نگاهی دیگر به Galaxy Z Fold 6، Z Flip 6 قبل از رونمایی

یک رندر بازاریابی گزارش شده است که از سامسونگ قزاقستان راه خود را به صورت آنلاین باز کرده است و نشان می دهد گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ قبل از رونمایی رسمی ما انتظار داریم سامسونگ برای جزئیات کامل این دستگاه ها ماه آیندهاما تا آن زمان، ما تمام تصاویری را که می توانیم دریافت کنیم، می گیریم.

تصویر زیر بسیار شبیه آن چیزی است که از سایر رندرها و حتی a دیده ایم عکس ادعایی از Galaxy Z Fold 6. به نظر می رسد سامسونگ رویکردی تیزبینانه به گوشه های این دستگاه دارد که به نظر می رسد طرفداران سامسونگ آن را دوست دارند یا از آن متنفرند.

نگاهی دیگر به Galaxy Z Fold 6، Z Flip 6 قبل از رونمایی

یکی از چیزهایی که می بینیم که باید همه را هیجان زده کند این اندازه های لولا است. سامسونگ ظاهراً اندازه آنها را بسیار کاهش داده یا راه بهتری برای گنجاندن آنها در قاب دستگاه پیدا کرده است. صرف نظر از اینکه آنها چه کار کردند، به نظر خوب می رسد. در قسمت پشتی Z Fold 6 شاهد سه دوربین (بدون تغییر نسبت به Z Fold 5) و دو دوربین در Z Flip 6 هستیم. باز هم هیچ تغییری نسبت به مدل های سال گذشته وجود ندارد.

تنها چیزی که من کاملاً به آن علاقه ندارم، انتخاب رنگ های ظاهری است. سامسونگ باید کمی سرزندگی در خط تولید ایجاد کند. من مطمئن هستم که باید تحقیقاتی وجود داشته باشد که خلاف آن را نشان دهد، اما من می‌خواهم رنگ‌های روشن و درخشان را ببینم. خاکستری تیره، خاکستری روشن و سفید دیگر آن را برای من قطع نمی کند.

طرفداران سامسونگ، نظر شما چیست؟ آیا اینها به اندازه کافی گرم به نظر می رسند؟

// reddit


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/05/another-look-at-galaxy-z-fold-6-z-flip-6-ahead-of-unveiling/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *