نویسنده اصلی Mass Effect دلایل خروج از BioWare را مورد بحث قرار می دهد

مک والترز کهنه کار BioWare و Mass Effect در مورد دلایل خود صحبت کرده است ترک استودیو بعد از ۱۹ سال برای شروع کار با یک تیم جدید بر روی یک فرنچایز علمی تخیلی جدید.

در مصاحبه با FromMaxوالترز عوامل مختلفی را که در جدایی او دخیل بودند، از میل به کار بر روی چیزی کاملاً جدید و عدم توانایی در BioWare یا EA گرفته تا تجربه مثبت کار بر روی نسخه بازسازی شده سه گانه Mass Effect: Legendary Edition با یک نسخه کوچک و “مخلوط” توضیح داد. تیم به عنوان یادآور روزهای اولیه او در استودیو عمل می کند و به عنوان یک لحظه مثبت برای خروج او عمل می کند.

در بحث درباره پروژه Mass Effect: Legendary Edition، والترز تایید آن توسط EA را چیزی نسبتاً “برنامه ریزی نشده” توصیف کرد، در مقایسه با انتساب دقیق تیم ها از مدت ها قبل برای کار بر روی کرایه معمولی استودیو: RPG های با بودجه بسیار بالا. او گفت که این منجر به روشی متفاوت از کار شد که خاطرات خوبی را زنده کرد.

اخبار: نظرات ما در مورد تریلر GTA 6.در یوتیوب تماشا کنید

والترز گفت: «راه موفقیت در این بود که من کمی سرکش باشم. “در این که چگونه می‌خواهیم این کار را با افرادی که داشتیم و افرادی که می‌توانستیم بدون ایجاد اختلال در تیم‌های دیگر به دست آوریم، کمی کارآفرینی کنیم.

والترز ادامه داد: «این فرآیند من را به یاد بسیاری از BioWare اولیه انداخت، ما یک تیم کوچک کوچک بودیم و افرادی که کلاه‌های مختلف بر سر داشتند. او ادامه داد که این تیم کوچک رفاقت را ایجاد کرد، و فرصت کار با افراد مختلف خارج از BioWare همانطور که او یک شریک توسعه مشترک را وارد کرد نیز جذاب بود.

او گفت: “این آینده است – وقتی به پیچیدگی و چالش برانگیز بودن آن نگاه می کنید، بازی AAA باید به این شکل پیش برود.” “و خیلی از آن‌ها مرا به یاد روزهای خوش گذشته می‌اندازند، یا هر چیز دیگری.”

والترز در مورد تمایل خود برای کار دوباره بر روی IP جدید و همکاری با یک تیم کوچک و “ضعف” برای جمع آوری چیزی صحبت کرد. اما حسی که او از درون شرکت و EA دریافت کرد این بود که این کار به این زودی امکان پذیر نخواهد بود.

“برای انصاف، من از اطراف پرسیدم: آیا می توانیم چنین کاری را با BioWare انجام دهیم، آیا فرصتی در EA وجود دارد؟” والترز گفت: «و کاملاً مشخص شد که احتمالاً وجود نخواهد داشت، حداقل برای آینده قابل پیش‌بینی. آن موقع بود که شروع کردم به فکر کردن، “نه، فکر می کنم کارم تمام شده است”.

“تعظیم” همه اینها تجربه مثبت والترز از کار بر روی Legendary Edition بود که از نظر انتقادی و تجاری نیز مورد استقبال قرار گرفت. این یک نغمه شاد بود که سریال را پشت سر گذاشت.

والترز گفت: «من نمی‌خواهم بعد از این دیگر Mass Effectی انجام دهم. “چرا سرنوشت را وسوسه کنید؟”

والترز در چندین مورد در مورد دوران تصدی خود در زمینه Mass Effect به طور طولانی با Eurogamer صحبت کرده است مصاحبه عمیق با Bertie ما در مورد رویاپردازی برنامه هایی برای یک سه گانه کامل از بازی هاو با خودم در مورد چگونگی تیم این سه گانه از خطوط داستانی و شخصیت ها را به پایان رساند.

ماه گذشته، والترز به Eurogamer گفت که استودیوی جدید او با محوریت روایت – Worlds Untold مستقر در ونکوور، تحت حمایت NetEase – از نقاشی کردن خود در گوشه ای خودداری می کنیم. اولین پروژه آن یک بازی اکشن-ماجراجویی در آینده نزدیک خواهد بود که «در دنیایی نفس گیر پر از رمز و راز و اکتشاف».


منبع: https://www.eurogamer.net/mass-effect-lead-writer-discusses-reasons-for-bioware-exit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *