نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی Output به طور خودکار بسته های نمونه موسیقی را از پیام های متنی تولید می کند

خروجی شرکت نرم افزار تولید موسیقی که بسته های نمونه رایگان را بر اساس درخواست های متنی تولید می کند. این بسته ها بدون حق امتیاز هستند و شامل ۳۰ نمونه هستند که می توانند در ایستگاه کاری صوتی دیجیتال (DAW) مورد نظر شما از جمله Logic Pro، Ableton، Pro Tools و موارد دیگر استفاده شوند.

الگوریتم نمونه های از قبل موجود را مخلوط و دوباره سنتز می کند تا صداهای جدیدی ایجاد کند که با دستور متن مطابقت داشته باشد. این برای کمک به سازندگان موسیقی ایجاد شده است تا به سرعت حرکت کنند، بنابراین با جستجوی نمونه عالی برای مطابقت با حال و هوای آهنگ، سرعت آنها کاهش نمی‌یابد. در عوض، فقط چیزی مانند “صداهای بد خلقی برای یک روز بارانی” بنویسید و اجازه دهید دستیار هوش مصنوعی بقیه کارها را انجام دهد. همچنین می توانید صداهای مربوط به یک رویداد خاص یا نمونه هایی را بر اساس یک هنرمند یا ژانر خاص درخواست کنید.

این ابزار همچنین به درخواست‌های ظریف‌تر مانند درخواست برای تولید نمونه‌ها در یک کلید و سرعت خاص اجازه می‌دهد. Pack Generator در حال حاضر در نسخه بتا است، اما برای استفاده از طریق a در دسترس است این اولین ابزار موجود برای مجموعه محصولات تولیدی هوش مصنوعی Output’s Co-Producer است. این شرکت وعده داده است که در طول سال ۲۰۲۴ موارد بیشتری را ارائه کند.

یکی از نکات جالب در مورد این ابزار این است که به طور کامل بر روی کتابخانه نمونه داخلی Output آموزش داده شده است، بنابراین از هنرمندان فعال واقعی استفاده نمی کند، که در مورد اکثر محصولات موجود هوش مصنوعی صادق نیست. همچنین قرار نیست به هیچ وجه جایگزین هنرمندان شود، زیرا فقط بسته های نمونه ایجاد می کند. باید دید این نمونه های تولید شده با هوش مصنوعی چقدر در تولیدات دنیای واقعی مفید خواهند بود، اما Pack Generator در حال حاضر در دسترس است، بنابراین مدت زیادی طول نمی کشد تا متوجه شویم.

خروجی تقریباً یک دهه است که یک بازیگر اصلی در فضای نمونه‌ها بوده و بسته‌های صوتی تمیز و دقیقی را ارائه می‌دهد. شرکت نیز که به کاربران امکان می دهد نمونه ها را برای ایجاد مناظر صوتی منحصر به فرد ترکیب کنند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/outputs-ai-powered-software-automatically-generates-music-sample-packs-from-text-prompts-184104250.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/outputs-ai-powered-software-automatically-generates-music-sample-packs-from-text-prompts-184104250.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *