ​​آمازون، تصمیم گرفت شغل خود را به عنوان مدیر در یک بانک بزرگ در مکزیک رها کند. او با مدرک اقتصاد و بیش از ۵ سال تجربه در امور مالی، احساس کرد که زمان آن رسیده است که به علایق خود ادامه دهد.

او همه چیزهایش را فروخت – حتی بشقاب ها و فنجان ها – و راهی دنیا شد. همه چیز در کنیا تغییر کرد، جایی که او تصمیم گرفت می خواهد از دریاها عبور کند. سپس، او به بندر رفت تا ملوانان را ملاقات کند تا بفهمد از کجا باید سفر خود را شروع کند و اولین دوره مسابقات رگاتا را طی کند.

از آن زمان، لوز رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کرد و:

  • بازدید از بیش از ۴۰ کشور؛
  • در بیش از دوازده کشور زندگی کرد.
  • به عنوان افسر اول در دریای مدیترانه کشتی گرفت.
  • از کیپ ورد تا گرانادا در ۱۶ روز از اقیانوس اطلس عبور کرد.

ورود به IT Waters

لوز مشتاق بود چیز جدیدی در زمینه فناوری اطلاعات بیاموزد و حرفه خود را با ارزش های شخصی خود هماهنگ کند. برای انجام این کار، او مجبور شد یک شرکت فناوری اطلاعات پیدا کند که برای آزادی ارزش قائل باشد. خوشبختانه، تقریباً دو سال پیش، او هاستینگر را در لینکدین پیدا کرد.

لوز می‌گوید: «هاستینگر بهترین شوت به نظر می‌رسید.

هاستینگر دارای موقعیت های کاملاً از راه دور در زمینه های مختلف است که به کارمندان این فرصت را می دهد تا از هر کجا کار کنند. این شرکت همچنین ابزارهای مناسبی را برای یادگیری و توسعه سریع حرفه شما فراهم می کند.

نحوه تماشای رویداد Apple 10/30.  در جریان پخش زنده «سریع ترسناک» منتظر مک‌بوک‌های جدید باشید.نحوه تماشای رویداد Apple 10/30.  در جریان پخش زنده «سریع ترسناک» منتظر مک‌بوک‌های جدید باشید.

لوز درست قبل از شروع عبور از اقیانوس اطلس به تیم هاستینگر پیوست و عشق خود به سفر را با کنجکاوی خود برای دنیای فناوری اطلاعات ترکیب کرد. او می‌گوید: «آزادی و ماجراجویی که در دریا یافتم اکنون در رویکرد من به زندگی و کار ضروری است.

علاقه مند به کار در هاستینگر هستید؟ صفحه شغلی ما را بررسی کنید و امروز درخواست دهید.

موفقیت قایقرانی: درس هایی از سفر

لوز به عنوان یک کوچ نشین انفرادی، با چالش های متعددی روبرو شد که درس های ارزشمندی به او آموخت، که اکنون در کار خود به عنوان نماینده موفقیت مشتری از آنها استفاده می کند. “بازدید از مکان‌هایی که هیچ چیز نمی‌دانستم مرا بسیار سازگار و مدبر می‌کرد. مجبور بودم با هر ابزاری که در دسترس بود ارتباط برقرار کنم، سریع فکر کنم و برای اطمینان از امنیت و آرامش خاطرم چند کار انجام دهم.”

یک تجربه به یاد ماندنی برای لوز زندگی در خاورمیانه بود، جایی که او مجبور بود خود را با فرهنگی کاملاً متفاوت از فرهنگ خود وفق دهد. این به او اهمیت حساسیت فرهنگی را آموخت.

علاوه بر این، شرکت در مسابقات قهرمانی و قایقرانی در سراسر اقیانوس اطلس به او کمک کرد تا یاد بگیرد که چگونه با دیگران همکاری نزدیک داشته باشد، ذهنی باز داشته باشد و در عین احترام به افراد با پیشینه‌های مختلف، با چالش‌های غیرمنتظره مقابله کند.

“این ویژگی ها در موفقیت مشتری ضروری هستند. درک نیازهای متنوع مشتری، برقراری ارتباط موثر و ارائه راه حل های مناسب برای ایجاد روابط قوی و اطمینان از رضایت مشتری بسیار مهم است. انعطاف پذیری، سازگاری و حساسیت فرهنگی که در طول سفرهایم ایجاد کردم، مستقیماً به توانایی من کمک می کند. لوز می‌گوید برای حمایت و توانمندسازی مشتریان در سفرهایشان.

پیمایش وظایف و امواج

ایجاد تعادل بین زندگی در دریا و کار مستلزم سه عنصر اساسی است:

  • اتصال به اینترنت خوب؛
  • مهارت های مدیریت زمان کارآمد؛
  • انعطاف پذیری

لوز از Starlink برای اینترنت استفاده می کند که در آب و هوای آرام عالی کار می کند اما در شرایط بد می تواند غیر قابل اعتماد باشد. علیرغم ترجیح دادن اتصال کمتر، او نیاز به سیم کارت‌ها را می‌داند که در صورت بروز مشکل به سرعت تیمش را مطلع می‌کنند و به او اجازه می‌دهند برنامه خود را مطابق با آن تنظیم کند.

لوز با داشتن مهارت های مدیریت زمان موثر، سفر را یک سبک زندگی می داند. “این در مورد یافتن مکانی با اتصال به اینترنت خوب و فضای کاری راحت است، خواه در کنار دریا، در جنگل یا جای دیگری باشد. این تنظیمات به من امکان می دهد تا در عین لذت بردن از محیط زیبا، به طور موثر مسئولیت هایم را متعادل کنم.”

۳ پیشنهاد اولیه جمعه سیاه Walmart که امروز نمی توانید از دست بدهید۳ پیشنهاد اولیه جمعه سیاه Walmart که امروز نمی توانید از دست بدهید

برکت صمیمانه از دریاها

ماجراجویی‌های لوز سلست در مسیریابی در دریاها، زندگی شخصی او را غنی‌تر کرده و او را به مهارت‌های منحصربه‌فردی برای نقشش به‌عنوان عامل موفقیت مشتری مجهز کرده است. داستان او تاکید می کند که هر قدمی که به سمت یک رویا برداشته می شود فرصتی برای یادگیری و رشد است.

او می گوید که اگر در جای درست باشید، هر چیزی قابل دستیابی است. برای کسانی که رویای ماجراجویی های مشابهی را در سر می پرورانند، لوز توصیه می کند: “می دانم که به نظر کلیشه ای می رسد، اما از دل خود پیروی کنید زیرا کسانی که چنین کرده اند هرگز به شما نمی گویند که این کار را نکنید.”

نویسنده

رافائلا تکسیرا

به عنوان بخشی از تیم ارتباطات، رافائلا مسئول ایجاد بهترین تجربه کارمند برای تیم های LatAm و Remote است. هنگامی که خارج از وظیفه است، او دوست دارد با کشف شهرهای جدید و شروع به ماجراجویی های آشپزی در آشپزخانه، مزایای زندگی عشایری را کشف کند.


منبع: https://www.hostinger.com/blog/luz-celeste-story

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *