هاستینگر به WordCamp اروپا ۲۰۲۴ می آید

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شدهاستینگر به WordCamp اروپا ۲۰۲۴ می آید

تابستان در راه است، و WordCamp اروپا ۲۰۲۴ نیز در راه است! این رویداد که از ۱۳ تا ۱۵ ژوئن در تورینو، ایتالیا برگزار می‌شود، فرصت‌های خوبی برای یادگیری و برقراری ارتباط با علاقه‌مندان به وردپرس از سراسر جهان است.

اگر با WordCamp آشنایی ندارید، این یک کنفرانس پر جنب و جوش است که به اکوسیستم وردپرس اختصاص داده شده است. WordCamp Europe یکی از سه کنفرانس برجسته در سطح در کنار WordCamp ایالات متحده و WordCamp آسیا است. از لحاظ تاریخی، WordCamp اروپا نیز بزرگترین است و بیش از ۲۰۰۰ شرکت کننده را به خود جذب می کند.

چه یک حرفه ای وردپرس باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید، WordCamp Europe چیزی برای همه دارد. منتظر گفتگوهای الهام بخش از بیش از ۵۰ سخنران، کارگاه های آموزشی عملی و فرصتی برای ملاقات با جامعه پرشور کاربران وردپرس باشید. من شما را از آنچه می توانید از رویداد امسال انتظار داشته باشید راهنمایی خواهم کرد.

هاستینگر از اینکه از WordCamp اروپا امسال به عنوان حامی مالی پشتیبانی می کند، هیجان زده است. اگر قصد شرکت دارید، مشتاقانه منتظر دیدار شما در آنجا هستیم!

هر WordCamp فرصتی برای ما است تا با مشتریان خود شخصاً ارتباط برقرار کنیم.

ما از همه افراد حاضر در غرفه خود استقبال می کنیم تا در مورد محصولات ما چت کنند و درباره همه چیز وردپرس بحث کنند. بازخورد و بینش مستقیم از شرکت کنندگان WordCamp برخی از کاتالیزورهای توسعه محصول ما است که به ما کمک می کند بهترین تجربه میزبانی ممکن را ارائه دهیم.

ما همچنین جدیدترین ویژگی های میزبانی مدیریت شده وردپرس خود را به نمایش خواهیم گذاشت و یک نسخه نمایشی ارائه می دهیم تا بتوانید آنها را از نزدیک تجربه کنید. من به شما نگاهی کوتاه می کنم:

  • وب سایت های وردپرس از پیش ساخته شده – راه اندازی یک طرح میزبانی و وب سایت وردپرس به صورت یکجا با قالب های از پیش ساخته شده نصب شده.
  • وب سایت های از پیش ساخته شده وابسته به آمازون – با استفاده از افزونه و تم Hostinger Amazon Affiliate به راحتی یک وب سایت وابسته آمازون ایجاد کنید.
  • ربات چت هوش مصنوعی در داشبورد وردپرس – هنگام مدیریت سایت وردپرس خود به کمک نیاز دارید؟ از ربات چت هوش مصنوعی ما در داشبورد وردپرس خود راهنمایی سریع بخواهید.

اما این همه چیز نیست – ما همچنین می خواهیم موفقیت مشتریان خود را جشن بگیریم و داستان های آنها را با جامعه به اشتراک بگذاریم. ما محصولات محلی مزرعه ای از یک مشتری ایتالیایی خواهیم داشت که بازدیدکنندگان می توانند مزه آنها را بچشند، به علاوه سایر کالاهای منحصر به فرد.

حتما به غرفه ما سر بزنید ما با کمال میل با شما چت می کنیم، داستان های شما را می شنویم و در مورد همه چیز وردپرس بحث می کنیم.

سام بنکمن-فرید شهادت می دهد که از استخدام نکردن یک تیم مدیریت ریسک در FTX قبل از فروپاشی و منجر به اتهامات جنایی علیه او پشیمان است.سام بنکمن-فرید شهادت می دهد که از استخدام نکردن یک تیم مدیریت ریسک در FTX قبل از فروپاشی و منجر به اتهامات جنایی علیه او پشیمان است.

سهم ما در WordCamp Europe 2024 فراتر از حمایت مالی است. تیم ما همچنین داوطلب خواهد شد و در پروژه های مختلف در کنار جامعه وردپرس مشارکت خواهد داشت.

پرش به تیم سازمان دهندگان

WordCamp اروپا امسال ویژه است، زیرا این اولین بار است که مستقیماً در تیم سازماندهی WordCamp پرچمدار شرکت می کنیم. اما یانگ – رئیس محتوای ما، بخشی از تیم محتوای WordCamp اروپا است، و Marco Chiesi – رئیس وردپرس ما، بخشی از تیم محلی است.

نقش اما به عنوان بخشی از تیم محتوا، انتخاب سخنرانان است که شامل تنظیم جدول زمانی برنامه و بررسی همه برنامه‌ها می‌شود.

اما توضیح می دهد: “ما همچنین باید در مورد تنوع موضوعات فکر کنیم – چه تعداد در مورد توسعه وب، چه تعداد در مورد جامعه وردپرس و غیره. ما سخنرانان را انتخاب می کنیم و برنامه ای برای جلسات ایجاد می کنیم.”

به عنوان بخشی از تیم محلی، مارکو مسئول پشتیبانی از تدارکات، تامین منابع محلی و مکان‌های برگزاری، و دریافت حمایت‌ها است. او با WordCamps غریبه نیست و سالها تجربه در جامعه دارد.

مارکو با علاقه در مورد این تجربه می‌گوید: “سازمان وردکمپ اروپا ۲۰۲۴ مثمر ثمر بوده است. پس از شرکت در بسیاری از وردکمپ‌ها به عنوان شرکت‌کننده، سخنران، داوطلب و حامی مالی، واقعاً می‌خواستم این بار از طرف دیگر کمک کنم.”

در پیگیری حمایت، او همچنین دستاورد قابل توجهی داشت که WordCamp اروپا ۲۰۲۴ را به سطح بعدی می برد. یکی از افتخارآمیزترین دستاوردهای من، حمایت از پارلمان اروپا بود که اعتبار رویداد را بالا می برد و تعهد ما را به تقویت روحیه جامعه اروپایی نشان می دهد.

مشارکت در پروژه منبع باز

هاستینگر در وعده Five for the Future با ۲۹ مشارکت کننده در تیم های مختلف از جمله Documentation، Plugins، Support و Polyglot شرکت کرده است.

روز مشارکت‌کنندگان – یک روز اختصاصی که در آن مشارکت‌کنندگان و شرکت‌کنندگان WordCamp با هم در پروژه وردپرس کار می‌کنند، یکی از پایه‌های اصلی هر WordCamp پرچم‌دار است. در وردکمپ اروپای امسال، در اولین روز در ۱۳ ژوئن برگزار خواهد شد.

فورد هزاران شارژر الکتریکی را به شبکه BlueOval خود اضافه می کندفورد هزاران شارژر الکتریکی را به شبکه BlueOval خود اضافه می کند

من هیجان زده هستم که با میلانا کپ، نماینده تیم مستندسازی، جدول مستندات را رهبری کنم. این دومین بار است که بعد از WordCamp Asia 2024 به عنوان رهبر جدول همکاری می کنم.

بقیه اعضای تیم هاستینگر همچنین در میزهای مختلف Contributors Day از جمله میزبانی، بازاریابی، پلاگین ها و تیم های پشتیبانی شرکت خواهند کرد.

آنچه می توانید در WordCamp اروپا ۲۰۲۴ انتظار داشته باشید

با بیش از ۵۰ سخنران شرکت کننده، می توانید انتظار یک تجربه واقعی WordCamp اروپا ۲۰۲۴ را داشته باشید.

این جلسه با جلسه کلیدی Joost de Valk و Juliette Reinders Folmer درباره موضوع پایداری منبع باز در آینده آغاز خواهد شد. آنها در مورد چگونگی پایدار ساختن پروژه های نرم افزاری منبع باز در دراز مدت و اقداماتی که جامعه باید انجام دهد بحث خواهند کرد.

سایر جلسات شامل موضوعات متمرکز بر وردپرس است، مانند جلسه Michał Czapliński درباره Interactivity API. این یک ویژگی جدید است که در وردپرس ۶٫۵ معرفی شده است که امکانات بیشتری را برای ایجاد یک تجربه کاربری بهتر از قبل باز می کند. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه عناصر بلوک تعاملی بسازید، این جلسه برای شما مناسب است.

یا شاید در مورد آخرین تم پیش فرض بیست و چهار و انعطاف پذیری آن هیجان زده باشید. Jessica Lyschik – پیش‌فرض Theme Co-Lead از تیم انتشار وردپرس ۶٫۴، بیشتر در مورد آن و چرایی تغییر بازی صحبت خواهد کرد.

صاحبان مشاغل، نترسید. WordCamp Europe 2024 همچنین جلساتی در مورد بازاریابی دیجیتال خواهد داشت، به خصوص اگر وب سایت شما بر روی وردپرس اجرا می شود.

تراویس لیما، مدیر موفقیت مشتریان ووکامرس، ۱۰ روش را برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری به اشتراک خواهد گذاشت. او از مثال‌های دنیای واقعی استفاده می‌کند، مانند اینکه چگونه به یک برند کمک کرد تا فروش خود را تا ۳۵ درصد از طریق بهینه‌سازی پرداخت افزایش دهد، تا ثابت کند که حتی تغییرات جزئی نیز می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن جلساتی که بیشتر مورد علاقه شما هستند، صفحه برنامه WordCamp Europe 2024 را بررسی کنید.

در اینجا یک نکته حرفه ای از من وجود دارد: تصمیم بگیرید که در کدام سخنرانی می خواهید زودتر شرکت کنید. این به شما یک تجربه روان‌تر در روز می‌دهد، به خصوص اگر برنامه شما را ملزم کند که سریع از یک اتاق به اتاق دیگر بروید.

همچنین توجه داشته باشید که سه سالن وجود دارد و حداکثر سه جلسه می تواند همزمان باشد. اگر می‌خواهید در دو جلسه که همزمان برگزار می‌شوند شرکت کنید، یکی را که بیشتر به آن علاقه دارید انتخاب کنید و به‌جای آن، پخش زنده جلسه دیگر را مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که چندین رویداد جانبی نیز وجود خواهد داشت. می توانید آنها را در صفحه رویداد جانبی WordCamp Europe بررسی کنید. ما در برخی از آنها نیز حضور خواهیم داشت!

شما را در WordCamp Europe 2024 می بینیم!

WordCamps همیشه برای ملاقات با افراد جدید، ایجاد شبکه و معرفی کسب و کار یا پروژه شما به جامعه وردپرس ایده آل است.

امیدواریم به زودی شما را در تورین برای WordCamp Europe 2024 ببینیم!

نویسنده

لئوناردوس نوگراها

لئو یک متخصص محتوا و مشارکت کننده وردپرس است. او که با تجربه‌اش به‌عنوان رهبر نسخه‌های وردپرس و نماینده تیم مستندسازی مسلح است، دوست دارد دانش خود را برای کمک به مردم در ایجاد وب‌سایت‌های موفق به اشتراک بگذارد. او را در لینکدین دنبال کنید.


منبع: https://www.hostinger.com/blog/wordcamp-europe-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *