نه، برنامه تلویزیونی Fallout حداقل در فصل اول باگ نخواهد داشت

اقتباس تلویزیونی Fallout Amazon Prime با هیچ اشاره ای به باگ ها و اشکالات در فصل اول وارد نخواهد شد.

Bethesda به دلیل انتشار برخی از بازی های نسبتاً باگ بدنام است. این اشکالات اغلب سرگرم کننده هستند، و به روشی عجیب، یک ویژگی تقریبا دوست داشتنی هستند که طرفداران با هر نسخه انتظار آن را دارند.

اما، علیرغم اینکه آنها یک اتفاق رایج Bethesda هستند، فصل اول Fallout هیچ اشاره‌ای بازیگوش به این مشکلات غیر عمدی بازی‌های ویدیویی نخواهد داشت، گردانندگان نمایش اکنون تأیید کرده‌اند.


Fallout – تیزر تریلر | پرایم ویدیو.

طی میزگردی که در اوایل این هفته برگزار شد و با حضور IGNاز گراهام واگنر، تهیه کننده و مجری برنامه Fallout در مورد اشکالات مختلف بازی پرسیده شد.

منظورم این است که من نمی‌خواهم Bethesda را زیر اتوبوس بیندازم و در مورد مشکلات زیاد صحبت کنیم، اما ما واقعاً نمی‌خواستیم… چیزی که من آن را متا طنز می‌نامم… هیچ بازی ذخیره‌سازی وجود ندارد، هیچ واگنر گفت: عناصر متا مانند آن.

ما در مورد آن خیلی صحبت کردیم زیرا یکی از بهترین خاطرات من بازی کردن است [The Elder Scrolls 2:] Daggerfall لحظه ای است که من فقط به دیوار برخورد کردم و از روی نقشه افتادم و تمام دنیا را تماشا کردم که از من دور می شود. و فقط ماورایی و شگفت انگیز بود. و من می گفتم، آیا می توانیم این را در نمایش دریافت کنیم؟”

مجری برنامه اظهار داشت که در طول اولین سری Fallout که قرار است برای هشت قسمت پخش شود، هیچ گونه سر زدن به آنها را نخواهیم دید. اما، در حالی که آن‌ها برای سری اول حضور نخواهند داشت، اما در صورت تمدید سریال، هنوز این شانس وجود دارد که در شکل یا فرمی ظاهر شوند.

واگنر ادامه داد: «این قطعاً به عنوان یک مفهوم در ذهن من است. “اما بله، ما از چشمک های زیاد، خیلی زیاد دور ماندیم، زیرا… ما واقعاً فقط می خواهیم مردم به این دنیا خرید کنند و به دلیل یک سفارش بلند از آن رانده نشوند.

“این یک مکان بسیار دیوانه کننده است و ما فقط می خواهیم مردم را در ابتدا و قبل از اینکه بیش از حد با آن مخالفت کنیم، در آن سرمایه گذاری کنیم.”

واگنر همچنین درباره رویکرد تیم به سریال تلویزیونی صحبت کرد. او گفت: “ما به خودمان گفتیم، این Fallout 5 است، این فقط نصب دیگری است و ما با برف تازه شروع می کنیم.”


نه، برنامه تلویزیونی Fallout حداقل در فصل اول باگ نخواهد داشت
اعتبار تصویر: آمازون

برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایش، مطمئن شوید که بررسی کنید تصاویر رسمی Fallout که هفته گذشته منتشر شد. این عکس‌ها به ما نگاهی دقیق‌تر به شخصیت‌هایی مانند لوسی الا پورنل، و همچنین سربازان برادری فولادی در لباس‌های Power Armor و آرون موتن در نقش ماکسیموس دادند.

تاد هاوارد از بتسدا، که تهیه کننده اجرایی این سریال است، گفت که گردانندگان برنامه “مکالمات زیادی در مورد سبک طنز، سطح خشونت، سبک خشونت” داشتند که در برنامه گنجانده می شد.

او گفت: «ببینید، Fallout می‌تواند بسیار دراماتیک، تاریک، و پس از آخرالزمانی باشد، اما شما باید کمی چشمک بزنید… فکر می‌کنم آن‌ها این سوزن را به خوبی در برنامه تلویزیونی به کار بردند.


منبع: https://www.eurogamer.net/no-the-fallout-tv-show-wont-have-bugs-at-least-not-in-season-one

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *