نوشتن محتوا با هوش مصنوعی برای سایت وردپرس شما ساده تر شده است

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شدنوشتن محتوا با هوش مصنوعی برای سایت وردپرس شما ساده تر شده است

اکنون می‌توانید از AI Content Creator به طور مستقیم‌تری استفاده کنید، زیرا ما ابزار نوشتن را مستقیماً در ویرایشگر بلوک وردپرس گوتنبرگ و WooCommerce ادغام کرده‌ایم.

ابزار جانبی هوش مصنوعی (AI) که با افزونه Hostinger AI در دسترس است، به شما کمک می کند ایده هایی ایجاد کنید و محتوایی بنویسید که ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند.

تکامل سازنده محتوای هوش مصنوعی

AI Content Creator قبلاً ارزش خود را ثابت کرده است: هزاران مشتری ما هر هفته از آن استفاده می کنند و میزان محتوای ایجاد شده هر ماه دو رقمی می شود.

ما به بهبود این ویژگی ادامه می‌دهیم: می‌توانید انواع مختلفی از محتوا، از جمله پست‌های وبلاگ، صفحات، و توضیحات محصول بنویسید، همچنین طول و لحن صدای محتوای ایجاد شده را کنترل کنید و آن را برای کلمات کلیدی خاص بهینه کنید.

اکنون، به دنبال بازخورد مشتریان، پیدا کردن و استفاده از نویسنده مبتنی بر هوش مصنوعی را آسان‌تر کرده‌ایم.

می‌توانید بدون زحمت مستقیماً در رابط‌های آشنای گوتنبرگ و ووکامرس محتوا ایجاد کنید – بدون نیاز به جابجایی بین نماهای مختلف.

نحوه کار ادغام گوتنبرگ و ووکامرس

برای امتحان کردن آن، ابتدا افزونه Hostinger AI را نصب کنید یا اگر قبلاً آن را دارید، آن را به آخرین نسخه به روز کنید. توجه داشته باشید که این افزونه به صورت رایگان با کسب و کار مدیریت شده وردپرس و برنامه های سطح بالاتر در دسترس است.

در اینجا نحوه کار یکپارچه سازی ویرایشگر بلوک گوتنبرگ آمده است:

  1. به پنل مدیریت وردپرس خود بروید، یک پست وبلاگ جدید را شروع کنید و از ویرایشگر بلاک درست مثل همیشه استفاده کنید.
  2. یک بلوک جدید اضافه کنید و انتخاب کنید سازنده محتوای هوش مصنوعی برای این. اگر در لیست اصلی نیست، آن را انتخاب کنید مرور همه درست در زیر و آن را در میان ادغام های موجود پیدا کنید.
هکرها می توانند شما را در سراسر جهان به دلیل این نقص امنیتی نگران کننده گوشی هوشمند ردیابی کنندهکرها می توانند شما را در سراسر جهان به دلیل این نقص امنیتی نگران کننده گوشی هوشمند ردیابی کنند
  1. محتوای مورد نیاز خود را توصیف کنید و در صورت تمایل با انتخاب طول و لحن صدا آن را شخصی سازی کنید. همچنین می توانید از هوش مصنوعی بخواهید که یک تصویر مرتبط اضافه کند.
  1. بر روی Generate Content کلیک کنید و به زودی برای بررسی، ویرایش و انتشار برای شما آماده خواهد بود.

برای توضیحات محصول با هوش مصنوعی در فروشگاه WooCommerce، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. سر به محصولاتجدید اضافه کن در داشبورد مدیریت وردپرس خود در زیر تب WooCommerce.
  2. را خواهید دید سازنده محتوای هوش مصنوعی بخش درست زیر عنوان ساخته شده است. کلمات کلیدی را برای محصول خود اضافه کنید و طول و لحن توضیحات را انتخاب کنید.
آیفون ۱۶ پرو دارای نسخه اصلی لنز تله فوتو استآیفون ۱۶ پرو دارای نسخه اصلی لنز تله فوتو است
  1. کلیک تولید توضیحاتو به زودی آن را در قسمت توضیحات محصول زیر مشاهده خواهید کرد. تغییراتی را که می خواهید انجام دهید، داده های محصول را پیکربندی کنید و به محض اینکه آماده شدید شروع به فروش آن کنید.

با ما همراه باشید – ما رابط کاربری AI Content Creator را به روز می کنیم تا تجربه بهتری را برای شما فراهم کنیم.

نحوه تماشای رویداد “سریع ترسناک” اپل در ۳۰ اکتبر (یا ۳۱، بسته به جایی که هستید)نحوه تماشای رویداد “سریع ترسناک” اپل در ۳۰ اکتبر (یا ۳۱، بسته به جایی که هستید)

Gediminas یک متخصص ارتباطات است که علاقه زیادی به فناوری ها و امکانات آنها دارد. مسئولیت اصلی او کمک به مردم برای درک محصولات هاستینگر و ویژگی های آنها است. او دوست دارد اوقات فراغت خود را با حمام کردن در جکوزی، کباب کردن، بازی پوکر، ماهیگیری و فعالیت های دیگر بگذراند.


منبع: https://www.hostinger.com/blog/ai-content-creator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *