نقد و بررسی: دو ماه با آیفون ۱۵ پرو مکس

مال اپل آیفون ۱۵ خط تولید در سپتامبر منتشر شد، و در حالی که اکثر بررسی‌ها مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی یک دستگاه جدید انجام می‌شوند، ما می‌خواهیم یک بررسی طولانی‌مدت را دنبال کنیم که به ما این فرصت را می‌دهد تا نگاهی عمیق‌تر به نحوه استفاده از این تلفن‌ها در یک روز داشته باشیم. بر اساس روز برای ماه ها

در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید برای ویدیوهای بیشتر

MacRumors فیلمبردار دن باربرا از او استفاده کرده است آیفون ۱۵ پرو حداکثر بدون قاب برای تست دوام، و قاب تیتانیومی بسیار بهتر از فولاد ضد زنگ است. حتی پس از چند ریزش جزئی، هیچ خط و خش یا خراشی برای صحبت وجود ندارد.

گزارش هایی مبنی بر داغ شدن بیش از حد در مدل های آیفون ۱۵ پرو در اوایل وجود داشت، اما اپل در به روز رسانی های نرم افزاری به این موضوع پرداخته است. آیفون ۱۵ پرو در اکثر موارد حتی هنگام بازی کردن، خنک می ماند. ممکن است هنگام شارژ در زمان‌های تصادفی گرم شود، اما این یک مشکل ثابت نیست.

عمر باتری تقریباً برابر است آیفون ۱۴ عمر باتری Pro Max، و به نظر نمی رسد که پیشرفت زیادی داشته باشد.

با مدل های آیفون ۱۵ پرو، اپل یک دکمه اکشن اضافه کرد، و خوب، استفاده زیادی از آن نمی شود. عادت کردن به استفاده از یک دکمه جدید برای کارهایی که سال‌ها با استفاده از گردش‌های کاری دیگر انجام داده‌ایم، سخت است.

در مورد دوربین، بهترین ویژگی تا حد زیادی حالت پرتره خودکار است که به شما امکان می دهد فوکوس را پس از ثبت تصویر بدون نیاز به روشن کردن حالت پرتره تنظیم کنید. استفاده از آن سرگرم کننده است و می توانید روی هر سوژه در عکس ضربه بزنید تا فوکوس را از پیش زمینه به پس زمینه تغییر دهید. لنز تله فوتو ۵x نیز یک مکمل مفید است.

حتماً ویدیوی کامل ما را برای نظرات بیشتر در مورد آیفون ۱۵ پرو مکس تماشا کنید و اگر دارید به ما اطلاع دهید که در دو ماه گذشته چگونه برای شما انجام شده است.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۵ پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/07/iphone-15-pro-max-two-month-review/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *