نسل بعدی iPad Air با صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی و واحد دوربین بازطراحی شده در رندرهای CAD رونمایی شد

طراحی ۱۲٫۹ اینچی آینده اپل آیپد ایر مدل امروز ظاهراً در رندرهای جدید CAD به اشتراک گذاشته شده توسط ۹۱ موبایل.

نسل بعدی iPad Air با صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی و واحد دوربین بازطراحی شده در رندرهای CAD رونمایی شد
همانطور که انتظار می‌رفت، رندرها ظاهری کلی را نشان می‌دهند که بسیار شبیه به طراحی آی‌پد ایر مورد استفاده برای مدل‌های نسل چهارم و پنجم است، اما به سادگی بزرگ‌تر شده تا نمایشگر بزرگ‌تری را در خود جای دهد.

بارزترین تفاوت در دستگاه، یک واحد دوربین عقب بازطراحی شده است که اکنون برخلاف بریدگی بیرون زده منفرد و گرد در iPad Air فعلی، از پشت به شکل قرص بلندتری بیرون زده است. به نظر می رسد این طراحی جدید تا حدودی یادآور واحد دوربین پشتی است آیفون X و آیفون XS.


در جلوی تبلت، آیپد ایر بسیار شبیه به ۱۲٫۹ اینچی فعلی است آیپد پرواما با حاشیه‌های ضخیم‌تر، درست مانند اینکه آیپد ایر ۱۰٫۹ اینچی در مقایسه با آیپد پرو ۱۱ اینچی، حاشیه‌های ضخیم‌تری در اطراف نمایشگر دارد.

۹۱ موبایل همچنین شایعاتی مبنی بر اینکه نسل بعدی آیپد ایر دارای این ویژگی خواهد بود را تکرار کرد M2 تراشه دستگاه است انتظار می رود وارد تولید شود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، بنابراین می تواند در حال حاضر در جریان باشد. انتظار می رود راه اندازی شودزودامسال احتمالا در ماه مارس.

جمع بندی های مرتبط: آیپد ایر
برچسب ها: ۹۱ موبایل
راهنمای خریدار: iPad Air (نخرید)
انجمن های مرتبط: آی پد


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/20/next-gen-ipad-air-with-12-9-inch-display-and-redesigned-camera-unit-revealed-in-cad-renders/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *