نسخه جدید گوشی دکمه‌ای نوکیا ۲۲۰ با یوتیوب و بازی مار معرفی شد

HMD همچنان درحال ساخت نسخه‌های جدید برخی از گوشی‌های قدیمی نوکیا است و اکنون نسخه ۲۰۲۴ گوشی نوکیا ۲۲۰ را معرفی کرده که همان حال‌وهوای دستگاه‌های قدیمی را دارد اما از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند ۴G و یوتوب بهره می‌برد.

مشخصات نوکیا ۲۲۰

نسخه جدید گوشی دکمه‌ای نوکیا ۲۲۰ با یوتیوب و بازی مار معرفی شد

نوکیا ۲۲۰ (۲۰۲۴) از یک پنل ۲٫۸ اینچی LCD بهره می‌برد که برای این نوع گوشی‌ها یک صفحه نمایش بزرگ محسوب می‌شود. با وجود این نمایشگر بزرگ، کاربران می‌توانند از مزایایی مانند یوتوب کامل بهره ببرند. همچنین از برنامه‌های دیگری مانند آب‌‎وهوا نیز پشتیبانی می‌کند.

سایر ویژگی‌های سرگرم‌کننده این دستگاه شامل بازی محبوب مار (Snake) و همچنین پخش‌کننده فایل‌های MP3 می‌شود که البته برای گوش‌دادن به آهنگ به کارت microSD نیاز دارید. جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری دیگر ویژگی قابل‌توجه نوکیا ۲۲۰ است. پشتیبانی از هدفون و بلندگوهای بلوتوث نیز در این دستگاه وجود دارد.

HMD وعده می‌دهد که باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی این دستگاه تا چند روز دوام داشته باشد و از طریق کابل USB-C می‌توان آن را شارژ کرد. همچنین برخلاف روندی که گوشی‌های هوشمند دنبال می‌کنند، باتری این دستگاه قابل تعویض است.

نوکیا ۲۲۰ از جهات زیادی به نوکیا ۲۳۵ شباهت دارد، اما مهم‌ترین تغییر آن عدم وجود دوربین است. البته نوکیا ۲۳۵ نیز فقط یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد که قابلیت چندان قابل‌توجهی نیست. البته روی پنل پشتی نوکیا ۲۲۰ یک LED وجود دارد که می‌توان از آن به‌عنوان چراغ قوه استفاده کرد.

نوکیا ۲۲۰ (۲۰۲۴) هم‌اکنون با قیمت حدود ۵۳ دلار در رنگ‌های هلویی و مشکی در بازار هند عرضه شده است.


منبع: https://digiato.com/mobile/nokia-220-4g-2024-launch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *