نسخه آزمایشی رایگان HBO Max: آیا می‌توانید نمایش‌های موفق را به صورت رایگان پخش کنید؟

آیا اگر بتوانید همه چیز را آزمایش کنید، زندگی بزرگ نخواهد بود؟ با خدمات پخش بسیار زیادی که اکنون در دسترس است و صدها فیلم و نمایش برای انتخاب وجود دارد، تا زمانی که به تماشای محتوای آن ننشینید، هرگز متوجه نخواهید شد که آیا یک پلت فرم استریم برای شما کاملا مناسب است یا خیر. با این حال، بیشتر آنها قبل از اینکه به بهترین محتوایی که ارائه می دهند دسترسی پیدا کنید، به اشتراک ممتاز نیاز دارند. خوشبختانه، یک راه عالی برای آزمایش سرویس‌های مختلف، مانند HBO Max، استفاده از یک آزمایش رایگان است – آزمایشی رایگان Showtimeبه عنوان مثال، و این تنها سرویسی نیست که ارائه می دهد آزمایشات رایگان. بنابراین، اگر به‌طور خاص به دنبال نسخه آزمایشی رایگان HBO Max هستید، ما تمام اطلاعاتی را که باید درباره این سرویس بدانید، از جمله معاملات موجود و اینکه آیا آزمایشی برای استفاده از آن وجود دارد یا خیر، داریم. برای یادگیری هر آنچه که باید در مورد آزمایشی رایگان HBO Max بدانید، ادامه دهید.

آیا نسخه آزمایشی رایگان HBO Max وجود دارد؟

نسخه آزمایشی رایگان HBO Max: آیا می‌توانید نمایش‌های موفق را به صورت رایگان پخش کنید؟
Thibault Penin/Unsplash

متاسفانه هیچ نسخه آزمایشی رایگان HBO Max در دسترس نیست. هنگامی که سرویس پخش برای اولین بار در می ۲۰۲۰ راه اندازی شد، یک دوره آزمایشی رایگان به مدت هفت روز وجود داشت، اما این پیشنهاد اکنون منقضی شده است. از زمان انتشار Wonder Woman 1984، HBO Max از شما می خواهد که برای اشتراک ثبت نام کنید، اگرچه می توانید به سادگی یک ماه ثبت نام کنید نه اینکه بیشتر از آن متعهد شوید. در حالی که ایده آل نیست که شما نیاز به پرداخت داشته باشید، بهترین نمایش ها در HBO Max تعداد زیادی هستند، بنابراین شما ارزش پول خود را در اینجا خواهید یافت. این که آیا شما به دنبال بهترین فیلم های استودیو گیبلی یا بهترین فیلم های کریسمس در آستانه تعطیلات، HBO Max شما را تحت پوشش قرار داده است، بنابراین ارزش خوبی در اینجا وجود دارد.

آیا می توانید HBO Max را به صورت رایگان دریافت کنید؟

مانند زمانی که به دنبال نسخه آزمایشی رایگان Hulu یا آزمایشی رایگان Disney Plus هستید، راه‌های جایگزینی برای دریافت رایگان HBO Max وجود دارد.

اگر قبلاً مشترک HBO هستید، ممکن است بتوانید HBO Max را از طریق تلویزیون سامسونگ، فروشگاه کانال Roku، Verizon Fios یا یکی از دیگر پلتفرم‌های کابلی خود دریافت کنید. ارزش بررسی را دارد. علاوه بر این، می‌توانید یک نسخه آزمایشی رایگان برای HBO Max از طریق Direct TV Stream با برنامه‌های پخش مشخصی که آن را کاملاً رایگان ارائه می‌دهند دریافت کنید، در حالی که سایرین یک آزمایش سه ماهه یا آزمایشی پنج روزه رایگان ارائه می‌دهند.

بهترین پیشنهاد اگر در مورد شما صدق می کند از طریق آن است

. اگر در یکی از طرح‌های نامحدود ۶۰ دلاری شرکت ثبت‌نام کرده‌اید، نسخه پشتیبانی‌شده از HBO Max را کاملاً رایگان دریافت می‌کنید. این برای همه مفید نخواهد بود، اما برای مشتریان کریکت، یک امتیاز عالی است.

از طرف دیگر، ممکن است برخی از خدمات دیگر را با پیشنهادات در نظر بگیرید، مانند آزمایشی رایگان Amazon Prime Videoرا Sling TV آزمایشی رایگانیا حتی Hulu با برنامه آزمایشی رایگان تلویزیون زنده. مطمئناً آن‌ها مانند HBO Max نیستند، اما محتوای زیادی را ارائه می‌دهند تا شما را تا زمانی که بتوانید اشتراکی را تضمین کنید، نگه دارید!

آیا معاملات HBO Max وجود دارد؟

گرافیک گرایش های دیجیتال

در حالی که دیگر هیچ نسخه آزمایشی رایگان اختصاصی HBO Max وجود ندارد، اگر مایل به ثبت نام با کارت اعتباری خود هستید، معاملات خوبی وجود دارد. در بیشتر موارد، با موافقت با یک برنامه سالانه به جای پرداخت ماهانه، بیشترین پول را پس انداز می کنید.

در طرح سالانه پشتیبانی شده از تبلیغات ثبت نام کنید و HBO Max را با مبلغ ۱۰ دلار در ماه با تبلیغات دریافت می کنید، به این معنی که برای سال ۱۲۰ دلار می پردازید. اما چیزی که آن را وسوسه‌انگیزتر می‌کند این است که اکنون شامل دسترسی به افزودنی ورزشی زنده است. طرح بدون آگهی ۱۶ دلار در ماه برای حداکثر ۲ دستگاه پخش همزمان، پشتیبانی از وضوح کامل HD و حداکثر ۳۰ بارگیری برای مشاهده در حال حرکت است.

اینطور نیست که برای تماشای برنامه های شما هم تمام شود، درست است؟

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/dtdeals/hbo-max-free-trial/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *