نشت OG فورتنایت، پاس نبرد، پوسته های جدید، سلاح های کلاسیک را نشان می دهد

انبوهی از نشت ها جزئیات زیرپوشه ها را فاش کرده است Fortnite ANDفصل برگشت آینده بازی که قرار است نقشه اصلی بتل رویال را برای مدت محدودی نمایش دهد.

به دلیل کوتاه شدن طول فصل – که اعتقاد بر این است که فقط تا شروع دسامبر ادامه خواهد داشت – پاس نبرد بعدی بازی فقط ۵۰ سطح (نیم از ۱۰۰ سطح معمولی) دارد. نشت می کند آشکار کرده اند.

پاس نبرد پر از پوسته‌های شخصیت‌هایی است که ترکیبی از موارد مورد علاقه قبلی Fortnite هستند، مانند مرد موزی پیلی که با طلسم بستنی Lil’ Whip مخلوط شده است – برای پوست جدیدی به نام Lil’ Split.

Newscast: در مورد ویترین پیش نمایش شریک Xbox بحث شد.در یوتیوب تماشا کنید

تصاویر دیگری که توسط اپیک گیمز به بیرون درز کرده و همچنین مورد تمسخر قرار گرفته است، مجموعه ای از آیتم های کلاسیک، سلاح ها و وسایل نقلیه را نشان می دهد که در حال بازگشت هستند. خودروی کروی بالر در کنار چرخ دستی خرید، کارت گلف و هاوربرد بازگشته است. شاتگان پمپ نمادین بازی نیز در کنار LMG اصلی خود در حال بازگشت است.

در مورد نقشه بازی، یک نگاه فاش شده نشان می‌دهد که دقیقاً همان طراحی فصل ۱ است که ممکن است انتظار داشته باشید، از زمانی که چیزها واقعاً جالب شدند – در حوالی فصل ۵، با معرفی بیوم یخی آن در گوشه سمت چپ پایین.

اپیک گیمز در حال حاضر در حال پخش فصل جدید با نام Fortnite OG است که صبح امروز جمعه عرضه خواهد شد. سپس جزئیات بیشتری در مورد آنچه شامل می شود خواهیم داشت.

همانطور که قبلا گزارش شده است، انتظار می رود Fortnite OG با یک بازسازی از رویداد کلاسیک سیاه چاله بازی به پایان برسدقبل از راه‌اندازی کامل نقشه در طرح کاملاً جدید فصل ۵ قبل از کریسمس.


منبع: https://www.eurogamer.net/fortnite-og-leaks-reveal-battle-pass-new-skins-classic-weapons

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *